حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اتمام موجودی Xbox Series X و S به دلیل تقاضای بالا

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | ایکس باکس

ایکس باکس Series X و Series S به تازگی وارد بازار جهانی شده است و طبق گفته های این شرکت، عرضه به خوبی انجام می شود. در حقیقت اتمام موجودی Xbox Series X و S به دلیل تقاضای بالا را شاهد هستیم.

اتمام موجودی Xbox Series X

مدیر رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر به دلیل کمبود موجودی عذرخواهی کرده است. در خلال GlitchCon اسپنسر اظهار داشت که این شرکت به موجودی بیشتری احتیاج دارد زیرا کنسول ها به دلیل تقاضای زیاد خیلی زود تمام می شود.

اسپنسر هنگام حضور در GlitchCon گفت:

“ما به کنسول های بیشتری احتیاج داریم [می خندد]”. “بازخودرهای شماره یک که من بارها و بارها دریافت می کنم این است که تهیه کنسول ها در حال حاضر بسیار دشوار است. و من واقعا بخاطر آن عذرخواهی می کنم. تقریباً دو ماه است که آنها را ساخته ایم و سعی کرده ایم تا آنجا که می توانیم وارد ارائه کنیم، اما تقاضا برای آنها بسیار زیاد است.”

طبق گفته اسپنسر COVID-19 کل جهان را تحت تأثیر قرار داده است. امسال یک سال چالش برانگیز بود که شرکت ها بازی هایی را برای انتشار آن در یک پلتفرم جدید توسعه دهند. صرف نظر از همه چالش ها، تیم ها کار بزرگی انجام داده اند و اسپنسر به کل تیم خود افتخار می کند.

مدیر ایکس باکس، لیز هامرن در پست Xbox Wire کمبود Xbox Series X را تأیید کرد و S. Hamren اظهار داشت که تیم مایکروسافت “با همه خرده فروشان خود در سراسر جهان” خستگی ناپذیر کار می کند تا کنسول نسل بعدی را در دسترس خریداران قرار دهد.

“ما می دانیم که همه نمی توانستند بلافاصله Xbox Series X | S تهیه کنند و به طور خستگی ناپذیری با شرکای ما در سراسر جهان کار می کنند تا به مرور زمان تعداد بیشتری کنسول جدید برای شما فراهم کنند و شما را تشویق کند تا با خرده فروشان محلی برای جزئیات بیشتر در مورد دسترسی در بازار خود، مستقیما در ارتباط باشید “.

Xbox Series X و Series S مورد توجه مایکروسافت قرار گرفت، زیرا طبق پست رسمی این شرکت ظرف ۲۴ ساعت پس از ارایه کنسول های بیشتری را در کشورهای بیشتری فروخته است.

این شرکت همچنین ادعا كرد كه بیش از هر زمان دیگری کنسول فروخته است. این شرکت در سال ۲۰۱۳ در اولین روز عرضه ۱ میلیون واحد فروخته است. بنابراین با خیال راحت می توانیم فرض کنیم که اعداد فعلی بالاتر از ۱ میلیون عدد باشد.

گزارش جدید مبتنی بر شایعات می گوید که کنسول های سری Xbox در 24 ساعت اول 1.4 میلیون دستگاه فروختند و فروش روز عرضه Xbox One را پشت سر گذاشتند.

نظر شما درباره ایکس باکس های جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نمیدونم چرا ولی طراحی اینو بیشتر میپسندم

rad 007

بازهم مثل همیشه سونی برنده میشه

SHREK

برای گفتنش خیلی زوده…

SHREK

Poco X3 با قیمت 10میلیون امده! با دلار 35 هزارتومنی حسابش کنی میشه 8400000 ولی با دلار 43 هزارتومنی انگار وارد شده!

Mahdi

هم قیمت نوت۹پرو هست ولی اینجا ایرانه

Taha

دلال ها سلام میرسونن 😉

SHREK

Y9a دیجی کالا موجود کرده 8270000 هر 3 رنگ.

SHREK

پ. ن: قیمت poco X3 اگه بیاد پایین خیلی بهتر از Y9a.

SHREK

سری X میتونه وترزون 120 fps اجرا کنه.

SHREK

*وارزون

Taha

رو۴کی؟
سری است رو نمیدونی؟

Taha

است:اس

SHREK

آره 4K.سری S با همون 60fps فک کنم 2K.

Milad7

just ps5 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)