حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وفاداری کاربران هواوی همچنان در سطح بالایی قرار دارد!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، هواوی

کمپانی‌های مختلف سعی می‌کنند تا با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات، سعی کنند تا وفاداری کاربران به خود را حفظ کنند. هواوی نیز چنین هدفی را داشته است. بر اساس جدیدترین آمارهایی که از کاربران منتشر شده است، به نظر می‌رسد که وفاداری کاربران هواوی در سطح بالایی قرار دارد. این موضوع، در حالی است که هواوی با مشکلات زیادی مواجه شده است.

وفاداری کاربران هواوی کم نظیر و ستودنی است

ما پیش از این در مورد وفاداری کاربران به برندها، مطالبی را منتشر کرده بودیم. به عنوان مثال، وفاداری کاربران شیائومی در بالاترین میزان قرار دارد. حتی ما شاهد حضور هواوی در این لیست بودیم.

 

وفاداری کاربران به شیائومی، در بیشترین میزان قرار دارد!

 

به گزارش GizChina، هواوی و کاربران آن دارای میزان تعامل بالایی هستند. نیازی به مرور و یادآوری قضیه تحریم شدن هواوی از سوی ایالات متحده آمریکا نیست. اما باید بگوییم که به دلیل این تحریم‌ها، هواوی از سال ٢٠١٩ میلادی با مشکلاتی اساسی دست و پنجه نرم می‌کند. در نهایت، این کشور توانست ضربه‌ای اساسی را به پیکره هواوی وارد کند. این تحریم‌ها، سبب شدند تا سهم فروش هواوی به شدت با افت مواجه شود و در نهایت، این کمپانی نتواند مدل‌های جدید خود را با قطعاتی به روز و جدید رونمایی کند. خدمات و سرویس‌های گوگل نیز یکی دیگر از مواردی هستند که دیگر در گوشی‌های هواوی قابل دسترسی نیستند.

هم اکنون، جایگاه هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار متزلزل است. این کمپانی چینی، سال گذشته رتبه اول بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار داشت. اما طولی نکشید که آمریکا با تحریم‌های خود، سبب زمین گیر شدن چینی‌ها شد. اما با وجود تمام این اوصاف، ظاهراً وفاداری کاربران هواوی کاملاً دست نخورده باقی مانده است. به همین صورت، کاربران هواوی برای بازگشت پر قدرت آن لحظه شماری می‌کنند. هواوی هم اکنون به لطف این کاربران همچنان در تجارت گوشی‌های هوشمند باقی مانده است. هم اکنون، Phonearena نیز یک نظرسنجی را نیز به اشتراک گذاشته است. در این نظرسنجی، ذکر شده است که در صورت بازگشت خدمات و سرویس‌های گوگل به محصولات هواوی، کاربران چه خواهند کرد. به طور دقیق‌تر، منظور این مجموعه زمانی است که دیگر هیچ محدودیتی در گوشی‌های هواوی وجود نداشته باشد.

در نهایت، بر اساس این نظرسنجی که دارای شرکت کنندگان زیادی بود، نتایج جالبی مشخص شد. حدود ٧٠ درصد از کاربران این نظرسنجی، موافق با بازگشت به اکوسیستم گوشی‌های هواوی هستند. البته، این مربوط به زمانی است که دیگر شاهد محدودیتی در این گوشی‌ها نباشیم. در این بین، ١۴.۵ درصد از کاربران گفته‌اند که به هر حال باز هم از این محصولات استفاده می‌کنند. تنها کمی کم‌تر از ۵ درصد گفته‌اند که حاضر به خریداری محصولات هواوی نیستند. در همین حین، ١١ درصد از کاربران گفته‌اند که در صورت مناسب بودن محصول، آن را انتخاب می‌کنند.

ما امیدوار هستیم که هواوی هرچه زودتر بتواند به رقابت بازگردد. بازگشت این کمپانی چینی به رقابت گوشی‌های هوشمند، بسیار جذاب خواهد بود. گفته می‌شود که هواوی برای سال ٢٠٢٢ میلادی، برنامه‌های جدی دارد. بنابراین، ممکن است طی سال آینده شاهد اعمال تغییراتی از سوی هواوی باشیم.

نظر شما در مورد میزان وفاداری کاربران هواوی چیست؟ شما جزو کدام دسته هستید؟ فکر می‌کنید که هواوی مجدداً احیا شود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همین که ۷۰ درصد پشتشن خیلی خوبه نشون میده هنوز حمایتش میکنن در صورت بازگشت

Amir.H

👌واقعا گوشیاش ارزش خرید بالایی دارن.
علاوه بر این بازار رقابت رو هم بدجوری بین برند ها شیاومی و سامسونگ داغ کرده بود هواوی که تحریم صد متاسفانه.
انشالله با قدرت بیشتر برمیگرده و ادامه میده.
من از هر چیز هواوی بگذرم از ظرافت تو طراحی گوشیاش و کیفیت محشر دوربین گوشیاش نمیگذرم. واقعا جای انتقاد نذاشته واسش.

Sarnevesht

من بشخصه حتی حاظرم با وجود تحریم ها نیز گوشی های هواوی رو بخرم. گوشی قبلیم هواوی میت 10 بود و فروختم و نوا 7i گرفتم که سرویس های گوگل نداره. و تقریبا 99 درصد به مشکل بر نخوردم. الان هم میخوام بعد از 6 ماه دیگه که پولام رو جمع مردم برم هواوی میت 30 پرو فایوجی بگیرم.. چون نسبت به قیمتش به شدت ارزش خرید بالایی داره. حتی با اینکه سرویس های گوگل نداره

ali karimi

سلام، من موافقم حتی همین الانم پولشو داشتم میرفتم سراغ میت 40 یا P40پرو، البته خب هانر مجیک هم خیلی خوشم اومده،هیمن الانم داره از گوشی آنر استفاده میکنم که یه زمانی توسط خود هوآوی قبل از فروش آنر ساخته شده و راصیم هستم خدارو شکر، گوشی اولمم هوآوی بود، دوم سامسونگ بود که صفحه نمایشش یعنی تاچش اذیتم کرد آخرا چهارمی و پنجمی هم سامسونگ داشتم که هرداشتن هردوتاش به 3ماهم نشد بعدش اومدم آنر رو گرفتم، درکل امیدوارم تو یکی دوسال آینده هواوی بازم به قدرت خودش برگرده و بتونهدخود کفا باشه و به آمریکا هم محتاج نباشه و اینطوری تو دهنشون بزنه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️