حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولد ٢٠ سالگی Xbox مبارک🎂: با هدست و کنترلر مخصوص این تولد آشنا شوید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایکس باکس، مایکروسافت

ایکس باکس، یک برند شناخته شده در میان گیمرها و حتی کسانی است که گیمر نیستند. این برند که متعلق به مایکروسافت است، تاکنون کنسول‌های بازی جذابی را ارائه داده است. اما بالأخره، تولد ٢٠ سالگی Xbox فرا رسیده است. به همین مناسب، مایکروسافت از کنترلر و هدست مخصوص این تولد، رونمایی کرده‌اند!

تولد ٢٠ سالگی Xbox و رونمایی از کنترلر و هدست اختصاصی این تولد

قوی‌ترین کنسول بازی کنونی ایکس باکس، Xbox Series X نام دارد. این کنسول بازی، می‌تواند بازی‌های 4K با نرخ ١٢٠ فریم بر ثانیه اجرا کند.

 

کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) رسما معرفی شد

 

به نقل از GizChina، ایکس باکس مایکروسافت بالأخره ٢٠ ساله شده است. بنابراین، این کمپانی محصولات شفاف جدیدی را به مناسبت این تولد رونمایی کرده است. این محصولات، در واقع همان کنترلر جدید ایکس باکس به همراه هدست مخصوص آن هستند. این محصولات، از تاریخ ٢۴ آبان ماه به صورت عمومی قابل خریداری خواهد بود. اما پیش فروش آن، از همین امروز شروع شده است. اما اجازه بدهید تا به جزئیات محصولات جدید رونمایی شده در تولد ٢٠ سالگی Xbox بپردازیم.

این محصولات، حالت طراحی شفاف و جذابی دارند. این کنترل کننده شفاف، با مقصود خاصی از سوی مایکروسافت معرفی شده است. به گفته ردموندی‌ها، این کنترلر با طراحی شفاف، به یاد کنترلرهای شفاف قبلی مایکروسافت که برای اشکال زدایی معرفی شدند، روانه بازار خواهد شد. اما طراحی شفاف، تنها نکته جذاب در این کنترلر نیست. بلکه کنترلر شفاف جدید ایکس باکس، از دکمه لوگوی Xbox با رنگ سبز برخوردار است. در کنار آن، D-Pad و دسته‌های پایین، از چنین طرح رنگی برخوردار هستند. باقی اجزای این کنترلر، دارای طراحی شفاف مایل به رنگ نقره‌ای است. بنابراین، ما با یک دسته شفاف و جذاب‌تر از قبل روبه‌رو هستیم.

نکته جالب، این است که این کنترلر قدیمی ایکس باکس نیست. بلکه این کنترلر، همانی است که برای Xbox Series X و Xbox Series S در نظر گرفته شده است. این کنترلر، از اتصال بلوتوث برای متصل شدن به دستگاه‌های مختلف و رایانه پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده است که قیمت این کنترلر، برابر با ۶٩.٩٩ دلار آمریکا است. این کنترلر، به زودی از طریق آمازون و فروشگاه مایکروسافت قابل خریداری خواهد بود.

اما پس از کنترلر جذاب و جدید ایکس باکس به مناسب تولد ٢٠ سالگی آن، نوبت به یک هدست می‌رسد. این بار، مایکروسافت از هدست استریوی جدید ایکس باکس با همان طراحی شفاف مشابه کنترلر جدید ایکس باکس پرده برداری کرده است. در حالی که جزئیات درون هر گوشی این هدست به خوبی قابل مشاهده هستند، نماد سبز رنگ تولد ٢٠ سالگی ایکس باکس نیز در گوشی چپ نیز خودنمایی می‌کند. توری‌های به کار رفته برای هر گوشی، سبز رنگ هستند. این رابطه، در مورد میکروفون‌ها نیز برقرار است.

هدست استاندارد ایکس باکس، قیمت ۵٩.٩٩ دلاری داشت. اما نسخه مخصوص تولد ٢٠ سالگی Xbox این هدست، قیمت ۶٩.٩٩ دلاری دارد که ١٠ دلار نسبت به قبل افزایش یافته است. در کل، ما از این دو محصول جدید با طراحی شفاف و جذابی که دارند، استقبال می‌کنیم. اما انتظار ما، این بود که مایکروسافت حداقل یک نسخه شفاف با همین طراحی را از Xbox Series X خود ارائه دهد. مشخصاً آن نسخه از Xbox Series X، بزرگ‌ترین شگفتی تولد ٢٠ سالگی این کنسول بازی می‌بود.

نظر شما در مورد تولد ٢٠ سالگی کنسول بازی ایکس باکس چیست؟ چه بازخوردی نسبت به ایکس باکس‌ها دارید؟ کنترلر جدید ایکس باکس جذاب‌تر است یا هدست آن؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️