حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ریفربیشد کنسول XBOX SERIES X با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسد

کنسول XBOX SERIES X مایکروسافت آخرین و برترین نسخه از کنسول‌های بازی این شرکت است که با وجود بحران کمبود تراشه همچنان در حال تولید است. اما این مشکلات موجب بروز چالش‌هایی شده است و به همین دلیل نسخه ریفربیشد کنسول XBOX SERIES X با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسد. با ترنجی همراه باشید.

دلایل فروش نسخه ریفربیشد کنسول XBOX SERIES X چیست؟!

به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، همه صنایع جهان با مشکل کمبود تراشه روبرو هستند. سال گذشته، تحلیلگران پیش‌بینی کردند که این مشکل تا سال ۲۰۲۳ و حتی بیشتر نیز ادامه خواهد داشت. اما هیچ یک از آن‌ها نمی‌دانستند که روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد و این جنگ نه تنها فقط در بحث سرگرمی، بلکه در سایر حوزه‌های فناوری چه تاثیری خواهد گذاشت.

به‌طور خلاصه باید گفت که تقریبا تمام اجزای اصلی دستگاه‌های دیجیتال موجود نیست. کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس مایکروسافت و پلی استیشن ۵ سونی در حال حاضر دو محصول کمیاب در حوزه سرگرمی هستند. پیدا کردن کنسول‌های بازی حتی سخت‌تر از پیدا کردن کارت گرافیک است. بنابراین منطقی است که قیمت محصولات مشابه به شدت افزایش یابد.

نسخه ریفربیشد کنسول XBOX SERIES X

اخیرا مایکروسافت، نسخه ریفربیشد کنسول Xbox Series X را با قیمت ۴۶۹.۹۹ دلار در فروشگاه ایالات متحده عرضه کرده است. این قیمت ۳۰ دلار ارزان‌تر از قیمت نسخه اصلی کنسول است. اما احتمالا عرضه آن به بازار زمان بیشتری طول خواهد کشید.

به غیر از XBOX SERIES X، شما باید موارد دیگری را نیز خریداری کنید

مایکروسافت همچنین قانونی دارد که هر خریدار یک کنسول Xbox بازسازی شده باید حداقل یک بازی دیجیتال را نیز خریداری کند. در حال حاضر، مایکروسافت حدود دوازده بازی ایکس باکس را برای انتخاب ارائه می‌دهد. در میان آن‌ها، ارزان‌ترین بسته ترکیبی مربوط به “Monopoly” + “Crazy Monopoly” است که حداقل به ۲۷.۴۹ دلار بیشتر نیاز دارد.

اما این تمام ماجرا نیست؛ وقتی کنسول و بازی را به سبد خرید اضافه می‌کنید، متوجه می‌شوید که مایکروسافت از شما می‌خواهد که یک کنترلر Xbox نیز بخرید. برای این مورد نیز کمترین قیمت، ۵۴.۹۹ دلار برای دسته بی‌سیم سفید معمولی ایکس باکس است که در مجموع ۵۵۲.۴۷ دلار است.

آموش وصل کردن دسته ایکس باکس سری ایکس به آیفون و آیپد

به گفته GizChina، مایکروسافت سرویس ارسال رایگان به در منزل را در هر نقطه از ایالات متحده ارائه می‌دهد. بنابراین قیمت نهایی بسیار نزدیک به فروشندگان شخص ثالث در eBay است. همچنین، بسته نرم‌افزاری مایکروسافت شامل یک کنترلر و بازی‌های مورد علاقه شما است. بنابراین، می‌توان گفت که کل مبلغی که پرداخت می‌کنید در مجموع خوب و مناسب به نظر می‌رسد.

طبق گزارش‌ها، کنسول‌های بازسازی شده توسط مایکروسافت غربال، تعمیر، تست و تمیز شده‌اند تا به طور کامل استانداردهای این شرکت را رعایت کنند. البته مایکروسافت گارانتی استاندارد ۱۲ ماهه را نیز به همراه آن ارائه خواهد داد. مایکروسافت به منظور مبارزه با اسکالپرها و سودجویان نیز اعلام کرد که هر مشتری حداکثر می‌تواند یک کنسول بازی بخرد. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان