حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی MateStation X به عنوان اولین All In One هواوی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | All in One (AIO)، هواوی

کمپانی چینی هواوی پس از ورود جدی به بازار رایانه‌های شخصی، از محصولات جدیدی رونمایی کرد. این بار، چینی‌ها به سراغ رونمایی یک All In One رفته‌اند. هواوی امروز از MateStation X پرده برداشته است. این محصول، یک All In One با نمایشگری بزرگ است.

هواوی MateStation X به عنوان All In One جدیدی از سوی این کمپانی معرفی شد

مدتی پیش در مورد معرفی All In One جدید هواوی صحبت کردیم. امروز، زمان رونمایی از این محصول است.

 

سری Nova 9 هواوی ماه بعد با All in One و پرینتر جدید هواوی معرفی می‌شود

 

به نقل از Huawei Central، هواوی برای اولین بار از یک All In One رونمایی کرده است. نام این All In One، هواوی MateStation X می‌باشد. به همین صورت، این اولین باری است که هواوی یک رایانه شخصی را با تمام ویژگی‌های مهم ارائه می‌دهد. بر اساس ادعای رسمی هواوی، این محصول دارای وزن ٩ کیلوگرمی است. از سوی دیگر، طراحی این All In One به گونه‌ای است که فضای کمی را اشغال می‌کند.

در ابتدا و مانند همیشه، از بخش نمایشگر این محصول شروع می‌کنیم. این All In One، دارای نمایشگری ٢٨.٢ اینچی است. نمایشگر آن، از نوع IPS LCD با پشتیبانی ٩٨ درصد طیف رنگی DCI-P3، نسبت تصویر ٣:٢، وضوح 4K و زاویه دید ١٧٨ درجه‌ای است. مهم‌تر از همه، این نمایشگر از ١٠ لمس به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند! اما همچنان این بخش به پایان نرسیده است. چرا که نمایشگر MateStation X دارای کنتراست ١,٢٠٠:١ و بیشینه نوری ۵٠٠ نیتی است. نسبت صفحه نمایش به بدنه، به ٩٢ درصد می‌رسد. میانگین دقت رنگ نمایشگر MateStation X، برابر با Delta E < 1 است. استاندارد HDR400 توسط این نمایشگر پشتیبانی می‌شود.

پس از آن، نوبت به قلب تپنده این All In One می‌رسد. هواوی MateStation X، در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه اول، دارای پردازنده مرکزی Ryzen 5 5600H است. نسخه دوم نیز به پردازنده Ryzen 7 5800H تجهیز شده است. ١۶ گیگابایت حافظه رم با فرکانس ٣,۲٠٠ مگاهرتزی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. وجود ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SDD را فراموش نکنید. هر دو نسخه، به پردازنده گرافیکی Radeon Graphics مجهز هستند.

هواوی بخش سیستم صوتی این دستگاه را فراموش نکرده است. چینی‌ها از اسپیکر استریو با توان ۵ واتی استفاده کرده است. توان ساب ووفر نیز به ١٠ وات می‌رسد. کیفیت صدای این All In One، توسط کمپانی آلمانی Diavlet کالیبره شده است. علاوه بر این‌ها، چهار میکروفون درون این دستگاه قرار گرفته است. در نتیجه، این All In One در بخش سیستم صوتی نیز متمرکز است.

میت استیشن ایکس، به صورت پیش فرض از سیستم عامل ویندوز ١٠ هوم ۶۴ بیتی استفاده می‌کند. برخی از برنامه‌های پیش فرض ویندوز ١٠ نیز همراه آن نصب شده‌اند. جالب است که بدانید MateStation X، از کیبورد و موس بی سیم بهره مند است. نکته دیگر، وجود حسگر تشخیص اثرانگشت در کیبورد آن است! این All In One، از وای فای ۶ دو بانده پشتیبانی می‌کند. بلوتوث نسخه ۵.١ نیز در آن موجود است.

نوبت به درگاه‌های تعبیه شده در MateStation X می‌رسد. این محصول تازه وارد، دارای جک ٣.۵ میلی متری هدفون می‌باشد. دو درگاه USB Type-A Gen 3.2 نیز در این محصول موجود می‌باشند. منبع تغذیه خارجی 5V/2A برای این محصول در نظر گرفته شده است. دو درگاه Type-C نیز در این محصول قرار داده شده‌اند.

هواوی MateStation X

پس از تمام این‌ها، قیمت این All In One تعیین کننده است. هواوی اولین All In One خود را هم اکنون در چین معرفی کرده است. قیمت نسخه Ryzen 5، برابر با ٩,٩٩٩ یوان (معادل ١,۵۴٩ دلار آمریکا) است. نسخه Ryzen 7 نیز با برچسب قیمتی ١١,٩٩٩ یوان (معادل ١,٨۵٩ دلا آمریکا) عرضه می‌شود. دو رنگ خاکستری و سفید برای MateStation X در دسترس است.

نظر شما در مورد اولین All In One هواوی چیست؟ قیمت آن چطور است؟ کدام بخش آن برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️