حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Vivo X70 Pro و X70 منتشر شد: همکاری با ZEISS و زبان طراحی تکراری

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، شایعات، ویوو

ویوو هنوز ١ سال نیست که پرچمداران سری X60 خود را رونمایی کرده است. اما چینی‌ها در نظر دارند تا سری X70 خود را نیز رونمایی کنند تا زودتر به جنگ رقبا بروند. سری Vivo X70، جذابیت‌های خاص خود را دارد. اما بالأخره رندر Vivo X70 Pro به طور کامل و با جزئیاتی دقیق از سوی افشاگران منتشر شده است. در ادامه بررسی می‌کنیم که این گوشی، چه جزئیاتی دارد.

رندر Vivo X70 Pro منتشر شد؛ طراحی جذاب اما تکراری!

دیروز در مورد تصویر احتمالی ویوو ایکس ٧٠ صحبت کردیم. در این تصویر، ما شاهد نمایش قاب پشتی ویوو X70 با رنگی زیبا بودیم. اما دیدی به زوایای دیگر این گوشی رونمایی نشده نداشتیم.

 

تصاویر احتمالی گوشی Vivo X70 5G را ببینید

 

حال، یک روز پس از انتشار آن تصاویر، ویوو X70 Pro در رندرهای جدیدی به نمایش در آمده است. این رندرها، از سوی OnLeaks منتشر شده‌اند. وی معمولاً پیش از رونمایی رسمی از بسیاری از گوشی‌ها، رندر نهایی آن‌ها را منتشر می‌کند. همین امر، در مورد Vivo X70 Pro اتفاق افتاده است. بنابراین، ما اکنون چشم اندازی کامل به سری بعدی گوشی‌های ویوو در رندر Vivo X70 Pro داریم. اجازه دهید تا نگاهی به این رندرها داشته باشیم.

خب، این اولین نگاه کلی ما به طراحی گوشی Vivo X70 Pro است. به گزارش EqualLeaks، مشخصات این گوشی به طور گسترده‌ای لو رفته است. هرچند ما قبلاً در ترنجی از مشخصات ویوو ایکس ٧٠ صحبت کرده بودیم. با این حال، در رندر ایکس ٧۰ پرو چه جزئیاتی را می‌توان مشاهده کرد؟ در ابتدا، از قاب پشتی این دستگاه شروع می‌کنیم. این بخش، ماژول دوربین اصلی چهارگانه را در خود جای داده است. ماژول دوربین این گوشی، مستطیلی شکل است. در بین لنزهای این دوربین، می‌توان لنز پریسکوپ تله فوتو را نیز مشاهده کرد. فلش LED چندگانه، سیستم فوکوس لیزری و همکاری با ZEISS، از دیگر مشخصات مرتبط با دوربین است.

رندر Vivo X70 Pro

با کمی دقت به تصویر، می‌توان متوجه شد که احتمالاً این رندر، متعلق به نسخه چرمی Vivo X70 Pro است. رنگ این گوشی در رندر نمایش داده شده، آبی است. فریم این گوشی از جنس فلز است. در فریم، جزئیاتی جز اسپیکر، درگاه Type-C و کلیدهای پاور و کنترل صدا دیده نمی‌شود. البته این دستگاه از اسپیکر استریو نیز استفاده می‌کند. به قاب جلویی Vivo X70 Pro می‌رسیم. نمایشگر این دستگاه، دارای حاشیه‌های نازکی در اطراف است. همچنین نمایشگر پرچمدار جدید ویوو دارای خمیدگی دو لبه خواهد بود.

حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، درون نمایشگر قرار خواهد گرفت. مکان قرارگیری سلفی نیز در حفره نمایشگر مرکزی است. در کل، این گوشی طراحی جذاب و پرچمدار گونه‌ای دارد. اما ما پیش‌تر مشابه این زبان طراحی را در گوشی‌های ویوو دیده بودیم. بنابراین، با اتفاق خاص و انقلابی در بخش طراحی مواجه نیستیم.

گفته می‌شود که نمایشگر این گوشی، قطر ۶.۵ اینچی دارد و از نوع AMOLED می‌باشد. وضوح این نمایشگر، +Full HD و رفرش ریت آن ١٢٠ هرتز است. محافظ صفحه گوریلا گلس نیز وظیفه محافظت از آن را بر عهده می‌گیرد. تراشه Dimensity 1200 و یا Exynos 1080 قلب تپنده این گوشی خواهد بود. اندروید ١١ در کنار FuntouchOS 11.1 در این گوشی به صورت پیش فرض نصب می‌شود. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم برای این دستگاه در نظر گرفته خواهد شد. بلوتوث نسخه ۵.٢، وای فای ۶ و NFC از دیگر مشخصات این گوشی خواهد بود.

 

مشخصات Vivo X70 لو رفت: دستگاهی مشابه نسل قبل؟

 

رندر ویوو ایکس ٧٠

این تنها ویوو X70 Pro نیست که مهمان امروز ما است. بلکه نسخه استاندارد آن، یعنی Vivo X70 نیز با این دستگاه همراه شده است. بنابراین، باید بگوییم که رندر Vivo X70 نیز به همراه نسخه پرو منتشر شده است. اما ما دقیقاً چه جزئیاتی از این گوشی را می‌توانیم مشاهده کنیم و چه تفاوت‌هایی را شاهد خواهیم بود؟

رندر Vivo X70

رندر Vivo X70

رندر Vivo X70، نشان می‌دهد که ما شاهد تفاوت‌هایی در بین این گوشی و نسخه پروی آن هستیم. در قاب پشتی، می‌توان مواردی مانند دوربین اصلی سه گانه مستطیلی و رنگ بندی گردینت را مشاهده کرد. خبری از لنز پریسکوپ تله فوتو در این گوشی نخواهد بود. با این وجود، همچنان ویوو در این دستگاه با ZEISS همکاری کرده است. باقی طراحی این دستگاه، مشابه Vivo X70 Pro می‌باشد. ما در رندر Vivo X70 Pro، دیدیم که این گوشی از نمایشگر دو لبه خمیده استفاده می‌کند. اما باید بگوییم که چنین اتفاقی قرار نیست در Vivo X70 رخ بدهد. چرا که نسخه پایه پرچمداران جدید ویوو، از نمایشگر تخت استفاده می‌کند.

رندر Vivo X70

اجازه بدهید کمی به مشخصات تکمیلی این دستگاه نیز بپردازیم. ویوو قصد دارد این گوشی را نیز به تراشه Dimensity 1200 تجهیز کند که موضوع عجیبی است. ضخامت این گوشی، ٨ میلی متر است. اما با احتساب بیرون زدگی ماژول دوربین، ضخامت دستگاه به ١٠.۶ میلی متر می‌رسد! حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، درون نمایشگر آن تعبیه می‌شود. شایان ذکر است که نمایشگر ویوو X70، همان قطر ۶.۵ اینچی، پنل AMOLED و وضوح +Full HD را خواهد داشت. سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری FuntouchOS 11.1 و ١٢ گیگابایت حافظه رم برای این گوشی مورد انتظار است.

نظر شما در مورد رندر Vivo X70 Pro و Vivo X70 چیست؟ طراحی کدام گوشی را بیشتر می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که این سری، حرفی برای گفتن در برابر رقبای خود داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

فقط منم که یاد گوشی های پرچمدار سامسونگ افتادم یا شما هم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️