حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Oppo Pad با ColorOS 12 به زودی معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، تبلت، رندر، شایعات

اوپو در بخش گوشی‌های هوشمند، عملکرد چشمگیر و بسیار خوبی داشته است. اما ما تا به حال شاهد ارائه تبلتی از سوی این برند چینی نبوده‌ایم. حال، جدیدترین تبلت اوپو در رندرها و جزئیات فاش شده لو رفته است. در ادامه، نگاه اولیه‌ای به تبلت Oppo Pad خواهیم داشت.

تبلت Oppo Pad با رابط کاربری ColorOS 12 بر پایه اندروید ١٢ از راه می‌رسد

سال گذشته از حق اختراع جدید و جذاب اوپو برای یک تبلت تاشو صحبت کردیم. این تبلت تاشو، که هرچند عملی نشد. اما ایده جذابی برای اولین تبلت این کمپانی بود.

 

حق اختراع اوپو برای تبلت تاشو با الهام از طرح ایسوس Padfone X

 

حال در گزارشی از Mysmartprice، تبلت Oppo Pad فاش شده است. ظاهراً اوپو به زودی از اولین تبلت خود رونمایی می‌کند. ظاهر این تبلت و نگاهی که اکنون به آن داریم، از سوی Digital Chat Station فاش شده است. بنابراین، این نگاه اولیه از رندر نهایی تبلت جدید اوپو است. با این وجود، تنها نمای جلویی تبلت Oppo Pad قابل مشاهده است. با بررسی رندر منتشر شده به این تبلت، می‌توان به نتایج جذابی رسید. اولین تبلت اوپو، دارای حاشیه‌هایی نازک است. این حاشیه‌ها، سبب زیبایی بیشتر Oppo Pad شده‌اند. دوربین سلفی تکی نیز در حاشیه بالایی تبلت واقع شده است. دکمه پاور نیز در بالای این تبلت قرار گرفته است. از طرف دیگر، دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته‌اند.

در کل، به نظر می‌رسد که طراحی تبلت جدید اوپو، مشابه MatePad Pro می‌باشد. این تبلت، حتی پس زمینه‌ای مشابه همان تبلت دارد. از سوی دیگر، احتمالاً از طراحی iPad Pro نیز در این تبلت الهام گرفته شده است. اوپو Pad، بی شک یک تبلت اندرویدی به روز خواهد بود. به همین دلیل، اولین تبلت اوپو با رابط کاربری ColorOS 12 پیش فرض ارائه می‌شود. این رابط کاربری، بر پایه سیستم عامل اندروید ١۲ می‌باشد. بنابراین، باید شاهد تغییراتی در این نسخه از ColorOS باشیم. همچنین از آن جایی که این نسخه از ColorOS برای تبلت‌ها خواهد بود، دارای قابلیت‌های ویژه و جدیدی خواهد بود.

در کل باید بگوییم که مشخصات چندان زیادی از این تبلت در دسترس نیست. اما این تبلت، مشخصاً یک تبلت پرچمدار خواهد بود. بنابراین، می‌بایست منتظر معرفی این تبلت به عنوان یک رقیب قدرتمند برای Huawei MatePad Pro و یا سری Galaxy Tab S8 باشیم. اما با توجه به این که اوپو معمولاً دستگاه‌هایی ارزنده و جذاب را ارائه می‌دهد، این دستگاه نیز با قیمت مناسب و ویژه‌ای عرضه خواهد شد. ظاهراً هدف از تولید این تبلت، تمرکز بر روی سرگرمی و بازی است.

با توجه به این که کاربران تبلت، با دیگر محصولات اکوسیستم نیز در ارتباط هستند، اوپو Pad نیز با چنین قابلیتی روانه بازار می‌شود. به همین دلیل، ColorOS 12 در این تبلت، به شما امکان برقراری ارتباط ساده با گوشی، دیگر تبلت‌ها، ایربادز و محصولات اوپو را می‌دهد. باید ببینیم که استراتژی اوپو در این تبلت چیست و آیا مانند ریلمی، این کمپانی لپ تاپ‌های خود را نیز ارائه می‌کند یا خیر.

نظر شما در مورد تبلت Oppo Pad چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند رقیبی برای تبلت‌های هواوی و سامسونگ باشد؟ طراحی آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

حیف اینا نمیاد ایران
ولی من کلا دوست ندارم تبلت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️