حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل بازگشت کارمندان خود به دفاتر کار را بار دیگر و تا ماه فوریه ۲۰۲۲ به تعویق انداخت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

طبق یادداشتی که تیم کوک، مدیرعامل اپل، امروز برای کارمندان این شرکت ارسال کرده است، انتظار می‌رود بازگشت آنها به دفاتر کار به‌منظور ازسرگیری کار حضوری، با تمدید یک‌ماهه نسبت به مدت‌زمان تعیین‌شده قبلی، به ماه فوریه ۲۰۲۲ موکول شود.

تعویق بازگشت کارمندان اپل به دفاتر کار تا فوریه ۲۰۲۲

این یادداشت که توسط The Information بدست آمده، بیان می‌کند که کارمندان مراحل آزمایشی، به کار ترکیبی (حضوری و دورکاری) که اوایل سال جاری اعلام شد، بازخواهند گشت. از ماه فوریه، کارمندان هر هفته یک تا دو روز در پردیس این شرکت و دفاتر اپل کار خواهند کرد.

سپس در ماه مارس، انتظار می‌رود که کارگران دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در دفاتر کار خود باشند و چهارشنبه و جمعه نیز از داخل خانه کنند. تیم‌هایی که «نیاز بیشتری به کار حضوری» دارند، نمی‌توانند بخشی از تجربه کاری ترکیبی باشند.

اپل همچنین قصد دارد به کارمندان اجازه دهد تا حداکثر یک ماه در سال را به دورکاری بپردازند که نسبت به دو هفته قبلی که این شرکت در اوایل سال اعلام کرده بود، افزایش یافته است. کوک در نامه‌ای به کارمندان در این باره بیان می‌کند: “این فرصت بیشتری را برای سفر، نزدیک‌تر شدن به عزیزانتان یا به‌سادگی تغییر دادن برنامه‌های روزمره شما فراهم می‌کند.”

تعویق بازگشت کارمندان اپل به محل کار

تعویق بازگشت کارمندان اپل به محل کار

پس از بیش از یک سال کار در خانه، برخی از کارمندان اپل از اینکه این شرکت از آن‌ها می‌خواهد به دفاتر کار بازگردند، ناراضی هستند؛ زیرا اپل توانسته است تعدادی از محصولات جدید را با برنامه کاری از راه دور خود عرضه کند.

مدیران اپل همیشه به‌صراحت گفته‌اند که انتظار می‌رود کارمندان به کار حضوری بازگردند. کوک در ماه ژوئن اعلام کرده بود: “مطمئناً برقراری تماس به‌صورت ویدئو کنفرانس فاصله بین ما را کم کرده است، اما چیزهایی وجود دارد که به‌سادگی نمی‌توانند تکرار شوند.

اپل چندین بار مهلت زمانی را که کارمندان باید به سر کار بازگردند را به‌تعویق انداخته است زیرا موارد ابتلا به کووید درحال افزایش بوده و در ماه اوت نیز، این شرکت اعلام کرد که کارمندان می‌توانند حداقل تا ژانویه به دورکاری بپردازند.

نظر شما راجع‌به تمدید مهلت بازگشت کارمندان اپل به دفاتر کار خود از به‌مدت یک ماه از ژانویه به فوریه ۲۰۲۲ چیست؟ به‌نظر شما آیا این ددلاین، بار دیگر به‌تعویق خواهد افتاد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی