حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 پوکو M2 و شیائومی Redmi 9 Prime رسما ارایه شد + اندروید ۱۱

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، پوکو

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی چند ماهی هست که برای گوشی های مختلف ارایه شده است. این آپدیت کم کم به اکثر دستگاه های واجد شرایط خواهد رسید. امروز قطار این آپدیت به ایستگاه ۲ دستگاه اقتصادی رسیده است که تقریبا ۱ روح در ۲ بدن هستند. بله، آپدیت MIUI 12.5 پوکو M2 و شیائومی Redmi 9 Prime رسما ارایه شده و اگر صاحب این گوشی ها هستید، ارایه اندروید ۱۱ خبر خوبی برای شماست.

آپدیت MIUI 12.5 پوکو M2 و شیائومی Redmi 9 Prime

از اواخر بهار ۱۴۰۰ بود که شیائومی به روزرسانی MIUI 12.5 را در چین آغاز کرد. این به روز رسانی سرانجام برای گوشی های اقتصادی محبوب زیربرندهای این شرکت ارایه شده است. این دستگاه ها با نام Redmi 9 Prime و POCO M2 شناخته می شوند. از آنجا که هیچ کدام از آنها آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت نکرده بودند، به روز رسانی جدید سیستم عامل اندروید سال گذشته را نیز برای آنها به ارمغان می آورد.

آپدیت MIUI 12.5 پوکو M2 و شیائومی Redmi 9 Prime

آپدیت MIUI 12.5 پوکو M2 و شیائومی Redmi 9 Prime

گوشی Redmi 9 Prime برای بازار هند بوده و ری-برند گوشی Redmi 9 است که در بازار دیگر عرضه شد. ۲ هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت MIUI 12.5 ردمی ۹ ارایه شد. از سوی دیگر، POCO M2 نیز اساساً Redmi 9 در رنگ های مختلف است. از این رو، این دو تلفن هوشمند تقریباً نرم افزاری مشابه دارند و آخرین به روز رسانی را با هم دریافت می کنند.

به روز رسانی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 برای POCO M2 با شماره ساخت V12.5.1.0.RJRINXM ارائه می شود. در حالی که، همان به روز رسانی دارای شماره ساخت V12.5.1.0.RJCINXM برای Redmi 9 Prime است. هر دو نسخه همچنین دارای وصله های امنیتی آگوست 2021 هستند.

جدیدترین آپدیت نرم افزاری ارایه شده برای این دو گوشی به صورت گروهی عرضه می شود. بنابراین، شاید کمی با تاخیر به همه کاربران برسد.

اندروید 11 اولین آپدیت اصلی اندروید برای POCO M2 و Redmi 9 Prime است. ما فکر نمی کنیم که این گوشی ها به اندروید ۱۲ آپدیت شوند. اما نیمه پر لیوان آن است که آنها می توانند در آینده MIUI 13 را دریافت کنند.

آپدیت اندروید ۱۲ پوکو برای این گوشی ها ارایه می شود: Poco X3 و Poco M3 در کنار دیگران

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای سری اول دستگاه‌های این کمپانی ارائه شد

 

شما این دستگاه ها را دارید؟ آپدیت MIUI 12.5 را دریافت نمودید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darth Vader

شیائومی داره روانی می‌کنه مارو با این آپدیت هاش. یعنی نوت 9s از ردمی 9 و پوکو m2 پایین تره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)