حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر احتمالی گوشی Vivo X70 5G را ببینید

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | رندر، ویوو

اگرچه کمپانی ویوو به‌تازگی گوشی‌های هوشمند سری Vivo X60 را در بازار جهانی عرضه کرده است، اما گزارشات جدید حاکی از آنست که این شرکت به‌زودی و در ماه آینده سری جدید میان‌رده‌های رده‌بالای خود را با نام Vivo X70 معرفی خواهد کرد. حال، تصاویر و رندر احتمالی گوشی Vivo X70 5G منتشر شده که تغییرات کوچک در طراحی ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

تصاویر و رندر احتمالی از طراحی گوشی Vivo X70 5G

درست مانند سری فعلی سری Vivo X60، انتظار می‌رود این شرکت حداقل از سه مدل شامل نسخه معمولی X70، مدل پیشرفته‌تر X70 Pro، و همچنین قوی‌ترین آنها یعنی +X70 Pro رونمایی کند. با این حال، در دسترس بودن این مدل‌ها در بازار برای هر منطقه متفاوت خواهد بود.

حال باتوجه به رندرهای منتشر شده توسط افشاگر chunvn8888، بالاخره می‌توانیم اولین نگاه خود را به طراحی پنل پشتی گوشی Vivo X70 5G قبل از رونمایی رسمی از این دستگاه توسط ویوو داشته باشیم. همانطور که از رندرها شاهد هستید، Vivo X70 5G آینده یک تغییر جزئی در ماژول دوربین عقب خود دریافت کرده است و به‌نظر می‌رسد به جای یک دوربین سه‌گانه که در X60 فعلی استفاده شده است، از یک ترکیب چهارگانه دوربین بهره می‌برد.

تصاویر و رندر احتمالی از طراحی گوشی Vivo X70 5G

تصاویر و رندر احتمالی از طراحی گوشی Vivo X70 5G

به‌غیر از نگاه اجمالی به طراحی عقب، سایر اطلاعات مربوط به Vivo X60 5G تاکنون در هاله‌ای از ابهام باقی‌مانده است. با این حال، ما از لیست اخیر بنچمارک Geekbench که هفته گذشته منتشر شد، می‌دانیم که این گوشی نیز مانند اوپو Reno6 Pro 5G، به احتمال زیاد از تراشه هشت هسته‌ای قدیمی و مربوط به سال گذشته مدیاتک Dimensity 1200 و یا Exynos 1080 سامسونگ استفاده خواهد کرد.

همچنین حدود یک ماه پیش بود که برای شما نوشتیم گوشی جدید ویوو، مانند نسل پیشین خود به لرزشگیر گیمبال مجهز شده و احتمالا از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سایز ۱/۱.۵ بهره می‌برد که کیفیت عالی عکس‌های ثبت شده توسط آن را تضمین می‌کند. در کنار تمام این موارد، پردازشگر تصویر جدید ویوو برای این دستگاه را نیز درنظر بگیرید که به گفته شرکت، چند سالی می‌شود که بر روی آن کار می‌کرده است.

مشخصات Vivo X70 لو رفت: دستگاهی مشابه نسل قبل؟

درنهایت دیدگاه شما درباره تصاویر احتمالی گوشی Vivo X70 5G و طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AliSS8

قشنگه

Mahdi

طراحی های جدید ویوو همیشه خوشگل بوده

ali karimi

سلام، طراحی خوبی داره، کلا گوشیهای ویوو خوب ووبا قدرت هستن، ولی تو این سریع بخواداز چیپستهای قدیمی مدیاتک 1200 یا سامی 1080 بخواد استفاده کنه یجورایی نا جوره، حالا بببنیم گوشی بیاد تا لبینیم چی از اب درمیاد، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی