حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم بزرگ شیائومی برای ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ زمان بندی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی یکی از پرکارترین شرکت های فناوری در جهان است. تنها چند هفته پس از برگزاری رویداد بزرگ و طولانی معرفی محصولات در چین، تاریخ رویداد رونمایی جهانی را تأیید کرد. مراسم بزرگ شیائومی برای ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ زمان بندی شده است.

مراسم بزرگ شیائومی برای ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران شاهد مراسم رونمایی جهانی Xioami خواهیم بود. عجیب است که زمان مراسم مذکور خیلی متمایل به زمان مناسب برای امریکا است. بازاری که شیائومی در آن حضور قوی ندارد اما شاید این بخواهد آغاز حضور قوی آن باشد.

پرسش اما این است که در این رویداد ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ شیائومی انتظار چه محصولاتی را داریم؟ ممکن است تعداد زیادی گوشی و دستگاه دیگر شیائومی وجود داشته باشد. خب خوشبختانه عنوان شده که طول مراسم تنها ۷۰ دقیقه است و خبری از درددل ۱ ساعتی مراسم اخیر و زمان کلی بالای ۳ ساعت آن نیست!

ما اینجا لیستی از همه چیزهایی را که شیائومی می تواند به نمایش بگذارد، تهیه کرده ایم. این لیست به ترتیب قوی بودن احتمال معرفی دستگاه مذکور مرتب شده است.

شیائومی Mi 11T

گوشی Xiaomi Mi 11T پرچمدار اقتصادی مهم بعدی است که ما از این شرکت انتظار داریم و هم به عنوان جانشین Mi 10T و هم به عنوان یک نمونه ارزان تر برای خانواده Mi 11 نقش ایفا می کند.

در حال حاضر ما شایعات زیادی در مورد شیائومی Mi 11T شنیده ایم و به نظر می رسد که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. رویداد آخر شهریور شیائومی تقریباً یک سال پس از رونمایی Mi 10T خواهد بود، بنابراین دیدن جانشین آن در این بازه زمانی منطقی است.

شیائومی Mi 11T Pro با بدنه پلاستیکی و شارژر ١٢٠ وات رونمایی می‌شود!؟

شایعات نشان می دهند که این گوشی دارای دوربین جلوی زیر نمایشگر و دوربین تله ماکرو Mi 11 است.

گجت های خانه هوشمند شیائومی

مناسب بودن تاریخ معرفی برای ایالات متحده در رویداد ۲۴ شهریور ۱۳۰۰ شیائومی نشان می دهد که لوازم خانگی هوشمند در راه است. چرا؟ زیرا، با اینکه که این شرکت تلفن همراه خود را در کشور نمی فروشد، اما گجت های IoT متصل را می فروشد.

وب سایت شیائومی در ایالات متحده چیزهایی مانند، دستگاه تصفیه هوا، لامپ های رنگی، روروک مخصوص بچه ها، ایربادز و اسباب بازی های روباتیک را به فروش می رساند. در حالی که تعداد زیادی از این محصولات وجود دارد، این شرکت ابزارهای هوشمند بیشتری برای فروش در کشورهای دیگر دارد که می تواند به ایالات متحده بیاورد.

شاید ما تلویزیون های Mi، ردیاب های تناسب اندام، ساعت های هوشمند، چراغ خواب یا چیز دیگری را ببینیم.

تبلت شیائومی Mi Pad 5

شیائومی Mi Pad 5 به تازگی برای کاربران چینی معرفی شد، جدیدترین تبلت اندرویدی این شرکت که اولین نسل آن نیز از سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.

این تبلت با می میکس ۴ معرفی شد. در حالی که تأیید شد این گوشی به صورت جهانی عرضه نمی شود، هیچ توضیحی در مورد این تبلت داده نشد. این سبب می شود که کاربران بر این باور باشند که این تبلت در مراسم ۲۴ شهریور شیائومی به صورت جهانی معرفی شود.

تبلت‌های شیائومی Mi Pad 5 Pro و Mi Pad 5 رسماً معرفی شدند

در کنار این تبلت، یک نسخه Pro نیز وجود دارد که دارای صفحه نمایش های بزرگ و با وضوح بالاتر، باتری بزرگتر و نرم افزار مناسب برای تجربه تبلت است. در چین، قیمت بسیار پایین است و می تواند رقیبی مقرون به صرفه برای iPad باشد.

شیائومی می نوت 11

شیائومی Mi Note 11 دستگاهی است که مدت زیادی برای عرضه آن صبر کرده ایم. شرایط به شکلی است که به نظر می رسد شیائومی نمی خواهد میان رده پریمیوم بسازد و بیشتر به نمونه های پرچمدار اقتصادی اعتقاد دارد.

یک منبع چینی محبوب اخیراً اطلاعاتی را در مورد Mi Note 11 به اشتراک گذاشت و آن را دوباره روی نقشه قرار داد. آنها می گویند که این گوشی دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 778G به همراه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اصلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پرتره و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر است. رفرش ریت نمایشگر احتمالا بالاتر از ۶۰ هرتز است.

دوباره Xiaomi Mi 11 Lite

شایعه ای عجیب که اخیراً شنیده ایم این است که Xiaomi Mi 11 Lite، که در اوایل سال 2021 در دو نسخه کاملاً متفاوت عرضه شد، می تواند در نسخه های بیشتری دوباره معرفی شود.

نسخه ارزان تر شیائومی Mi 11 Lite 5G با تراشه Snapdragon 778G ارایه خواهد شد

تنها یک منبع این را گفته است و در صورت صحت، این معرفی می تواند تعداد کل گوشی های Mi 11 Lite را به چهار برساند. همچنین گزارش این منبع نشان می دهد که یکی از گوشی های ارزان قیمت دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر، همین دستگاه خواهد بود.

چه مواردی را به احتمال زیاد در این مراسم نخواهیم دید؟

درباره ۲ مورد با قطعیت بالایی می توان گفت که نباید در این مراسم حضور داشته باشند.

شیائومی می میکس ۴

شیائومی Mi Mix 4 در چین و در کنار Mi Pad 5 عرضه شد. با این حال، برخلاف تبلت که انتظار داریم در این مراسم آن را ببینیم، ما انتظار نداریم که این گوشی به صورت جهانی معرفی شود. این واقعیتی است که خود شیائومی به آن اشاره کرد.

این گوشی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر، دوربین اصلی با رزولوشن بالا و چیپست پرچمدار است که به نظر می رسد بیشتر ظاهر یک پرچمدار اقتصادی را دارد.

یک دور کوتاه با شیائومی Mi Mix 4 : دوربین سلفی زیر نمایشگر چطور است؟

با این حال، ممکن است فناوری دوربین زیر صفحه نمایش هنوز به صورت انبوه تولید نشود، یا این شرکت نمی خواهد بین Mi Mix قیمت متوسط ​​و هر چیزی که به زودی در این رده قیمت عرضه می شود، مانند Mi 11T یا Mi Note 11 شاهد ایجاد رقابت درون برندی در بازار جهانی باشد.

شیائومی Mi 12

پرچمدار بعدی که از این شرکت انتظار داریم Xiaomi Mi 12 است و در حالی که شایعات مربوط به این دستگاه را شنیده ایم، شهریورماه انتظار معرفی آن را نداریم. شیائومی Mi 11 اواخر پاییز سال گذشته معرفی شد که عرضه جهانی آن اواسط زمستان بود. پس فعلا وقت می ۱۲ نیست.

نظر شما درباره مراسم بزرگ شیائومی برای ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ چیست؟ فکر می کنید کدام محصول برای شما جذاب تر باشد؟ این لیست را می توانید بلندتر کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یه mi11t pro با
Snapdragon 888+
charger 120w
ازت میخوام گل😆😆😆

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)