حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعویض نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به ترتیب ۴۷۹ و ۳۶۹ دلار است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

چندی پیش سامسونگ از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به‌عنوان برترین پرچمداران تاشو خود رونمایی کرد. این دستگاه‌ها به‌دلیل دارا بودن بدنه قوی‌تر، لولاهای مستحکم‌تر و استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب، از دوام بیشتری نسبت به نسل‌های پیشین خود برخوردارند. سامسونگ همچنین اشاره کرده که گوشی‌های جدید را می‌توان تا 200 هزار بار تا کرد، اما اگر صفحه‌نمایش آنها به‌طور تصادفی بشکند چه؟ هزینه تعویض نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ چقدر است؟

هزینه تعویض نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳

به گزارش sammobile، سامسونگ اخیرا اشاره کرده است که اگر نمایشگر Galaxy Z Flip 3 یا Galaxy Z Fold 3 به شکلی آسیب ببنید که تحت گارانتی قرار بگیرد، نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای برای تعویض آن نیست. خارج از محدوده گارانتی اما، جایگزینی نمایشگر داخلی گلکسی زد فلیپ ۳ هزینه‌ای بالغ بر 369 دلار در بر دارد و تعویض نمایشگر ثانویه آن نیز با قیمت 99 دلار انجام می‌گیرد. همچنین برای گلکسی زد فولد ۳، تعمیر نمایشگر داخلی و خارجی آن به‌ترتیب ۴۷۹ و ۱۴۹ دلار هزینه روی دست شما می‌گذارد.

هزینه تعویض نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

هزینه تعویض نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

یک محاسبه سرانگشتی نشان می‌دهد که تعویض صفحه تاشو در زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ به‌ترتیب 36 و 26 درصد از قیمت کل دستگاه را شامل می‌شود. با این حال، می‌توانید با عضویت در برنامه خدمات +Samsung Care، هزینه تعویض را به 249 دلار کاهش دهید. هزینه این طرح 12.99 دلار در ماه است و شامل تعویض تا سه نمایشگر نیز می‌شود. با این حال، اگر گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ را پیش‌خرید کنید، این شرکت 12 ماه اشتراک +Samsung Care را به‌صورت رایگان به شما هدیه می‌دهد.

از آنجایی که تعمیر Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 دشوار است، به‌هیچ‌وجه ایده خوبی نیست اگر که خودتان صفحه شکسته آنها را تعویض کنید. با این حال، سامسونگ تمام تلاش خود را برای بهبود استفاده از تلفن‌های تاشو خود انجام می‌دهد. شرکت کره‌ای قیمت آخرین تاشوهای خود را در مقایسه با مدل‌های قبلی کاهش داده و حتی هزینه تعویض نمایشگر آنها را در مقایسه با گلکسی زد فلیپ (499 دلار) و گلکسی زد فولد ۲ (549 دلار)، کم کرده است.

مشکل مدیریت روشنایی نمایشگر Galaxy Z Fold 3 گزارش شده است

نظر شما چیست؟ شما قیمت تعویض نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را از طرف سامسونگ منصفانه می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی