حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی با عبور از اپل عنوان بزرگترین سازنده گجت های پوشیدنی را تصاحب کرد

اپل اواخر این ماه ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ جدید خود را معرفی خواهد کرد اما پیش از عرضه در بازار، شیائومی از قبل عنوان بزرگترین سازنده گجت پوشیدنی شامل ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی را تصاحب کرده است. اپل واچ سری ۷ با توجه به بازطراحی آن، کمک زیادی به رشد فروش حوزه پوشیدنی شرکت کوپرتینویی خواهد کرد. با این حال و درحال‌حاضر، شیائومی در سه ماهه دوم سال مالی جاری، پیشروترین سازنده گجت‌های پوشیدنی بوده است.

تصاحب عنوان بزرگترین سازنده گجت پوشیدنی توسط شیائومی

بر اساس گزارش جدیدی که توسط Canalys منتشر شده، فروش 7.9 میلیون ساعت هوشمند اپل در مقایسه با فروش 8 میلیون شیائومی در سه ماهه دوم، کمتر بوده است؛ به این ترتیب این شرکت می‌تواند برترین سازنده گجت‌های پوشیدنی هوشمند شود. شیائومی همچنین برندهای هواوی و Fitbit را نیز برای بدست آوردن این عنوان، شکست داده است، درحالی‌که سامسونگ آخرین رتبه جدول را در تعداد فروش دارد.

البته این نکته را باید درنظر داشته باشید که شیائومی یک ساعت هوشمند جدید در سه ماهه جاری معرفی کرده است درحالی‌که کاربران اپل خریدهای خود را برای عرضه اپل واچ سری 7 متوقف کرده‌اند. از این به بعد، اپل واچ سری 7 می‌تواند تعداد فروش خود را در اواخر این ماه افزایش دهد. همچنین برای شرکت چینی نیز، شیائومی می بند ۶ در رسیدن این برند به جایگاه اول تاثیر چشمگیری داشته است.

آمار فروش گجت پوشیدنی در فصل دوم ۲۰۲۱

آمار فروش گجت پوشیدنی در فصل دوم ۲۰۲۱

Cynthia Chen، تحلیلگر تحقیقاتی موسسه Canalys بیان می‌کند:

“شیائومی در سه ماهه دوم سال 2021 از اپل پیشی گرفته و به برترین فروشنده حوزه پوشیدنی‌ها تبدیل شده است. عملکرد شیائومی با عرضه Mi Smart Band 6 تقویت شد؛ علی‌الخصوص با وجود هند به‌عنوان یکی از نقاط قوت شیائومی در بازار جهانی.

 شیائومی اقدام عاقلانه‌ای برای سرعت بخشیدن به عرضه Mi Band 6 انجام داد که دستگاه قانع‌کننده‌تری نسبت به نسخه قبلی خود می‌باشد. چرخش سریع شیائومی به ساعت‌های هوشمند اصلی نیز به این شرکت کمک کرد تا میزان فروش ساعت مچی خود را در این سه ماهه، به‌میزان 1.3 میلیون واحد افزایش دهد.”

آمار فروش ساعت هوشمند در فصل دوم ۲۰۲۱

آمار فروش ساعت هوشمند در فصل دوم ۲۰۲۱

علاوه‌بر این، شیائومی با بندهای هوشمند خود که کاربرد مناسبی (البته نه به‌اندازه ساعت‌های هوشمند قدرتمند مانند اپل واچ) دارند نیز پیشرو است. اگر سهم فروش دستبندهای سلامتی را جدا کنیم، اپل واچ 31.1 درصد سهم بازار را در اختیار دارد درحالی‌که این مقدار برای هواوی به‌عنوان دومین برند برتر 9 درصد بوده و شیائومی نیز توانسته تا 5.7 درصد سهم بازار را از آن خود کند.

اپل انواع مختلفی از ویژگی‌های مربوط به سلامتی را در ساعت‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد و در هر نسخه نیز موارد بیشتری را اضافه می‌کند. انتظار می‌رود که اپل واچ سری ۷ با سنسور فشار خون وارد بازار شود اما هنوز گمانه‌زنی‌ها درباره ارائه این قابلیت، زود است.

آمار فروش ساعت هوشمند در فصل دوم ۲۰۲۱: اپل واچ سری ۶ کماکان محبوب ترین مدل

نظر شما راجع‌به تصحاب عنوان بزرگترین سازنده گجت های پوشیدنی توسط شیائومی و با عبور از اپل چیست؟ آیا فکر می‌کنید اپل پس از عرضه اپل واچ سری ۷ می‌تواند جایگاه نخست خود را از کمپانی چینی پس بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

پیشرفت شیائومی خیلی سریع هست🤕😊یکم یواش بزار بقییه برسن

amir_galaxy

تجربه نشون داده سقوطشونم خیلی سریعه

Mohammadr

نمیدونم چرا خودشون اینارو نمیدونن!
.
پس بگم انقدر زور الکی نزنه؟ وقتی قراره با مخ بیاد زمین خو چ کاریه پیشرفت میکنه…
دمت گرم🙏🏻❤️

پ‌ن: هواوی اگه اگه اگه تحریم نمیشد خیلی این رقابت باحال تر بود… حیفش.
ولی خب، فکر کنم شیائومی درسشو از هواوی گرفته… امیدوارم.

Mahdi

بعضی وقت اون طور که باید نمیشه 😐
مطمئنا یه حا این پیشرفت متوقف میشه کی خدا میدونه🤔

Farcry

(( بزرگترین سازنده گجت پوشیدنی شامل ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی را تصاحب کرده است.))
همین چند روز پیش ترنجی پست زده بود که اپل ۶۰ درصد از سهم فروش ساعت های هوشمند رو در اختیار داره بعد الان دستبند سلامتی هم بهش اضافه کردید! اپل که اصلا دستبند سلامتی تولید نمیکنه پس همون آمار فروش ساعت هوشمندش هست اینجا
اگر فروش لوازم جانبی (ساعت هوشمند و دستبند سلامتی و هدفون بیسیم) رو حساب کنید باز فروش اپل از اپل واج و ایرپادز ها بیشتر از فروش شیایومی از هدفون بیسیم و دستبند سلامتی و ساعت هوشمنده

Mahdi

خب معلومه افراد با درآمدکم بیشتر از افراد درآمد بالا هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی