حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری ۷ در دو سایز بزرگ‌تر ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر عرضه خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

با نزدیک شدن به کنفرانس مورد انتظار اپل در شهریورماه، شایعات و اطلاعات بیشتری در مورد محصولات آینده‌ای که این شرکت قرار است طی این رویداد معرفی کند، ظاهر می‌شوند. درحال‌حاضر، یک افشاگر چینی جزئیاتی را منتشر کرده که ادعا می‌کند، اپل واچ سری ۷ دارای دو سایز جدید ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری خواهد بود که از نسل‌های پیشین خود بزرگ‌تر بوده اما با تمامی بندهای جدید و قدیمی سازگار است.

سایز اپل واچ سری ۷

به گفته یک افشاگر در پلتفرم محبوب چینی Weibo که اطلاعات مربوط به برنامه‌های اپل در گذشته را نیز به اشتراک گذاشته است، اپل واچ سری ۷ در سایزهای بزرگ‌تر 41 و 45 میلی‌متری عرضه می‌شود و جایگزین گزینه‌های 40 و 44 میلی‌متری فعلی ارائه شده از زمان اپل واچ سری ۴ خواهند شد.

تا اپل واچ سری ۴، اپل سایزهای 38 و 42 میلی‌متری را ارائه می‌کرد. با معرفی سری 4 در سال 2018 که شامل یک نمایشگر بزرگ‌تر نیز بود، سایز بدنه با گزینه‌های 40 میلی‌متر و 44 میلی‌متر جایگزین سایزهای قبلی شد. یکی از ویژگی‌های شاخص ساعت اپل که در هر نسلی ارائه شده، سازگاری آنها با بندهای قدیمی بوده است.

سایز و طراحی احتمالی اپل واچ سری ۷

سایز و طراحی احتمالی اپل واچ سری ۷

از سری 4، همه بندهای اپل واچ از نظر اندازه در هر نسل سازگار هستند. به گفته افشاگر مذکور، این امر همچنان در مورد Apple Watch Series 7 نیز صادق است و به بندهای طراحی شده برای نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری اپل واچ اجازه می‌دهد تا به سایزهای جدیدتر 41 و 45 میلی‌متر نیز متصل شوند.

افزایش سایز اپل واچ در این سری چندان تعجب آور نیست، چراکه انتظار می‌رود نسخه هفتم دارای حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر و طراحی تخت لبه‌های کناری باشد که درنتیجه باعث می‌شود مساحت صفحه‌نمایش آن افزایش یابد.

به گفته Jon Prosser، افشاگر مشهور اپل، فراتر از طراحی لبه تخت به‌روز شده با نمایشگر بزرگ‌تر، اپل واچ سری 7 با رنگ قاب سبز جدید عرضه خواهد شد. پروسر، در اوایل ماه مه رندرهایی را از آنچه طراحی نهایی اپل واچ سری ۷ به‌نظر می‌رسد، به اشتراک گذاشت.

انتظار می‌رود اپل واچ سری ۷ در کنار سری آیفون ۱۳ در کنفرانس مجازی اپل در ماه آینده معرفی شود. پس از آن نیز، سایر محصولات جدید مورد انتظار ما شامل آیپدهای جدید، ایرپادز به‌روز شده، مک مینی رده بالا و مک بوک بازطراحی شده عرضه خواهند شد.

مشخصات اپل واچ سری ۷ به همراه شماری از قابلیت های سری ۸ لو رفت

نظر شما راجع‌به افزایش سایز یک میلی‌متری اپل واچ سری ۷ نسبت به نسل پیشین خود چیست؟ آیا طراحی و مشخصات این نسخه از ساعت‌های اپل را می‌پسندید و برای معرفی آن هیجان دارید؟ همچنین طبق اطلاعات درز کرده پیشین، کمپانی ساکن کوپرتینو درنظر دارد تا عمر باتری ساعت خود را نیز درعوض اضافه کردن سنسورهای سلامتی بیشتر، افزایش دهد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

طراحی خوشگلی داره
واقعا اپل واچ چیزیه که هر کاربر اپلی باید بهش فکر کنه
کاش یکم قیمتش برای بازارهای ما هم منطقی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی