حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بریک شدن سری Pixel 3، مشکل شایع جدید کاربران این گوشی‌ها است!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، گوگل، مشکلات

گوشی‌های گوگل معمولاً برآیندی از یک گوشی اندرویدی جذاب هستند. هرچند در برخی اوقات، این گوشی‌ها دچار مشکلاتی می‌شوند که در برخی اوقات شایع است. به طور مثال، در گزارشات برخی از کاربران مشکل بریک شدن سری Pixel 3 گوگل گزارش شده است. در ادامه به گزارشات ارائه شده از این مشکل می‌پردازیم.

مشکل بریک شدن سری Pixel 3؛ بلای جدیدی که بر سر گوشی‌های گوگل آمده است!

سری Pixel 3 در زمانی که معرفی شد، جذابیت‌های زیادی داشت. اما این گوشی‌ها، با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کردند. مشکل باد کردن باتری این گوشی‌ها، از مشکلات بد این سری بود.

 

مشکل باد کردن باتری پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل

 

این بار Phonearena از حادثه جدید کاربران Pixel 3 و Pixel 3 XL می‌گوید. ظاهراً در Reddit، ماجراهایی از سوی کاربران Pixel 3 و Pixel 3 XL به اشتراک گذاشته شده است. این داستان‌ها، غمناک هستند. اما وقتی که نام Pixel را می‌شنویم، بیش از پیش متعجب می‌شویم. بگذارید که یک مثال از این حادثه‌ها را نقل کنیم. یک کاربر از سری Pixel 3، شب به خواب رفته است. پس از آن، صبح بیدار می‌شود و می‌بیند که گوشی او روشن نمی‌شود و در حالت EDL گیر کرده است! بهتر است که بگوییم برخی از مدل‌های سری Pixel 3، تبدیل به آجر شده‌اند!

حالت EDL، معروف به حالت دانلود اضطراری است. این ویژگی که توسط کوالکام طراحی شده است، به کاربر اجازه می‌دهد تا داده‌های گوشی را در حالت ریکاوری بکاپ گیری کند. همچنین آن‌ها می‌توانند گوشی را فلش کنند. اما توجه داشته باشید که حالت EDL، دقیقاً همان محیط ریکاوری نیست. زیرا با ورود به این حالت، هیچ ورودی به صفحه موجود نیست و دکمه‌های فیزیکی نیز کار نمی‌کنند. به عبارت دیگر، بریک شدن سری Pixel 3 سبب می‌شود تا این گوشی‌ها تبدیل به پاره آجر شوند! این مشکل، خاص نیست.

زیرا کاربران از اواخر سال ٢٠٢٠ تا دیروز در حال گزارش آن به صورت آنلاین بوده‌اند. برخی از کاربران، به روزرسانی نرم افزاری را دلیل اصلی این مشکل تلقی می‌کنند. اما برخی دیگر می‌گویند این مشکل از جایی دیگر آمده است. خوشبختانه این گوشی‌ها همچنان شارژ می‌شوند. اما متأسفانه نمی‌توان به هیچ وجه از آنان استفاده کرد. حتی با اتصال آن‌ها به کامپیوتر، شناسایی صورت نمی‌گیرد. تمام این‌ها، تأیید می‌کنند که گوشی در حالت EDL قرار گرفته است.

این مشکل، مشابه با مشکل مصرف انرژی در Pixel 4XL است. این مشکل به قدری بود که سبب دو برابر شدن زمان ضمانت گوشی می‌شد. این مشکل، به طوری بود که کاربران نمی‌توانستند گوشی را روشن کنند. در نهایت، آن‌ها متوجه شدند که Pixel 4XL دارای مشکل شدید تخلیه باتری است. گوگل در پاسخ به این مشکل، گفته است که این مشکل را به تیم توسعه دهندگان انتقال داده است و در صورت نتیجه گیری، آن را به اطلاع کاربران آسیب دیده می‌رساند. تاکنون هیچ واکنشی از سوی گوگل به مشکل بریک شدن سری Pixel 3 داده نشده است. بنابراین، کسانی که از این گوشی استفاده می‌کنند باید هر لحظه نگران بریک شدن گوشی خود باشند! ظاهراً گوگل قصد راهنمایی کاربران برای گرفتار نشدن ندارد.

نکته ترسناکی در رابطه با بریک شدن این گوشی‌ها وجود دارد. این نکته، در مورد ناگهانی بودن این مشکل است. فرض کنید که در محلی ناشناخته در حال رانندگی هستید و از نقشه آنلاین گوشی خود استفاده می‌کنید. اما در همان لحظه، گوشی خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود. این دقیقاً اتفاقی است که برای یکی از کاربران Pixel 3XL رخ داده است! او گفته است:

سلام، من دقیقاً همین مشکل را دارم. گوشی Pixel 3XL من ناگهان تصمیم گرفت تا کار نکند! من در حال رانندگی بودم و در گوشی‌ام Google Maps و اسپاتیفای همزمان اجرا شده بودند. اما ناگهان گوشی بدون هیچ پیامی خاموش شد. حتی هنگام اتصال شارژر به گوشی، علامت باتری ظاهر نمی‌شود.

یکی دیگر از کاربران Reddit نیز اظهارات جالبی را ارائه داده است. او از Pixel 4a استفاده می‌کرده است. اما تنها ۴ ماه پس از خریداری گوشی، ناگهان این دستگاه ری استارت می‌شود و ارور”No OS was found” ظاهر می‌شود! او این مشکل را اطلاع رسانی کرد و گوگل گفت که باید Pixel 4a را برای آن‌ها ارسال کند. در کل، پشتیبانی آن‌ها افتضاح بود. وی اکنون آیفون دارد و راضی است. او گفت که همچنان پیکسل را به عنوان گوشی دوم استفاده می‌کند اما مشتری مداری اپل فرسنگ‌ها بهتر است!

پیکسل 3

پیکسل 3

این کاربران، تنها نیستند. چندین کاربر دیگر از مشکل بریک شدن سری Pixel 3 خبر داده‌اند. ظاهراً مشکل فراگیرتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. اما گوگل همچنان هیچ راه حلی را ارائه نداده است. پیشنهاد می‌کنیم که اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، به سایت گوگل مراجعه کنید و گزارش خود را ثبت کنید. در صورتی که گوگل به این موضوع واکنش نشان دهد، جزئیات آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

نظر شما در مورد مشکل بریک شدن سری Pixel 3 چیست؟ فکر می‌کنید گوگل از این مشکل مطلع است؟ آیا این مشکل به دلیل آپدیت‌های نرم افزاری گوگل است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

گوگل داره خودشو خراب میکنه همین
مثلا یکی از بزرگترین غول‌های فناوری هستی بعد گوشیات بریک میشن😐
بعد توقع دارید به جنگ اپل و آی او اس بره؟!

Mahdi

این مشکل خیلی بده😑😑
اینم گوگل باشه بدتر تازه😐😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️