حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 با نمایشگر OLED و Core-i7 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، لپ‌تاپ

کمپانی ایسوس امسال توانست محصولاتی جذاب و خواستنی را روانه بازار کند. این محصولات، لپ تاپ‌های جذابی بودند. امروز، از لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 به صورت رسمی رونمایی شده است. این لپ تاپ، دارای مشخصات خاص‌تری نسبت به رقبا است.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ ایسوس VivoBook 15

ایسوس عادت دارد تا لپ تاپ‌های جذابی را روانه بازار کند. به عنوان مثال، می‌توان از ROG Zephyrus G14 Alan Walker نام برد.

 

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 Alan Walker رونمایی شد

 

به نقل از Gizmochina، ایسوس ژاپن به صورت رسمی لپ تاپ جدید ایسوس را در این کشور معرفی و عرضه کرده است. این لپ تاپ، عضوی جدید از خانواده VivoBook است که به نمایشگری از نوع OLED و پردازنده نسل یازدهم Core-i7 تجهیز شده است. وزن و ضخامت کم این دستگاه، از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هستند. قیمت این لپ تاپ در نسخه Core-i5، برابر با ٩٩,٠٠٠ ین ژاپن (معادل ٨٩٠ دلار آمریکا) است. نسخه Core-i7 نیز برچسب قیمتی ١٠٩,٨٠٠ ین ژاپن (معادل ٩۷٨ دلار آمریکا) است. این لپ تاپ قابل دسترسی از نمایندگی‌های رسمی ایسوس در ژاپن است.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15، دارای نمایشگری ١۵.۶ اینچی از نوع OLED با وضوح Full HD است. پشتیبانی از طیف رنگی DCI-P3 و گواهینامه PANTONE برای دقت رنگ بالا، از دیگر مختصه‌های این نمایشگر است. همچنین گواهینامه TÜV برای فیلتر نور آبی به نمایشگر این لپ تاپ اعطا شده است. نمایشگر این لپ تاپ با وجود برخورداری از پنل OLED، فاقد فلیکر است. بیشینه نوری آن نیز به ۶٠٠ نیت می‌رسد.

لپ تاپ جدید ایسوس، از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و ضخامت آن به ١٨.۶ میلی متر می‌رسد. در عین حال، این لپ تاپ وزن ١.٨ کیلوگرمی دارد. دو نسخه این لپ تاپ، پردازنده‌های Core-i5 1135G7 و Core-i7 1165G7 را داراست. در واقع پردازنده Core-i5 متعلق به مدل K513EA-L1869T است. پردازنده Core-i7 نیز به مدل K513EA-L1867T رسیده است. تایوانی‌ها برای این لپ تاپ جدید، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵١٢ گیگابایت حافظه از نوع SSD را برای VivoBook 15 در نظر گرفته‌اند.

نکته منفی این لپ تاپ، عرضه آن با ویندوز ١٠ هوم است. اما این لپ تاپ را می‌توان به ویندوز ١١ نیز به روزرسانی کرد. این محصول، از Wi-Fi 6 و بلوتوث نسخه ۵.٠ نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش درگاه‌ها، این کمپانی مواردی مانند دو درگاه Type-C، درگاه Type-A به همراه دو درگاه USB 2.0 را قرار داده است. HDMI، میکروفون اختصاصی و درگاه کارت حافظه microSDXC نیز در آن موجود هستند.

نظر شما در مورد این لپ تاپ تازه وارد چیست؟ آیا ارزش خرید آن را مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️