حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین فناوری های نمایشگر ال جی در نمایشگاه SID 2020 به نمایش گذاشته شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

پذیرش صفحه نمایش انعطاف پذیر با تعداد کمی از دستگاه های موجود برای مصرف کنندگان هنوز کند است. ما گلکسی فولد یا گلکسی زد فلیپ را در کنار موتورولا RAZR ها و هواوی Mate X و … را داریم اما اینها هنوز هم نمونه های کمیابی در بازار هستند. برای اینکه تصور کنید با نمایشگر منعطف می توانید چه کارهایی انجام دهید باید بگویم که جدیدترین فناوری های نمایشگر ال جی در نمایشگاه SID 2020 به نمایش گذاشته شده است و سرنخ های جالبی به ما می دهد.

جدیدترین فناوری های نمایشگر ال جی

 

 

در جدیدترین رویداد فناوری، کنفرانس SID (که فقط بصورت آنلاین با غم و اندوه برگزار می شود) ال جی راه حل های فناوری واقعا جالبی را ارائه می دهد. این شرکت قبلا تجربه جدیدی در زمینه نوآوری در نمایش دارد و امسال همه فناوری ها در حال خم شدن و خم شدن زیاد است.

در “فضای نامحدود طراحی آزاد شرکت” این شرکت یک تلویزیون بزرگ ۶۵ اینچی وجود دارد که در صورت لزوم صفحه را از بالای صفحه خارج می کند و در صورت لزوم جمع می شود. انتظار می رود نسخه ۱۲ اینچی کوچکتر از همین فناوری راه خود را به سیستم های سرگرمی خودرو و نمایشگرهای دسکتاپ ارایه شود. شگفتی سوم SID صفحه نمایش لمسی شفاف است. از روکش کمد گرفته تا آینه های هوشمند و پنجره، کاربردهای این فناوری کاملاً متنوع هستند.

سرانجام، چهارمین فناوری موجود در نمایشگر یک پنل Foldable 13.3 اینچی ال جی OLED است که می تواند برای تبدیل تبلت بزرگ به لپ تاپ استفاده شود. این نمایشگرها به همراه سایر صفحه نمایش های معمولی، بخشی از ویترین SID 2020 کمپانی را تشکیل می دهند. اینکه چه زمانی آنها آن را به بازار می رسانند اما هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره جدیدترین فناوری های نمایشگر ال جی در نمایشگاه SID 2020 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

خیلی نوآوره ال جی
همین

MohammadFarhaadi

تو زمینه اختراع و نوآوری الجی واقعا سرآمده.

Milad7

ال جی همیشه نمایشگرهای با کیفیتی تولید کرده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)