حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 Alan Walker رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس، چهره ها، لپ‌تاپ

ایسوس شهرت خاصی در بخش لپ تاپ‌ها دارد. اگر شما بخواهید یک لپ تاپ بخرید، معمولاً لپ تاپ‌های ایسوس نیز در بین گزینه‌های خرید شما نیز به چشم خواهند خورد. حال، ایسوس به تازگی از نسخه ویژه لپ تاپ خود رونمایی کرده است. نام این محصول، لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 Alan Walker می‌باشد.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 Alan Walker

ایسوس چندی پیش از لپ تاپ‌های جدید و برجسته سری Zephyrus خود رونمایی کرد. این لپ تاپ‌ها، Zephyrus S17 و Zephyrus M16 نام دارند. ویژگی‌های خاص این لپ تاپ‌ها، سبب جذابیت بیشتر آن‌ها شد.

 

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus S17 و ROG Zephyrus M16 رونمایی شدند

 

بر اساس گزارش EqualLeaks، لپ تاپ جدید ایسوس اخیراً رونمایی شده است. این لپ تاپ، نسخه‌ای خاص و ویژه از Zephyrus G14 است. نام دقیق این محصول، لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 Alan Walker می‌باشد. لپ تاپ جدید ایسوس، در تیراژ محدودی عرضه می‌شود. بنابراین، این لپ تاپ یک نسخه محدود و ویژه است. اگر به خواننده‌ها و DJ های خارجی علاقه داشته باشید، قطعاً با Alan Walker آشنا هستید. او کارهای معروف و محبوبی را به اشتراک گذاشته است. از جمله این کارها، می‌توان به Faded اشاره کرد.

اما اجازه دهید تا نگاهی به لپ تاپ جدید ایسوس و مشخصات آن داشته باشیم. در بخش طراحی، این لپ تاپ ظاهری زیبا و متفاوت دارد. می‌توان نورپردازی LED را در قاب این لپ تاپ مشاهده کرد. این نورپردازی، لوگوی اختصاصی Alan Walker را نشان می‌دهد. همچنین طرح اختصاصی این لپ تاپ، سبب خاص‌تر شدن آن می‌شود. محتوای داخل جعبه این لپ تاپ نیز جذابیت‌های خاص خودش را دارد. به همین ترتیب، با یک نسخه خاص از لپ تاپ‌های ایسوس روبه‌رو هستیم.

به مشخصات فنی این لپ تاپ می‌رسیم. لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 Alan Walker، از پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9 5900HS استفاده می‌کند. این پردازنده مرکزی، با پردازنده گرافیکی RTX 3050Ti همراه شده است. بنابراین، می‌توانید روی عملکرد این لپ تاپ حساب باز کنید. نمایشگر Zephyrus G14، قطر ١۴ اینچی و پنلی از نوع IPS LCD با وضوح 2K و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی دارد. ایسوس در این لپ تاپ، از ١ ترابایت حافظه SSD و ١۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره گرفته است. دو درگاه Type-C 3.2 Gen 2 به همراه درگاه DisplayPort 1.4 در لپ تاپ جدید ایسوس موجود هستند. درگاه‌های Type-A و HDMI 2.0 را نیز فراموش نکنید.

در جعبه این لپ تاپ تازه وارد، می‌توان آلبومی از قطعات موسیقی پخش شده Alan Walker را در اختیار داشت. به همین صورت، شارژر ١٨٠ واتی نیز درون جعبه لپ تاپ ایسوس Zephyrus G14 Alan Walker قرار گرفته است. بلوتوث نسخه ۵.١ و وای فای ۶ نیز در لپ تاپ جدید ایسوس موجود هستند. وزن این لپ تاپ، ١.٧ کیلوگرم است. قیمت نسخه محدود و جذاب ROG Zephyrus G14 Alan Walker، برابر با ١,٩٩٩ دلار آمریکا می‌باشد.

محتویات جعبه لپ تاپ ROG Zephyrus G14 Alan Walker

محتویات جعبه لپ تاپ ROG Zephyrus G14 Alan Walker

نظر شما در مورد این نسخه از ROG Zephyrus G14 چیست؟ مشخصات و طراحی آن را می‌پسندید؟ حاضر به تهیه یک لپ تاپ با تولید محدود هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

ظاهرش چنگی به دل نمیزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️