حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی خانواده Pixel 6 دیرتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

خیلی از طرفداران گوگل، موافق هستند که سری Pixel 6، جذاب‌ترین نسل از گوشی‌های پیکسل محسوب می‌شود. زیرا ما تا این حد شاهد نوآوری نسبت به نسل‌های قبلی نبوده‌ایم. تاریخ رونمایی خانواده Pixel 6، در هاله‌ای از ابهام است و جزئیات دقیقی از آن وجود ندارد. اما بر اساس اظهارات یک افشاگر مطرح، این سری در تاریخ ۶ آبان عرضه خواهد شد.

تاریخ رونمایی خانواده Pixel 6 نزدیک به سری آیفون ١٣ نیست؛ بلکه اواسط پاییز امسال است!

مدتی پیش، شایعه‌ای جدید و جذاب از تاریخ رونمایی گوشی‌های سری پیکسل ۶ منتشر شد. بر اساس این شایعه، گوشی‌های جدید گوگل در تاریخ ٢٢ شهریور و یک روز قبل از سری آیفون ١٣ معرفی می‌شدند.

 

تاریخ رونمایی سری Pixel 6 فاش شد: ٢٢ شهریور و یک روز قبل از سری آیفون ١٣!

 

اما ظاهراً یک افشاگر مطرح با این موضوع مخالف است. به گفته Gizmochina، اما دقیقاً مشخص نشده است که سری Pixel 6 چه زمانی معرفی می‌شود. همان طور که گفتیم، شایعاتی وجود داشتند که می‌گفتند سری Pixel 6 در تاریخ ٢٢ شهریور پا به عرصه وجود می‌گذارند. اما افشاگر شناخته شده، یعنی Jon Prosser، این شایعه را رد کرده است. او می‌گوید تاریخ عرضه خانواده Pixel 6 در واقع ٢٨ اکتبر (۶ آبان ١۴٠٠) خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این تاریخ، مربوط به عرضه است و نه رونمایی. در همین حین، گوگل از ٩ روز قبل ثبت سفارشات پیش فروش Pixel 6 و Pixel 6 Pro را آغاز می‌کند. بنابراین، می‌توان گفت که تاریخ رونمایی خانواده Pixel 6 نزدیک همین تاریخ می‌باشد.

سری گوگل پیکسل ۶

جزئیات، به ما نشان می‌دهند که حداقل ٢٢ شهریور، روزی نیست که سری Pixel 6 معرفی می‌شود. به طور معمول، تاریخ رونمایی از گوشی‌های مطرح، چند روز پیش از آغاز پیش فروش آن‌ها است. بنابراین، احتمالاً اواخر مهر این گوشی‌ها رونمایی می‌شوند. تاکنون، گوگل جزئیاتی کلیدی را از گوشی‌های جدید خود منتشر کرده است. هرچند مشخصات این گوشی‌ها، به صورت کامل فاش نشده‌اند. ظاهراً پیکسل ۶ دارای نمایشگر تخت ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. در مقابل، نسخه پرو مجهز به نمایشگر دو لبه خمیده ۶.٧ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهد بود. نسخه استاندارد، از دوربین اصلی دوگانه ۵٠ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. در ادامه، نسخه پرو دارای دوربین اصلی سه گانه است. همچنین نسخه پرو از لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم ۴ یا ۵ برابری اپتیکال نیز برخوردار است.

 

خانواده پیکسل ۶ گوگل پیش رونمایی شد؛ تراشه اختصاصی Tensor نیز تأیید شد

 

در همین حین، گفته می‌شود که تراشه Tensor این سری، از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن‌ها است. زیرا گوگل در بخش یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، مانور زیادی داده است. در همین راستا، پردازش تصویر دوربین و پایداری این تراشه، بهتر از نسل‌های قبلی است.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی خانواده Pixel 6 چیست؟ آیا فکر می‌کنید در همان مهر ماه گوگل از گوشی‌های جدید خود پرده بردارد؟ کدام ویژگی این سری را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

نمیدونم چرا ولی همیشه گوگل یه لول پایین تر از انتظارات عمل کرده
از پیکسل 4 گرفته تا پیکسل 5 ای که همین چند وقت پیش معرفی شد
همیشه مرز هیجان برای محصولات گوگل تا حد خیلی بالایی حفظ میشه، بعد یهو از محصولی رونمایی میشه که همه یخورده دلزده میشن؛ البته این به این معنی نیست که گوشی های گوگل پر از ایراد و نقص هستن ولی بنظرم از چیزی که هستن میتونستن خیلی خیلی بهتر باشن
بشخصه اگه پول داشتم، از بین همه گوشی های پرچمداری که تو بازار موجوده فقط پولم رو برای پیکسل صرف میکردم ولی همونطوری که گفتم گوگل تو بعضی قسمتا مثل پردازنده، باتری و دوربین داره کم‌کاری میکنه (که البته با بهینه بودن نرم افزاری تا حدودی این قسمت رو جبران میکنه)
اگه بهینه بودن نرم افزاری رو کنار بذاریم، گوشی های پرچمدار گوگل احتمالا در مقابل قاتل پرچمدارای سایر برندها هم حرفی برای گفتن ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️