حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش زنده مراسم شیائومی ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ برای معرفی Mi Mix 4 و …

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

شیائومی امروز ساعت ۱۶ به وقت تهران مراسم معرفی از چند محصول مهم خود را برگزار خواهد کرد. اگر علاقه مند باشید می توانید پخش زنده مراسم شیائومی ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ برای معرفی Mi Mix 4 را ببینید. البته از آن جا که این مراسم در وب سایت شیائومی است و مراسم هم در چین برگزار می شود، شاید زیرنویس و متن یا صوت انگلیسی نداشته باشد.

پخش زنده مراسم شیائومی ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

خب ابتدا بیاید با هم درباره نحوه تماشای پخش زنده مراسم صحبت کنیم. شما برای تماشای مراسم شیائومی باید به وب سایت شیائومی وارد شوید. این مراسم فعلا پخش زنده در یوتیوب ندارد. البته شاید علاقه مندان به آن به صورت شخصی مراسم را روی یوتیوب پخش کنند.

برای تماشای این مراسم باید روی لینک زیر کلیک کنید و وارد سایت Xiaomi شوید:

✨✨ تماشای مراسم شیائومی برای معرفی شیائومی می میکس ۴ و می پد ۵ در کنار دیگر محصولات ✨✨

مقام ارشد شیائومی یعنی لی جون، گفته است که گوشی‌ها و تبلت‌های جدید شیائومی، طی همین ماه میلادی معرفی خواهند شد. وی جزئیات دقیق‌تری را از محصولات جدید شیائومی فاش نکرده است. اما او می‌گوید که تاریخ ١٠ آگست (١٩ مرداد) موعد برگزاری مراسم جدید شیائومی است. بعید نیست که محصولاتی مانند شیائومی Mi Mix 4، سری تبلت‌های Mi Pad 5 و گوشی‌های Mi CC11 در این مراسم رونمایی شوند. بسیاری از اطلاعات این موضوع را تأیید کرده‌اند. انتظار می‌رود که این مراسم در چین برگزار شود.

شیائومی Mi Mix 4

شیائومی Mi Mix 4

با توجه به شایعات اخیر، شیائومی Mi Mix 4 برجسته‌ترین محصول این مراسم است. این دستگاه، سال‌ها در شایعات حضور داشته است. بنابراین، می‌توان گفت که این گوشی مهم‌ترین دستگاه امسال شیائومی است. تصاویر زیادی از این گوشی فاش شده‌اند. همچنین رسماً تأیید شده است که خبری از MIUI 13 در این گوشی نیست. شایان ذکر است که Mi Mix 4 اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر است.

پس از شیائومی می میکس ۴، نوبت به تبلت‌های Mi Pad 5 می‌رسد. اکنون چند سال از رونمایی آخرین تبلت شیائومی می‌گذرد. این تبلت‌ها، بسیار مورد انتظار هستند. بر اساس شایعات لو رفته، در این سری تبلت‌هایی با Snapdragon 870 و نمایشگر ١٠.٩۵ اینچی موجود هستند. توجه داشته باشید که این گزارش، کاملاً قطعی نیست. بنابراین، ممکن است تمام این پیش بینی‌ها به حقیقت نپیوندند.

مراسم شیائومی را به تماشا می نشینید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

Mi Mix 4 بهترین و گل سرسبد گوشی های شیائومی است !!!!!!!!!!!

واقعا جای Note جدید سامسونگ با یک صفحه نمایش یکدست خالیست !!!!!!!!!!!!!!!!!11

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)