حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 مشخص شد: ۹۹۹ و ۱۷۹۹ دلار

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

به دور از ویژگی های هر دستگاه باید آن را با قیمتش ارزش گذاری کرد. امروز و در آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ دو گوشی تاشو جدید گلکسی زد فولد ۳ ۵ جی و گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی رسما معرفی شدند. اما قیمت آن ها چطور است؟ باید بگویم که قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 مشخص شده و به ترتیب ۹۹۹ و ۱۷۹۹ دلار هستند!

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3

قیمت گوشی های تاشو شاید اصلی ترین دلیل دوری کاربران از این دستگاه ها باشد. چرا؟ چون گران هستند! سامسونگ به عنوان سردمدار تولید گوشی تاشو به خوبی این را می داند. این شرکت کره ای برای سال ۲۰۲۱ قیمت های واقعی جذابی را برای گوشی های تاشو جدید 5G و ضدآب خود در نظر گرفته است. این قیمت به خصوص در گلکسی Z Flip 3 5G خیلی جذاب است.

قیمت پرچمدارهای میانی این روزها حدود ۱۰۰۰ دلار است. منظور از میانی این است که مدل پرو، اولترا یا پروپلاس نبوده و عضو میانی خانواده پرچمدار را مثال می زنیم. خب گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی با مشخصات سخت افزاری یکسان اما با دوربین رده پایین تر آمده تا نمایشگر تاشو و فرم فکتور جذاب را به همان قیمت به شما بدهد، خوب است؟!

بله، قیمت سامسونگ Galaxy Z Flip 3 5G سامسونگ برای ۲ پیکربرندی حافظه موجود به قرار زیر است:

گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی

گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی

  1. ۱- قیمت گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۹۹۹ دلار
  2. ۲- قیمت گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ ۵ جی مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۰۴۹ دلار (فقط ۵۰ دلار افزایش)

مدل رده بالاتر یعنی Galaxy Z Fold 3 5G سامسونگ اما چه در نمایشگرها و چه در دوربین ها مقداری بهتر است. نمایشگر بزرگتر داخلی و بیرونی که به وضوح مشخص است و البته اولین دوربین سلفی زیر نمایشگر سامسونگ که در این دستگاه استفاده شده است. به جز این این دستگاه به دوربین کمی بهتر هم مجهز است.

مدل پایه این دستگاه البته حافظه داخلی بیشتری دارد. با آغاز از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و حداقل ۱۲ گیگابایت حافظه رم، قیمت گلکسی زد فولد ۳ ۵ جی سامسونگ به قرار زیر است:

  1. ۱- قیمت گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ ۵ جی مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۷۹۹ دلار
  2. ۲- قیمت گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ ۵ جی مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۸۹۹ دلار

نظر شما درباره قیمت گوشی های جدید سامسونگ چیست؟

گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو ارزان 5G هفت رنگ و ضد آب!

 

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

کلا از همون ابتدا از گوشی های تاشو خوشم میومد از نوکیا تا سامسونگ همیشه داشتم ی تاشو
این زدفیلیپم قیمت خوبی داره میشه خریدش ولی فعلا ریسکه بنظرم حداقل 2 سل دیگه باید ازش ساخته شه نواقص حداقل تاشدگی صفحه نمایش حل بشه تا بشه ب خریدش فک کرد. ولی مطمئنن اگه بخوام بگیرم حتما سامسونگ میگیرم، دیگه شیائومی خدام تولید کنه سمتش نمیرم. واقعا رام کاستومی ک زدم رو گوشیم شرف داره به miui پر لگ وباگش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)