حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گوشی‌های تاشو ۲۰۲۳ سامسونگ توسط ال جی تامین خواهد شد؟

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

چند ماهی تا رونمایی از سری Galaxy Z 5 فاصله داریم. خانواده گوشی‌های تاشو سامسونگ که در سری Galaxy Z ارائه می‌شوند و امسال نوبت به نسل پنجم آن‌هاست. در کنار شایعات مختلفی که درباره این ۲ دستگاه وجود دارد، گفته می‌شود باتری گوشی‌های تاشو ۲۰۲۳ سامسونگ توسط ال جی تامین خواهد شد.

باتری گوشی‌های تاشو ۲۰۲۳ سامسونگ

سامسونگ در بازی به نام “Diversification” تبحر ویژه‌ای دارد. حفظ تنوع در زنجیره تامین از کلیدی‌ترین مواردی است که یک برند می‌تواند از تامین شدن به موقع و خریدهای ارزنده مطمئن شود. در زنجیره تامین Samsung نه تنها برندهای زیرمجموعه خودش حضور دارند بلکه برندهای دیگر نیز استفاده می‌شوند.

تا کنون و به صورت سنتی ۲ تامین‌کننده به نام‌های “سامسونگ SDI” و “ATL” چین تامین‌کنندگان باتری محصولات سامسونگ الکترونیکس بوده‌اند. البته باتری‌های سامسونگ گاها از ال‌جی نیز تهیه شده است و به نظر می‌رسد که سامسونگ الکترونیکس این کار را بار دیگر برای گوشی‌های تاشوی آینده‌اش انجام خواهد داد.

گزارشی جدید از کره‌جنوبی حاکی از آن است که سامسونگ الکترونیکس باتری‌های Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 را از LG Energy Solution تامین خواهد کرد. این اولین بار نیست که ال‌جی باتری این گوشی‌های تاشو را تامین می‌کند. در واقع در سه سال گذشته نیز این کار را انجام داده است.

باتری‌های ساخت ال جی برای سایر دستگاه های سامسونگ از جمله سری گلکسی اس و گلکسی نوت نیز تهیه شده است. بسیاری از گوشی های رده پایین و میان رده موجود نیز دارای باتری ال جی هستند. به تازگی اما ال‌جی به Samsung SDI و China ATL به عنوان تامین‌کننده باتری‌های سری تاشو امسال می‌پیوندد.

این هفته تصاویری از باتری گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به بیرون درز کرد. گفته می‌شود که تعویض آنها آسان‌تر خواهد بود زیرا باتری‌ها با چسب کمتری به دستگاه متصل می شوند و همچنین دارای زبانه کششی خواهند بود. این نتیجه تمرکز بیشتر سامسونگ بر تعمیرپذیری دستگاه‌هایش است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که ال‌جی بتواند با برند هم‌وطن خود همکاری کند تا سهم بیشتری از بازار داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)