حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر سری Xiaomi 11T منتشر شد: سه رنگ بندی و تأیید تصاویر قبلی

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | رندر، شایعات، شیائومی

بالأخره زمانش فرا رسید! سری مورد انتظار شیائومی 11T، بالأخره در رندرهایی با کیفیت و پر جزئیات به نمایش در آمده است. به همین صورت، ما شاهد تأیید شدن طراحی موجود در این سری هستیم. در ادامه، نگاهی اجمالی به رندر سری Xiaomi 11T داریم.

رندر سری Xiaomi 11T منتشر شد: عرضه در سه رنگ مختلف و طراحی قاب پشتی آشنا

چند ساعت پیش، در مورد تصویر لو رفته از شیائومی ١١ تی صحبت کردیم. اما ظاهراً طولی نکشیده است تا رندرهای نهایی این سری منتشر شود.

 

تصاویر Xiaomi 11T لو رفت: ماژول دوربین بزرگ‌تر و حسگر اثرانگشت روی فریم

 

بر اساس گزارشی اختصاصی از 91Mobiles، انتظار می‌رود که سری Xiaomi 11T در مراسم ٢۴ شهریور شیائومی که به صورت جهانی برگزار می‌شود، رونمایی شود. حال، یکی از افشاگران معروف هندی به نام Ishan، رندر سری Xiaomi 11T را به اشتراک گذاشته است. ظاهراً این رندر، در یک سایت خرده فروش اروپایی ظاهر شده است. بنابراین، می‌توانیم بگوییم این رندرها نهایی هستند و بعید است تغییری در طراحی این سری اعمال گردد. شایان ذکر است که شیائومی 11T و 11T Pro دارای طراحی یکسانی هستند. حتی رنگ بندی آن‌ها، مشابه یکدیگر است. ما می‌توانیم به وضوح ببینیم که طراحی این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل، تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است. همچنین رنگ سفید می ١١ لایت ۵ جی لو رفته است که در انتهای مطلب نیز به آن اشاره خواهیم کرد.

 

مراسم بزرگ شیائومی برای ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ زمان بندی شد

 

رندر سری Xiaomi 11T نشان می‌دهد که این گوشی‌ها، به طراحی سری Mi 11X و Mi 11 نزدیک‌تر شده‌اند. این موضوع، با تغییر مکان حفره نمایشگر به مرکز و تغییر طراحی ماژول، قابل احساس است. ماژول دوربین اصلی Xiaomi 11T Pro دارای دوربین اصلی سه گانه است. یک سنسور کوچک نیز در بین دو سنسور بزرگ‌تر جای خوش کرده است. این گوشی، مانند نسل قبل مجهز به سنسور ١٠٨ مگاپیکسلی مجهز می‌باشد. جالب این جاست که منبع می‌گوید نسخه استاندارد به دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی تجهیز می‌شود! در پشت گوشی، عبارت‌هایی مانند 5G نیز یافت می‌شوند. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز بر روی فریم واقع شده است. این گوشی‌ها، در سه رنگ با نام‌های خاکستری شهابی، آبی آسمانی و سفید مهتابی روانه بازار می‌شوند. در این رندرها، می‌توان پلاستیکی بودن بدنه را نیز احساس کرد!

اگر به یاد داشته باشید، پیش از این از قیمت سری 11T شیائومی صحبت کرده بودیم. این گوشی‌ها، با نمایشگری از نوع AMOLED و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی معرفی می‌شوند. باتری آن‌ها نیز ظرفیت ۵,٠۰٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر نسخه پرو، توان ١٢٠ واتی دارد. از سوی دیگر، نسخه استاندارد با تراشه مدیاتک Dimensity 1200 و نسخه پرو نیز با تراشه Snapdragon 888 Plus رونمایی خواهد شد. جالب است که پیش از منتشر شدن این رندرها، یک فرد نوپا در این حوزه تصاویر Xiaomi 11T را منتشر کرده بود که باعث تعجب خیلی از افراد شد.

 

قیمت شیائومی 11T Pro و 11T به همراه برخی از جزئیات جدید آن‌ها لو رفت

 

رنگ سفید می ١١ لایت ۵ جی

رنگ سفید Xiaomi Mi 11 Lite 5G

رنگ سفید Mi 11 Lite 5G

شیائومی می ١١ لایت ۵ جی به عنوان نازک‌ترین گوشی هوشمند مجهز به 5G، چند ماه پیش رونمایی شد. این دستگاه، هم اکنون در سه رنگ قابل دسترسی است. انتظار داریم که این رنگ، در مراسم ٢۴ شهریور شیائومی معرفی شود. این رنگ، هیچ فرقی با طرح‌های قبلی ندارد. اما ظاهراً رنگ آن دارای بافت بهتری است.

نظر شما در مورد این رنگ جدید از Mi 11 Lite 5G چیست؟ طراحی سری 11T شیائومی را می‌پسندید؟ کدام نسخه را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

رنگ ابی سفیدش خوشگله مشکی که همیشه هست😁شارژر ۱۲۰ وات اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس باتری ۵۰۰۰ همه چیز خوبه😎😎فقط قیمت مونده

ali karimi

سلام، این سریع هم مثل سری قبل عالی هستن، حتی نسخه استاندارد هم چیپست خوبی داره که مدیاتک دایمن 1200 هستش،باطری های قوی، دوربین های خوب، رفرش120،قست شارژ خیلی قوی دیگه چی میخواد ادم از یک گوشی خوب،فقط قیمت میمونه که اونم خوب باشه دیگه عالی درعالی میشه و فروش خوبی پیدا میکنه،موفق باشید

Mahdi

با توجه به سیاست شیائومی مطمئنا قیمت خوبی داره و خیلی گرون نیست😊

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️