حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایکس باکس Series S 2022 ممکن است با APU جدید به زودی رونمایی شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ایکس باکس، شایعات، مایکروسافت

بحران موجودی تراشه‌ها، موضوعی است که نه تنها چند کمپانی، بلکه تمام جهان درگیر آن هستند. این موضوع، سبب شده است تا کمپانی‌ها در محصولات آینده خود تغییراتی را ایجاد کنند. اکنون، شایعاتی از مدل جدید Xbox سری S منتشر شده است. بر اساس این شایعات، ایکس باکس Series S 2022 به زودی به APU جدیدی مجهز می‌شود.

ایکس باکس Series S 2022 به زودی با APU جدید معرفی خواهد شد

چندی پیش، گفتیم که امکان باز طراحی شدن کنسول بازی PlayStation 5 وجود دارد. این موضوع، ممکن است به دلیل موضوعاتی مانند کمبود موجودی تراشه‌ها رخ داده باشد.

 

امکان بازطراحی کنسول پلی استیشن ۵ در سال ٢٠٢٢ وجود دارد!

 

به نقل از Gizmochina، گزارشات جدیدی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند مایکروسافت قصد دارد در اواخر سال آینده، از نسخه باز طراحی شده و جدید کنسول‌های بازی خود رونمایی می‌کند. اولین موردی که در این بین وجود دارد، مربوط به نسخه ارزان‌تر یعنی Xbox Series X است. جایی که احتمال می‌رود ایکس باکس سری S با APU طراحی شده توسط AMD روانه بازار شود! این APU، به وسیله لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته می‌شود و واحد‌های پردازشی زیادی را در خود جای خواهد داد. این اطلاعات، از ویدئوی جدید یک یوتوبر به دست آمده‌اند. در این ویدئو، گفته می‌شود که مایکروسافت قصد دارد تا از APU جدید AMD با لیتوگرافی ۶ نانومتری استفاده کند. این APU، از پردازنده فعلی ایکس باکس Series S با لیتوگرافی ٧ نانومتری پیشرفته‌تر است. به عبارت دیگر، مایکروسافت انتظار بالاتری از ایکس باکس Series S 2022 با APU ٢۴ هسته‌ای جدید موجود در آن دارد.

این میزان از قدرت و واحد‌های پردازشی، نسبت به Xbox Series S نسخه اصلی فراتر است. چرا که نسخه اولیه این کنسول بازی، دارای ٢٠ واحد پردازشی بود. به طور دقیق‌تر، باید بگوییم که Xbox Series S 2022 اگر به این APU مجهز شود، از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود. به گفته این یوتوبر، ممکن است نسخه جدید ایکس باکس سری اس نسبت به قبل ۵٠ درصد سریع‌تر باشد! اگرچه که قدرت بالاتر یک کنسول بازی، می‌تواند به معنای افزایش قیمت بیشتر آن باشد. اما ایکس باکس Series S جدید، یک کنسول بازی اقتصادی خواهد بود. در نتیجه، مایکروسافت آن را با قیمت ٣۴٩ دلار در آمریکا عرضه خواهد کرد.

این میزان، ۵٠ دلار بیشتر از نسل ابتدایی Xbox Series S است! در همین حین، ممکن است با رونمایی نسل جدید، نسل اول Xbox Series S با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه شود. بر اساس ادعای این یوتوبر، قیمت نسل ابتدایی Xbox Series S ممکن است به ١٨٩ تا ٢۴٩ دلار کاهش بیابد. با این وجود، این بدان معناست که نسل ابتدایی همچنان تولید می‌شود.

نظر شما در مورد این ایده چیست؟ آیا مایکروسافت آن را عملی خواهد کرد؟ فکر می‌کنید که این استراتژی جواب می‌دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️