حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل سفارش تولید ۹۰ میلیون گوشی آیفون ۱۳ را به تولیدکنندگان داده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

با پایان یافتن رویداد معرفی آیفون ۱۳، به‌تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل قصد دارد سفارش تولید ۹۰ میلیون دستگاه از آخرین گوشی‌های هوشمند خود را تنها در سال 2021 به تولیدکنندگان ارسال کند. این تعداد بالا می‌تواند به‌دلیل پیش‌بینی تقاضای زیاد شرکت برای فروش محصولات خود باشد.

سفارش تولید ۹۰ میلیون سری آیفون ۱۳ اپل

در تحقیقات جدید DigiTimes تخمین زده می‌شود که اپل از تامین‌کنندگان بالادستی درخواست خواهد کرد تا تعداد قابل‌توجهی از دستگاه‌های آیفون 13 را برای این دوره تولید کنند. طبق گزارش قبلی، این شرکت از تامین‌کنندگان خواسته تا تولید خود را 20 درصد در مقایسه با آیفون 12 افزایش دهند زیرا اپل انتظار دارد تقاضای زیادی برای مدل‌های جدیدتر وجود داشته باشد. گفته می‌شود که Foxconn، شریک اصلی مونتاژ اپل، 200،000 پرسنل جدید را استخدام کرده است که بتوان به تقاضای بالای مدل‌های جدید، پاسخ دهد.

برای برآوردن نیازهای تولید، اپل از Luxshare Precision، همان شرکتی که ظاهراً وظیفه تولید انبوه نمایشگر Mini-LED برای خانواده مک بوک پرو M1X را برعهده خواهد داشت، کمک گرفت. حتی در آن صورت، عوامل دیگری مانند بحران بهداشت جهانی ممکن است برنامه‌های اپل را موقتاً متوقف کند، اما حداقل این غول فناوری تلاش می‌کند تا همه چیز در زنجیره تأمین آنها بدون مشکل پیش برود.

سفارش تولید ۹۰ میلیون سری آیفون ۱۳ اپل

سفارش تولید ۹۰ میلیون سری آیفون ۱۳ اپل

Dan Ives، تحلیلگر Wedbush، پیش از این پیش‌بینی کرده بود که خانواده آیفون 13، 35 تا 45 درصد از کل فروش آیفون‌ها را در سه‌ماهه سوم دربرمی‌گیرند، به این معنی که این گوشی‌ها بسیار محبوب خواهند بود. به‌طور کلی، اپل می‌تواند یکی از بهترین سال‌ها را در زمینه فروش آیفون تجربه کند. به گفته JP Morgan این غول فناوری می‌تواند تا 240 میلیون دستگاه در سال 2021 به‌فروش برساند. همچنین، اپل تولید iPhone 12 را نیز متوقف نکرده است و آیفون 12 مینی، اکنون کاهش قیمت 100 دلاری را تجربه می‌کند تا مجموعه کاملی از گزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان ارائه دهند.

گزارشات قبلی نشان می‌دادند که تقاضای زیادی برای آیفون 12 وجود دارد، بنابراین حتی اگر اپل به هدف مورد نظر خود برای فروش آیفون 13 در سال جاری نرسد، افزایش تقاضا برای مدل‌های نسل قبلی ممکن است این رقم را جبران کند. هنوز چند ماه تا پایان سال 2021 باقی‌مانده، بنابراین ما شاهد محبوبیت این چهار مدل جدید خواهیم بود و در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از میزان فروش آنها منتشر خواهد شد.

مقایسه آیفون ۱۳ با آیفون ۱۲ از نظر وزن، ضخامت و ابعاد ناچ نمایشگر

نظر شما راجع‌به سفارش تولید ۹۰ میلیون گوشی آیفون ۱۳ اپل تنها در سال ۲۰۲۱ چیست؟‌ به‌نظر شما اپل می‌تواند این مقدار از گوشی‌های پرچمدار خود را به‌فروش برساند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی