حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ١٠ پرایم شیائومی با باتری ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی رسماً رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ردمی

ردمی در بازار موبایل هند، فعالیت گسترده و جداگانه‌ای دارد. در کل، شیائومی رتبه اول این بازار است و به همین دلیل، مدل‌های متنوعی را برای هندی‌ها ارائه می‌دهد. در همین راستا، گوشی ردمی ١٠ پرایم با باتری غول پیکر رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت Redmi 10 Prime داریم.

مشخصات فنی و قیمت ردمی ١٠ پرایم

چندی پیش ردمی از گوشی Redmi 10 خود رونمایی کرد. این دستگاه، یک گوشی اقتصادی با مشخصاتی جذاب بود. اما ما شاهد رونمایی از نسخه Prime آن هستیم.

 

شیائومی ردمی ۱۰ با مدیاتک Helio G88، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

 

به گزارش EqualLeaks، ردمی از مدتی پیش، مشغول به انتشار تیزرها و تبلیغات مربوط به Redmi 10 Prime بوده است. این گوشی در واقع نسخه هندی ردمی ١٠ محسوب می‌شود. در نتیجه، ما شاهد گوشی جدیدی نیستیم. بلکه ردمی ١٠ پرایم در واقع نسخه موازی ردمی ١٠ با یک تفاوت مهم محسوب می‌شود. بنابراین، ما با همان ردمی ١٠ مواجه هستیم. اما اجازه بدهید برای مرور، نگاهی به مشخصات فنی این گوشی بیاندازیم.

در ابتدا، Redmi 10 Prime دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. در بالا و مرکز این گوشی، حفره نمایشگری قرار گرفته است که وظیفه میزبای از دوربین سلفی را بر عهده دارد. شایان ذکر است که نمایشگر این گوشی، با گوریلا گلس ٣ محافظت می‌شود. حسگر تشخیص اثرانگشت هم بر روی فریم واقع شده است. سیستم عامل این دستگاه، اندروید ١١ پیش فرض است. رابط کاربری آن نیز MIUI 12.5 می‌باشد. قلب تپنده نسخه Prime ردمی ١٠، همان Helio G88 است. این تراشه، نسخه پیشرفته‌تر Helio G85 محسوب می‌شود.

 

تراشه مدیاتک Helio G96 در کنار Helio G88 معرفی شدند

 

۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X در کنار ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است که ردمی ١٠ پرایم از درگاه کارت حافظه جانبی بهره مند است. دوربین اصلی این دستگاه، چهارگانه است و شامل سنسورهای ٢+٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی است. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی این گوشی، در واقع همان ISOCELL JN1 است. دوربین سلفی آن نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. نسخه جدید ردمی ١٠، دارای اسپیکر استریو است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون، درگاه Type-C، بلوتوث نسخه ۵.١ و وای فای دو بانده، از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

در نهایت، نوبت به تفاوت اصلی این گوشی با Redmi 10 می‌رسد. پیش از این، ردمی ١٠ با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار شده بود. اما Redmi 10 Prime، دارای ظرفیت باتری ٢٠ درصد بیشتر، یعنی ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی است. با توجه به افزایش حجم باتری، این گوشی از افزایش ضخامت و وزن نیز برخوردار شده است. به همین صورت، وزن و ضخامت آن برابر با ١٩٢ گرم و ٨.٩٢ میلی متر است. ویژگی حافظه رم مجازی ٢ گیگابایتی در این گوشی موجود است. گفتنی است که شارژر این دستگاه، همچنان ٢٢.۵ واتی است و Redmi 10 Prime از توان شارژ ١٨ واتی پشتیبانی می‌کند. شارژر معکوس سیمی آن، توان ٩ واتی دارد. قیمت نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی نسخه Prime، برابر با ١٢,۴٩٩ روپیه هند (معادل ١٧١ دلار آمریکا) می‌باشد. نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی نیز برچسب قیمتی ١۴,۴٩٩ روپیه‌‌ای (معادل ٢٠۵ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا ردمی با عرضه ردمی ١٠ با ظرفیت باتری بیشتر، کار درستی کرده است؟ چه نظری در مورد این نسخه دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من موندم با وجود اینکه مردم هند تو زمینه باتری ترکوندن حرف اول رو میزنن چرا شیائومی واسه گوشیای هند باتری بزرگتر میذاره!؟
میبینه ها هرروز هندیا یه بلایی سر گوشیشون میارن ولی چرا ظرفیت رو بزرگتر میکنه خدا داند…!
حالا بگذریم از اینا ولی انصافا این ردمی ۱۰ هم چه تو هند چه تو گلوبال میتونه فروش خوبی با توجه به مشخصات و قیمت مقرون به صرفش داشته باشه.

هندی ها از هرگوشی یدونه به فنا میدن فرقی نمیکنه😕باتری ۷۰۰۰باشه یا ۳۰۰۰ کلا با گوشی کشتی میگرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️