حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وفاداری کاربران به شیائومی، در بیشترین میزان قرار دارد!

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

شیائومی یک برند چینی است که همواره ما را متحیر کرده است. می‌پرسید چرا؟ خب، شاید بتوانیم این حرف را با تبدیل شدن شیائومی به محبوب‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در جهان توضیح دهیم! اما جدا از این‌ها، شیائومی برندی است که با کاربران خود تعامل دارد. همین موضوع، سبب وفاداری کم نظیر کاربران به شیائومی شده است.

وفاداری کاربران به شیائومی، در بالاترین میزان قرار دارد!

حدود ١١ ماه پیش، در ترنجی نوشتیم که وفاداری مشتریان سامسونگ رو به کاهش است. این موضوع، به مرور زمان شاهد کم شدن اختلاف شیائومی و سامسونگ شد.

 

وفاداری کاربران به برند گلکسی سامسونگ رو به کاهش است

 

حال به نقل از GizChina، هم اکنون یک سؤال از خود بپرسید. سؤال مورد اشاره، با این مضمون است که از چه برند گوشی هوشمند استفاده می‌کنید؟ و این که دفعه بعد در هنگام خریداری گوشی جدید، به برند قبلی وفادار خواهید بود یا خیر؟ خب، چندی پیش یک منبع با نام Quest Mobile، اطلاعاتی از رفتار کاربران منتشر شده است. این اطلاعات، نشان می‌دهند که در ماه ژوئن، چه میزانی از کاربران در حین تعویض گوشی خود، از برند قبلی محصولی را خریداری کرده‌اند. بر اساس گزارشات منتشر شده، شیائومی در بین ۵ برند برتر گوشی‌های هوشمند، بیشترین میزان وفاداری در بین مشتریان را دارد. وفاداری کاربران به شیائومی، در آن زمان برابر با ۶٣.٧ درصد بوده است. یعنی این تعداد از کاربران برای تعویض گوشی خود، مجدداً به سراغ شیائومی رفته‌اند.

در مقایسه با شیائومی، کاربران اپل میزان وفاداری متوسطی دارند. وفاداری کاربران اپل نه تنها از شیائومی، بلکه از کاربران اوپو و هواوی نیز کم‌تر است! با این حال، عملکرد اپل همچنان بد نیست. پیش از این، نگاهی به عدم اهمیت کوچ کاربران برای اپل نیز صحبت کرده بودیم. حداقل این جدول، نشان می‌دهد که کاربران انتخاب کننده اپل، بسیار بیشتر از دیگر کمپانی‌ها هستند. این یعنی اپل به همان میزان کم مهاجر دارد، کاربران جدیدی را نیز پذیرا است. به همین ترتیب، اپل توانسته است با ایجاد یک اکوسیستم اختصاصی در کنار اکسسوری‌های جذاب، امکانات جذابی را برای کاربران ایجاد کند. اما از سوی دیگر، محدودیت‌های آزار دهنده موجود در iOS، می‌توانند سبب شوند تا کاربران هرچه سریع‌تر به فکر کوچ کردن باشند. بالأخره سلایق متفاوت است و ممکن است برخی بتوانند با این محدودیت‌ها کنار بیایند. اما دیگران، ترجیح می‌دهند تا به سراغ گوشی‌های اندرویدی بروند.

 

چرا مهاجرت کاربران آیفون به اندروید برای اپل اهمیتی ندارد؟

 

نظر شما در مورد میزان وفاداری کاربران به شیائومی چیست؟ آیا این برند می‌تواند عناوین خود را باز هم ارتقاء دهد؟ هم اکنون چه ترجیحی برای استفاده از اکوسیستم اپل دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“وفاداری کاربران اپل نه تنها از شیائومی، بلکه از کاربران اوپو و ویوو نیز کم‌تر است!”
*هوآوی و اوپو
_______________
آمار بحث‌برانگیزیه و عجیب به نظر میرسه که اشاره نشده دامنه مربوط به چه نقاطی از دنیاست… پس فکر میکنم همون مربوط به چین باشه و در اونجا همچین چیزی بدست اومده باشه… وگرنه در دنیا این آمار عجیبه…

masoud torab

من خودم سالهاست شیاومی استفاده میکنم واسه خیلی از اطرافیانم هم خریدم واسه شیاومی گردنم هم میدم

AL1K1NG

😑😑

Auroro

تنها تو نیستی، چندین تا کاربر اینجا هستن که حتی حاضرن یجا دیگشونم بدن.

meiyou

خب این برای کدوم منطقه است؟
من هچ وقت آیفون نداشتم ولی حدس میزنم وفاداری به آیفون باید وضعیت بهتری داشته باشه
حدس میزنم این آمار برای چینه، شایدم هند

mohammadXf

چین و هند تقریبا نصف جمعیت جهان و دارند

Faez

معلومه این آمار فقط برای چینه چون الان جهانی کاربرای اپل وفادار تر هستن

Faez

اپل خودش میدونه بهترین سیستم عاملو داره و کاربرانش دوباره برمیگردن سمتش

Faez

کسی که این تحقیقارو کرده QuestMobileهست که چینی هست و آمار چینو منتشر کرده
باور ندارید خودتون تحقیق کنید

Mahdi

بیش تر به امار چین می خوره تا جهان😐😕

Mahdi

من ۳ ساله وفادار موندم اگه اوضاع مملکت خوب بود خیلی وقت بود بی وفا شده بودم 😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️