حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Galaxy Z Flip 3 مشخص شد: همیشه نزدیک پریز برق باشید!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ گوشی‌های منعطف جدید خود را در مراسم آنپکد ٢٠ مرداد ١۴٠٠ خود رونمایی کرد. گوشی ارزان‌تر و جالب Galaxy Z Flip 3 نیز در این مراسم رونمایی شد. این دستگاه، از ظرفیت باتری زیاد و یا شارژر پر توانی بهره نمی‌برد. با این وجود، عمر باتری Galaxy Z Flip 3 مشخص شده است. بنابراین، در ادامه نگاهی به نتایج تست این گوشی تازه وارد خواهیم داشت.

گلکسی زی فلیپ ٣ سامسونگ

همان طور که گفتیم، سامسونگ حدود ٩ روز پیش از گوشی منعطف جدید خود رونمایی کرد. این گوشی تازه وارد، Galaxy Z Flip 3 نام دارد. این گوشی، مشخصات جذابی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو ارزان 5G هفت رنگ و ضد آب!

 

مجموعه Gsmarena، مانند همیشه به سراغ گوشی‌های به روز و جذابی رفته است که به تازگی رونمایی شده‌اند. گلکسی Z Flip 3، در دسته همین گوشی‌ها قرار دارد. به همین دلیل، این مجموعه طی بررسی‌های خود نگاهی به عمر باتری Galaxy Z Flip 3 و تست سرعت شارژ آن داشته است. بنابراین، در ادامه به بررسی این نتایج خواهیم پرداخت. اما پیش از آن، بهتر است مروری بر مشخصات Galaxy Z Flip 3 سامسونگ داشته باشیم:

– نمایشگر اصلی ۶.٧ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی / نمایشگر ثانویه ١.٩ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح ۵١٢×٢۶٠ و رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ٨٨٨

– رابط کاربری OneUI 3.1 بر پایه اندروید ١١

– باتری ٣,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر سیمی ٢۵ واتی

عمر باتری Galaxy Z Flip 3

همان گونه که خواندید، باتری گلکسی زی فلیپ ٣، ظرفیت باتری ٣,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. اما آیا این دستگاه می‌تواند از پس تست‌های Gsmarena بر بیاید؟ خب، شما می‌توانید در وهله اول نتیجه عمر باتری Galaxy Z Flip 3 را مشاهده کنید.

عمر باتری Galaxy Z Flip 3

تست بازدهی باتری Galaxy Z Flip 3

این دستگاه می‌تواند در حالت استفاده ترکیبی تا ۶٩ ساعت دوام بیاورد. در همین راستا، عمر باتری این گوشی قابل توجه نیست. بنابراین، عملکرد این باتری در بازه “ضعیف” قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، در بخش تماس 3G گلکسی Z Flip 3 تا ١٨ ساعت دوام می‌آورد. اما نقطه ضعف اصلی، در همین بخش رخ می‌دهد. هر چند که نباید انتظار زیادی از عمر باتری یک گوشی منعطف با چنین طراحی داشت. اما در نهایت، نباید خیلی بر روی عمر باتری Galaxy Z Flip 3 حساب کنید.

به همین صورت، در بخش وب گردی شاهد بازدهی ١٠ ساعته Galaxy Z ‌Flip 3 هستیم. این تست، در حالت رفرش ریت ١٢٠ هرتزی انجام شده است. شایان ذکر است که در این حالت، رفرش ریت بین دو حالت ١٢٠ و ۶٠ هرتزی سوییچ شده است. این موضوع، به دلیل بازدهی باتری بیشتر انجام می‌گیرد. در نهایت، گلکسی زی فلیپ ٣ با پخش ممتد حدود ١٢ ساعت ویدئو، خاموش می‌شود. در تصویر زیر، می‌توانید مقایسه‌ای از عمر Galaxy Z Flip 3، گلکسی اس ٢١ نسخه اگزینوس، زنفون ٨، آیفون ١٢ مینی و اکسپریا ۵ مارک ٢ را مشاهده کنید:

تست سرعت شارژ گوشی منعطف جدید سامسونگ

گوشی Galaxy Z Flip 3 در هنگام پیش خرید، با شارژر ٢۵ واتی تحویل داده می‌شده است. این شارژر ٢۵ واتی در نظر گرفته شده، از فناوری Power Delivery استفاده می‌کند. اگر شما این گوشی را در هنگامی به غیر از پیش خرید تهیه کرده باشید، باید از شارژر کند ١۵ واتی استفاده کنید که متعلق به نسل Galaxy S5 است! بنابراین، این تست شارژ به وسیله شارژر ٢۵ واتی سامسونگ به انجام رسیده است:

تست سرعت شارژ Galaxy Z Flip 3

است سرعت شارژ Galaxy Z Flip 3

اما نتایج گلکسی Z Flip 3 در بخش سرعت شارژ به چه صورت است؟ در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به گوشی، ۴٠ درصد از ظرفیت باتری ٣,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی آن شارژ می‌شود. این رقم، خیلی جذاب نیست. اما برای یک گوشی با این حجم باتری، توان شارژ بیشتر می‌توان مضر باشد. در نهایت زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری Galaxy Z Flip 3 به ٩٠ دقیقه می‌رسد. پس از آن، گلکسی زی فلیپ ٣ زمان فول شارژ خوبی را ثبت کرده است. مشخصاً با استفاده از شارژر ١۵ واتی، سرعت شارژ این گوشی کندتر خواهد شد.

نظر شما در مورد عمر باتری Galaxy Z Flip 3 چیست؟ آیا می‌توان با توجه به فرم فکتور این گوشی، از عمر باتری آن چشم پوشی کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

خخخخ همیشه نزدیک پریز برق باشید! با اختلاف بهترین تیکه ای که انداختید ، این بود 😂

_V_

از اسنپ ۸۸۸ و باتری کوچیک بیشتر از اینم انتظاری نبود

Faez

مشکل اصلی باتری هست پردازندش نیست گوشیای اندرویدی با این صفحه نمایش و رفرش ریت بالا نباید با این باتری کوچیک عرضه شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️