حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر منعطف جدید ال جی به سختی شیشه بوده و چین لولا را کم می کند

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

امروزه در بسیاری از گوشی های تاشو دو مشکل اساسی وجود دارد، این واقعیت که صفحه نمایش تاشو دارای چین و چروک است و لایه پلاستیکی بالای صفحه نمایش اغلب نرم تر از صفحه نمایش های سنتی شیشه ای است. در حال حاضر، LG Chem نوع جدیدی از ماده را برای پوشش نمایشگر منعطف اعلام کرده است که قول می دهد این مشکلات را برطرف کند. نمایشگر منعطف جدید ال جی به سختی شیشه بوده و چین لولا را کم می کند.

نمایشگر منعطف جدید ال جی

ال جی امروز فناوری موسوم به “Real Folding Window” را معرفی کرد. این فناوری به شکل یک پوشش مخصوص توسعه یافته روی فیلم پلاستیکی نازک پلی اتیلن ترفتالات (PET) تولید می شود. LG Chem می افزاید که این ماده نازک تر از شیشه های مقاوم موجود است اما در عین انعطاف پذیری مانند پلاستیک، از سختی یکسانی مانند شیشه برخوردار است.

سخنگوی این شرکت گفت:

بر خلاف فیلم های پلی آمید موجود و شیشه های مقاوم، پوششی که از فناوری های جدید پوشش LG Chem استفاده می کند، انعطاف پذیری را به حداکثر می رساند و در عین حال راه حل های بهینه ای را برای گوشی های تاشو ارائه می دهد، مانند بهبود مسائل مزمن چون تأثیرات لولا در قسمت اتصال دهنده صفحه نمایش (sic).

LG Chem

LG Chem

LG Chem می گوید:

دوام محصول پس از آنکه ۲۰۰ هزار بار تا شود، “کاملاً حفظ می شود” . این شرکت می افزاید که از این فناوری می توان هم برای نمایشگرهای تاشو به داخل و هم تاشو به بیرون استفاده کرد. این راه حل همچنین پیشرفت های عمده ای را در “خطوط حاصل از لولا” ارایه می کند. (چین ها کمتر می شود)

این شرکت همچنین می گوید در تلاش است تا پوشش خاصی را بدون استفاده از فیلم پلاستیکی ارائه دهد. این احتمالاً راه را برای تولیدکنندگانی باز می کند که به سادگی می خواهند طراحی تلفن های تاشو خود را تکمیل کنند (مثلا با افزودن شیشه گوریلا.)

پس کی می توانیم اولین گوشی های تاشو با این فناوری را خریداری کنیم؟ به نظر می رسد که ما باید خیلی منتظر باشیم، زیرا LG Chem می گوید در سال ۲۰۲۲ قابلیت تولید انبوه را به دست می آورد و می افزاید که فروش “در مقیاس تجاری” از سال ۲۰۲۳ آغاز می شود. این شرکت می گوید که در حال توسعه فناوری جدید و فراتر از تلفن ها و استفاده از فناوری در لپ تاپ و تبلت است. LG Chem با بیان این نکته اشاره کرد که قبلاً پیشنهادهایی از چندین مشتری در مورد پروژه های مشترک دریافت کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید راه حل ال جی می تواند بهتر از شیشه فوق نازک سامسونگ یا UTG باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

به نظر من نمایشگر های رول شونده به مراتب از تاشونده ها بهتر هستن خود تا شدن یه مشکل بزرگه

M.tvi

ال‌جی با تعطیل کردن بخش گوشی اشتباه کرد. میتونست با همکاری زایس پ لایکا بخش دوربین رو ارتقا بده و با برنامه‌نویسی جدید روی رابط کاربریش به راحتی خودش رو احیا کنه. کاش یه‌ روزی دوباره برگرده

ال‌جی = نوآوری
“فکر می کنید راه حل ال جی می تواند بهتر از شیشه فوق نازک سامسونگ یا UTG باشد؟”
حداقل رو کاغذ بله.
مهم اصل الجیه نه اسبی که ازش افتاده(بخش موبایل).
نبوغ و ابتکار عمل همواره با اسم ال‌جی عجین بوده و هست…
به نظرم از سال ۲۰۲۲ , ۲۰۲۳ به بعد تو پلتفرم موبایل ؛ اپل و گوگل در صف اول شرکای تجاری ال‌جی قرار میگیرن و مشتری های بعدی، یحتمل موتورولا/لنوو و حداقل یکی از اعضای BBK باشن . هواوی هم چون تحریمه لذا با اطمینان نمیشه در رابطه با آیندش نظر داد ولی اونم می‌تونه در صورت انتخاب سامسونگ توسط گوگل ، در صف اول کنار اپل قرار بگیره. شیائومی رو نگفتم چون تجربه نشون داده با سامسونگ مراودات بهتر و پایدارتری داره…
و اما در پلتفرم لپ تاپ و تبلت ؛ لنوو و مایکروسافت رو جدی ترین خواهان فناوری جدید ال‌جی می‌دونم…

Mahdi

این بهتره 😊
اینکه با ناخن خط بیافته خیلی بده اونم گوشی که تو ایران ۷۰ میلیونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)