حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه آیپد مینی ۶ با تاخیر ۴ هفته‌ای در ماه‌های مهر و آبان خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت

با معرفی جدیدترین سری از تبلت سایز کوچک اپل با نام آیپد مینی ۶ در رویداد تابستان این کمپانی باعنوان “California Streaming“، درست پس از این مراسم، عرضه این دستگاه از سوی اپل رسما تاریخ ۲۴ سپتامبر اعلام شد. اگر تا امروز منتظر بودید تا هفته آینده این آیپد را سفارش دهید، خبر بدی برای شما داریم؛ زیرا احتمالاً مجبور خواهید بود بیش از پیش منتظر بمانید چراکه عرضه رسمی آن از فروشگاه آنلاین اپل حداقل تا نیمه دوم اکتبر به‌تاخیر افتاده است.

تاخیر در عرضه آیپد مینی ۶

به نقل از Dark Mark که توسط 9to5Mac نیز تایید شده، عرضه اولیه برخی از مدل‌های iPad mini 6 و یا رنگ‌های خاصی از آن، از تاریخ ۲۴ سپتامبر به 19 اکتبر تا 2 نوامبر موکول شده است.

اگر قصد دارید نسخه Wi-Fi آیپد مینی ۶ با رنگ خاکستری فضایی را با 64 گیگابایت حافظه داخلی پیش‌خرید کنید، باید به این نکته توجه کنید که تحویل محموله آن بین 4 تا 6 هفته نسبت به زمان پیشین به‌تعویق افتاده است. با این حال، اگر می‌خواهید رنگ صورتی جدید را تهیه کنید، هنوز می‌توانید آن را تا 24 سپتامبر دریافت کنید.

همچنین انتظار می‌رود تاریخ عرضه تمامی مدل‌های آیپد مینی ۶ Wi-Fi + Cellular با ۲۵۶ گیگابایت حافظه نیز با تاخیر مشابه 4 تا 6 هفته‌ای روبرو شوند. با تمامی این تفاسیر، هنوز به‌صورت دقیق مشخص نیست که این برآوردهای عرضه مربوط به محبوبیت بالای این دستگاه است و یا کمبود عرضه.

تاخیر در عرضه آیپد مینی ۶

تاخیر در عرضه آیپد مینی ۶

واقعیت این است که این تبلت بدون شک ستاره رویداد اخیر اپل بود. با ظاهری جدید به‌همراه نمایشگر 8.3 اینچی، سبک طراحی مینی آیپد اپل از آیپد ایر ۴ پیروی کرده و Touch ID را روی دکمه پاور خود در بالای دستگاه قرار داده است.

درحال‌حاضر، این تنها آیپد اپل با تراشه A15 Bionic محسوب می‌شود. برای اولین بار، آیپد مینی ۶ از نسل دوم Apple Pencil به‌عنوان قلم بهبودیافته پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی آن نیز 12 مگاپیکسل بوده و می‌تواند فیلم‌ها را با رزولوشن 4K ضبط کند درحالی‌که دوربین جلو نیز دارای لنز اولتراواید با قابلیت‌های Center Stage می‌باشد.

نظر شما راجع‌به تاخیر در عرضه آیپد مینی ۶ اپل تا ماه‌های اکتبر و نوامبر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چه تاخیری خورد اپل امسال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی