حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه ربات انسان نما Tesla 🤖 سال آینده ارایه می شود + ویدیو مراسم معرفی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، ربات

با هم دیدیم که ربات انسان نمای تسلا برای استفاده عمومی، رسماً معرفی شد. ایلان ماسک در مراسم امروز به صحبت درباره آینده رباتیک این شرکت پرداخت. وی می گوید ما در این ربات از همان فناوری خودروهای تسلا استفاده کرده ایم که در فرم بدن انسان درآمده است. اگر دوست دارید بدانید که چه زمانی عرضه می شود باید بگویم نمونه اولیه ربات انسان نما Tesla سال آینده ارایه می شود. در ادامه ویدیو مراسم معرفی آن و تیزر رسمی ربات Tesla را هم خواهیم دید.

نمونه اولیه ربات انسان نما Tesla 🤖

ربات انسان نما Tesla

ربات انسان نما Tesla

تسلا در حال توسعه رباتی با قد ۱۷۲ سانتی متر است که نمونه اولیه آن سال آینده ارایه خواهد شد و احتمالا شبییه به تصویر بالاست. این اخبار در روز افتتاحیه AI Day تسلا منتشر شده.

این ربات به عنوان یک محصول با استفاده از رباتیک غیر-خودرو برای تحقیقات شرکت در شبکه های عصبی و ابررایانه پیشرفته Dojo ارایه می شود.

ماسک می گوید:

“اساسا، اگر به آنچه در حال حاضر با خودروها انجام می دهیم فکر کنید، مسلماً تسلا بزرگترین شرکت رباتیک جهان است زیرا خودروهای ما مانند ربات های نیمه حساس روی چرخ هستند.” “با رایانه کامل خودران […] که همچنان در حال تکامل است و Dojo و تمام شبکه های عصبی که جهان را می شناسند و نحوه حرکت در جهان را درک می کنند، منطقی است که آن را به شکل انسان نما قرار دهیم. ”

وی افزود:

این ربات “دوستانه است و در دنیایی که برای انسان ساخته شده است حرکت می کند.”

او همچنین گفت که آنها به شکلی در حال توسعه آن هستند که انسان ها بتوانند از آن فرار کرده و به راحتی بر آن غلبه کنند. وزن آن ۵۶.۷ کلیوگرم و سرعت راه رفتن آن ۸ کیلومتر در ساعت است. صورت آن صفحه ای است که اطلاعات مهم را نشان می دهد.

اطلاعات ربات تسلا

اطلاعات ربات تسلا

ربات Tesla : رباتی برای انجام کارهای خسته کننده روزمره انسان ها!

جالب اینجاست که ماسک تصور می کند این کار جایگزین بسیاری از کارهای خسته کننده انسان است که در حال حاضر زندگی بسیاری از مردم را درگیر کرده است. این یعنی نه فقط برای کارگری، بلکه مواردی مانند خرید مواد غذایی و سایر کارهای روزمره. او درباره آینده ای که در آن کار فیزیکی یک انتخاب است، با همه پیامدهای احتمالی که ممکن است برای اقتصاد معنا داشته باشد، صحبت کرد.

ربات انسان نمای تسلا برای استفاده عمومی رسماً معرفی شد!

ماسک گفت:

“من فکر می کنم در دراز مدت نیاز به درآمد جهانی دارد.” “اما در حال حاضر نه، چون روبات کار نمی کند.”

ماسک کار خود را با دعوت از مهندسان برای “پیوستن به تیم ما و کمک به ساخت این پروژه” به پایان رساند.

ویدیو مراسم معرفی ربات تسلا

در مراسم معرفی ربات تسلا، آن ها یک شیرین کاری هم کردند که در ابتدای ویدیو خواهید دید!

 

 

به یاد داشته باشید، تسلا تنها یک خودروساز یا حتی شرکتی نیست که یک ربات انسان نما تولید می کند. ربات Asimo هوندا ده ها سال است که وجود دارد و فوق العاده پیشرفته است. تویوتا و جنرال موتورز نیز ربات های مخصوص به خود را دارند، پس چرا ما اینقدر درباره تسلا بحث می کنیم؟ آیا فقط به این دلیل است که تسلا است؟ یا به خاطر این ابر رایانه قدرتمند مبتنی بر دید (Dojo) است که به آن نیرو می بخشد؟

ربات آسیمو هوندا - نسل های مختلف ربات

ربات آسیمو هوندا – نسل های مختلف ربات

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تسلا آینده رباتیک درخشانی خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)