حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی OnePlus 9RT لو رفتند؛ شروع قیمت از ۴۶١ دلار!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس برای امسال هنوز برنامه‌هایی دارد. از عرضه رابط کاربری OxygenOS 12 و دو گوشی دیگر از سری Nord که بگذریم، به یک گوشی جدید دیگر می‌رسیم. نام این محصول، OnePlus 9RT می‌باشد. ما پیش از این، با OnePlus 9RT در شایعات دیداری داشتیم. اما امروز، مشخصات فنی OnePlus 9RT و قیمت آن لو رفته است که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

مشخصات فنی OnePlus 9RT به همراه قیمت این گوشی رونمایی نشده لو رفتند!

کم‌تر از یک هفته پیش، شایعات مربوط به رونمایی از گوشی OnePlus 9RT شروع به فاش شدن کردند. بر اساس شایعات قبلی، این دستگاه نسخه بهبود یافته OnePlus 9R با OxygenOS 12 پیش فرض خواهد بود.

 

وان پلاس 9RT با OxygenOS 12 احتمالاً مهر یا آبان امسال رونمایی شود

 

در یک خبر دیگر، باید بگوییم که امروز شایعه جدید و کامل‌تری از این گوشی فاش شده است. به گزارش EqualLeaks، یک افشاگر چینی در ویبو از مشخصات فنی OnePlus 9RT و قیمت این گوشی در حساب کاربری خود صحبت کرده است. همان طور که انتظار داشتیم، این گوشی در مهر یا آبان امسال رونمایی می‌شود. اما دقیقاً نسخه جدید وان پلاس ٩ چه ویژگی‌هایی دارد؟

مشخصات OnePlus 9RT

مشخصات OnePlus 9RT

جواب ما، در اطلاعاتی است که این افشاگر به اشتراک گذاشته است. در ابتدا، او گفته است که OnePlus 9RT مجهز به نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع Super AMOLED E3 ساخت سامسونگ است. از مشخصات این نمایشگر، می‌توان به وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی اشاره کرد. ما پیش از این نیز می‌دانستیم که این گوشی قرار است با Snapdragon 870 رونمایی شود. حال، این افشاگر باری دیگر تأکید کرده است که وان پلاس از همان مغز متفکر OnePlus 9R در این گوشی استفاده خواهد کرد.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

نوع حافظه رم و حافظه داخلی این دستگاه، به ترتیب LPDDR4X 2133MHZ و UFS 3.1 خواهد بود. ظرفیت باتری که وان پلاس برای این گوشی در نظر خواهد گرفت، برابر با ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی می‌باشد. شارژر این دستگاه درون جعبه آن قرار می‌گیرد و توان ۶۵ واتی خواهد داشت. فناوری آن، از نوع SuperVOOC 2.0 است. در بخش سیستم دوربین، این گوشی از مشخصات بهتری نسبت به OnePlus 9R برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی سه گانه این گوشی، از سنسورهای ٢+١۶+۵٠ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی، همان IMX766 سونی است که با لرزشگیر اپتیکال همراه شده است. دوربین سلفی نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد و سنسور آن، IMX471 سونی است.

گوریلا گلس ۵، وظیفه محافظت از قاب پشتی این گوشی را بر عهده خواهد گرفت. قاب پشتی نیز از شیشه مخصوص AG استفاده خواهد کرد. فریم OnePlus 9RT، از جنس آلومینیوم سری ۶ خواهد بود. اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری صدای Dolby در نسخه جدید وان پلاس ٩ به کار گرفته می‌شود. موتور ویبره X-axis و تراشه NFC نیز در این گوشی موجود هستند. در نهایت و پس از مرور مشخصات فنی OnePlus 9RT، نوبت به قیمت آن می‌رسد. این دستگاه، در سه نسخه با حداکثر ١٢ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این نسخه‌ها، به شرح زیر می‌باشد:

  1. ۱- نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢,٩٩٩ یوان چین (معادل ۴۶١ دلار آمریکا)
  2. ۲- نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,۲٩٩ یوان چین (معادل ۵٠٧ دلار آمریکا)
  3. ۳- نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,۵٩٩ یوان چین (معادل ۵۵۴ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد مشخصات فنی OnePlus 9RT چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید مناسبی دارد؟ با قیمت کم‌تر، Realme GT را ترجیح می‌دهید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️