حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید آیفون ۱۳ تا ۲۰ درصد بیشتر از آیفون ۱۲ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

گفته می شود که اپل پیش از معرفی خود در چند ماه آینده، در حال افزایش تولید آیفون ۱۳ جدید است. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد فروش بیشتری نسبت به سری آیفون ۱۲ داشته باشد. به این ترتیب که تولید آیفون ۱۳ تا ۲۰ درصد بیشتر از آیفون ۱۲ خواهد بود.

تولید آیفون ۱۳

گفته می شود که اپل از تأمین کنندگان خود خواسته است تا ۹۰ میلیون آیفون ۱۳ بسازند که تقریباً نسبت به ۷۵ میلیون دستگاه آیفون ۱۲ رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

اگرچه پیشرفت های فناوری در آیفون جدید امسال فقط بهبودهای معمول است، اپل امیدوار است که موج تقاضای تلفن 5G و همچنین آرامش عمومی پس از فروکش کردن کرونا به افزایش فروش کمک کند.

گزارشی از بلومبرگ می گوید:

افزایش تعداد تولیدات، تلاش اپل برای استفاده حداکثری از تحریم های اعمال شده علیه برند چینی موبایل یعنی هواوی است. برندی که به دلیل کمبودهای زنجیره تأمین؛ با مشکل روبرو شده است.

اپل مجبور شده است که مونتاژ آیفون های جدید را به چین برگرداند زیرا شرکت های پیمانکاری آن در هند تحت تأثیر موج دوم Covid-19 در این کشور قرار گرفتند.

گفته می شود فاکسکان با سهم بسیار طلایی از مونتاژ خانواده آیفون ۱۳ به خانه است. گزارش شده که این برند مسئول مونتاژ تمام مدل های پرو آیفون ‍۱۳ است.

همچنین قرارداد مونتاژ ۶۰ درصد آیفون ۱۳ پرو و ۶۸ درصد آیفون ۱۳ پرو مکس تحت مونتاژ این برند است. دو اسمبلر دیگر Pegatron و Luxshare در بحث مونتاژ آیفون ۱۳ به میان می آیند.

خانواده آیفون ۱۳ احتمالاً با 5G سریعتر، زوم اپتیکال بهبود یافته، قابلیت های ضبط فیلم جدید و باتری بزرگتر ارائه می شوند.

حداقل یک نسخه جدید از سری آیفون ۱۳ با صفحه نمایش اکسید پلی کریستال دمای پایین (LTPO) مجهز شده است. این می تواند میزان رفرش ریت را با توجه به محتوای نمایش داده شده تغییر دهد و مشابه آنچه در Apple Watch 6 دیده ایم است.

برندهای دیگر مانند سامسونگ، وان پلاس و اوپو از قبل دارای صفحه نمایش LTPO در مدل های شاخص خود هستند. گزارش ها حاکی از آن است که آیفون 13 پرو برای اولین بار دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی است، دقیقاً مانند آیپد پرو.

آیفون های جدید با صفحه LTPO از فناوری اکسید روی گالیم ایندیوم (IGZO) برای بهبود بهره وری انرژی و سرعت پاسخ استفاده می کنند. همچنین انتظار می رود یک SoC به روز شده، که بر اساس همان شش هسته تراشه A14 فعلی ساخته شده است، بخشی از مشخصات آیفون های جدید باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آیفون ۱۳ چطور می تواند عمل کند؟ این افزایش تولید ۲۰ درصدی مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام وقت بخیر
اون فیلدی که جدیداً برای سهولت در اشتراک گذاری مطالب قرار دادین باعث شده لینک منبع پنهان بشه و قابل دسترسی نباشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)