حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ ایسوس Sky Selection 2 با پردازنده Ryzen 7 و رفرش ریت 240 هرتزی معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ایسوس، لپ‌تاپ، لپ‌تاپ گیمینگ

ایسوس، لپ تاپ گیمینگ Sky Selection 2 را به صورت رسمی در چین معرفی کرد. دیروز، این دستگاه با قیمتی معادل 9299 یوآن (1435 دلار) از طریق سایت JD.com در حال پیش فروش بود؛ و امروز به صورت رسمی برای فروش به بازار عرضه شد. برای مشاهده مشخصات این لپ تاپ، در ادامه با ما همراه باشید.

ایسوس Sky Selection 2

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Sky Selection 2

لپ تاپ جدید گیمینگ ایسوس

مشخصات لپ تاپ گیمینگ کمپانی ایسوس

این لپ تاپ به پردازنده جدید AMD Ryzen R7-5800H مجهز است که همراه کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 3070 عرضه می‌شود. پردازنده بکار رفته در ایسوس Sky Selection 2 ، متشکل از 8 هسته بوده که هر هسته دارای 2 هسته مجازی است. لیتوگرافی این پردازنده نیز فرآیند 7 نانومتری را در پیش می‌گیرد که بر اساس معماری Zen 3 ساخته شده است. حداکثر فرکانس کاری Ryzen 7 نسل جدید، به 4.3 گیگاهرتز می‌رسد درحالی که TDP نیز 45 وات باشد. پردازنده گرافیکی Sky Selection 2، از موتور انحصاری TX BOOST پشتیبانی می‌کند و در حالت پیشرفته به صورت خودکار اورکلاک می‌شود.

لپ تاپ جدید ایسوس، نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD دارد. رفرش ریت (نرخ تازه سازی) آن به 240 هرتز می‌رسد و از دامنۀ رنگی %100 sRGB پشتیبانی می‌کند. همچنین این صفحه نمایش با حاشیه‌های کم با فناوری‌های Adaptive-Sync و DC Dimming ارائه می‌شود.

ایسوس Sky Selection 2

ایسوس

علاوه بر این‌ها، ایسوس Sky Selection 2 به 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز مجهز است؛ که تا حداکثر ظرفیت 64 گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. همچنین حافظه داخلی این دستگاه از نوع PCle SSD است که ظرفیتی معادل 512 گیگابایت دارد. سرعت نوشتن 3000 مگابایت در ثانیه، سرعت خواندن 3500 مگابایت در ثانیه و رابط m.2 نیز از دیگر مشخصات این بخش به شمار می‌رود.

برای اتلاف گرما، این دستگاه از چهار لولۀ گرمایی مسطح در داخل بدنه استفاده می‌کند. علاوه بر این، دو فن بدون گرد و غبار (dust-free) در Sky selection 2 بکار رفته است. تیغه‌های این دو فن به 83 عدد می‌رسد که از نسل بهبود یافتۀ LCP بهره می‌برند؛ و از سه حالت مختلف Silent ، Performance و Enhanced نیز به خوبی پشتیبانی می‌کنند.

ایسوس Sky Selection 2

نسل جدید AMD Ryzen 7 بکار رفته در Sky Selection 2

دیگر مشخصات لپ تاپ جدید ایسوس

باتری 90 وات ساعتی، منبع تغذیه این لپ تاپ به شمار می‌رود. همچنین دو درگاه 4K HDMI و خروجی USB Type-C 3.2 نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که دو رنگبندی خاکستری و آبی برای Sky Selection 2 در نظر گرفته شده ‌است که با قیمتی 1435 دلاری، هم اکنون در چین به فروش می‌رسد.

 

نظر شما درباره این لپ تاپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

اوف عجب چیزیه

AŁɪ

ایسوس خدای گیمینگ😈

Milad7

برگ هایمان ریخت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.