حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک ادعای بزرگ: تاریخ رونمایی هواوی Mate 50 Pro ٢٩ مهر ١۴٠٠ خواهد بود؟!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی با مشکلات زیادی مواجه است. این مشکلات، همگی سبب می‌شوند تا چینی‌ها گوشی‌های هوشمند جدید خود را با تأخیر معرفی کنند. سری Mate 50 هواوی، یکی از گوشی‌هایی است که به دلیل تحریم، با تأخیر مواجه است. حال طی شایعات جدید، تاریخ رونمایی هواوی Mate 50 Pro لو رفته است.

آیا تاریخ رونمایی هواوی Mate 50 Pro نزدیک به یک ماه دیگر است؟

ما بارها در ترنجی از تأخیر خوردن رونمایی از سری Huawei Mate 50 صحبت کرده بودیم. در یک مطلب، گفته بودیم که رونمایی این سری تا نیمه اول سال ٢٠٢٢ تأخیر می‌خورد!

 

سری Mate 50 هواوی تا پایان فصل دوم سال ٢٠٢٢ معرفی نخواهد شد!

 

اما ادعای GizChina چیز دیگری است. ما غلط یا درست بودن این ادعا را رد نمی‌کنیم. گوشی‌های سری P50 هواوی مدتی پیش معرفی شدند. از آن جایی که کمپانی هواوی با تحریم‌های ایالات متحده آمریکا درگیر است، بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که سری Mate 50 امسال معرفی نشود. علاوه بر این، آینده سری پرچمداران جدید هواوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما بسیاری از طرفداران هواوی، به آینده امیدوار هستند.

حال، یک اتفاق مهم رخ داده است. اخیراً کارشناس ارشد DSCC (یک آژانس تجزیه و تحلیل اطلاعات محصولات) سند جدیدی را به اشتراک گذاشته است. این سند، از تاریخ رونمایی هواوی Mate 50 Pro حکایت دارد. او همچنین ذکر کرده است که این پرچمدار در فصل چهارم سال ٢٠٢١ عرضه می‌شود. اما این گوشی دقیقاً چه زمانی معرفی می‌شود؟

این کارشناس که دیوید نام دارد، نقشه راه گوشی‌های هوشمند شاخص امسال را منتشر کرده است. او همچنین می‌گوید که تمام گوشی‌های موجود در این لیست، دارای نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی هستند. بنابراین، هواوی Mate 50 Pro مجهز به این ویژگی است. علاوه بر این، دیوید حدس می‌زند که تاریخ رونمایی هواوی Mate 50 Pro، در ٢١ اکتبر (٢٩ مهر ١۴٠٠) باشد. این تاریخ برگزاری مراسم جهانی جدید هواوی است!

قبل از این، پوستری از مراسم جدید هواوی منتشر شده بود. در این پوستر، یک گوشی نامشخص نیز به نمایش در آمده بود. ما تصور می‌کردیم که این گوشی، در واقع نسخه جهانی سری ‌P50 و یا Nova 9 باشد. اما بر اساس ادعای دیوید، می‌توان شک کرد که این گوشی از سری Mate 50 هواوی باشد. اما این تمام ماجرا نیست. نام گوشی Mi 12 یا همان Xiaomi 12 نیز در این لیست به چشم می‌خورد! بنابراین، این گوشی نیز با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی در فصل آخر امسال معرفی می‌شود. حتی نام پیکسل فولد نیز در این سند دیده می‌شود. این گوشی هم قرار است در فصل چهارم ٢٠٢١ معرفی شود! حتی باید بگوییم که گوشی منعطف ویوو و گوشی منعطف جدید شیائومی نیز در این لیست دیده می‌شوند. ظاهراً این لیست فراتر از Huawei Mate 50 Pro رفته است.

طراحی احتمالی هواوی میت ۵۰

طراحی احتمالی هواوی میت ۵۰

هر آنچه که از سری میت ۵٠ می‌دانیم

هواوی قصد دارد تا گوشی‌های این سری را با اینترنت 5G روانه بازار کند. اما شایعاتی در مورد نسخه‌های 4G این گوشی‌ها وجود دارد. این گوشی‌ها مانند سری P50، دارای دو نسخه تراشه خواهند بود. ما پیش از این در مورد برخی از مشخصات Huawei Mate 50 صحبت کرده بودیم.

 

هواوی Mate 50 با تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون رونمایی خواهد شد

 

ممکن است هواوی در نسخه‌های 4G از تراشه Snapdragon و در نسخه‌های 5G نیز از تراشه‌های Kirin بهره گیری کند. این در حالی است که هواوی در بخش قطعات 5G، تحریم است. بنابراین، خیلی نمی‌توان به این ادعا استناد کرد. یک پرچمدار 4G در سال ٢٠٢١، ناامید کننده است. اما در سال ٢٠٢٢، قطعاً ناامید کننده‌تر خواهد بود! ما در مورد احتمال بهره مندی از ارتباط ماهواره‌ای این سری نیز صحبت کرده بودیم. هواوی ممکن است از ماژول دوربین دایره‌ای شکل در گوشی‌های سری Mate 50 استفاده کند. اما چینش دوربین، شبیه به سری P50 است. هواوی پیش‌تر نسخه آزمایشی این گوشی را مورد بررسی قرار داده بود. مراحل آزمایشی گوشی‌ها، معمولاً حدود ۶ ماه طول می‌کشد. در نتیجه، خیلی دور از تاریخ رونمایی هواوی Mate 50 Pro و Mate 50 نیستیم.

تاریخ رونمایی هواوی Mate 50 Pro

نظر شما در مورد این ادعا چیست؟ فکر می‌کنید که حقیقت داشته باشد؟ این اظهارات، تا حدودی درست هستند. اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم که دقیقاً چه اتفاقی رخ می‌دهد!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

شاید هم نسخه سوم پی 50 باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️