حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد نسل ۹ با تراشه سریعتر و ضخامت نازک‌تر پاییز امسال معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

سه ماهه پایانی سال تقریباً درحال آغاز بوده و مطمئناً این بدان معناست که مشتریانی که خواهان تبلت مقرون‌به‌صرفه هستند، منتظر عرضه آیپد نسل ۹ می‌باشند. بر اساس گزارش منتشر شده توسط Mark Gurman از بلومبرگ، تبلت آینده اپل نه‌تنها دارای یک پردازنده ارتقا یافته خواهد بود بلکه از طراحی جدید با ضخامت نازک‌تر نیز بهره می‌برد.

مشخصات احتمالی آیپد نسل ۹

کمپانی اپل سال گذشته از آیپد نسل ۸ با تراشه A12 Bionic رونمایی کرد، بنابراین امسال انتظار داریم این شرکت برای نهمین نسل آیپد خود، تراشه به‌روزتر A13 Bionic را استفاده کند که همان پردازنده موجود در سری آیفون ۱۱ متعلق به سال ۲۰۱۹ می‌باشد. مارک گورمن معتقد است که تبلت مقرون‌به‌صرفه این شرکت دارای چیپست ارتقا یافته بوده اما جزئيات آن را منتشر نکرده است.

بعید است که اپل از A14 Bionic برای تامین قدرت iPad 9 استفاده کند؛ چراکه در اینصورت ممکن است قیمت نهایی دستگاه را نیز افزایش دهد. با فرض شروع قیمت از 329 دلار برای مدل 64 گیگابایتی Wi-Fi (برای دانشجویان 299 دلار می‌باشد)، بنابراین اپل باید هزینه‌های تولید این دستگاه را تا جای ممکن کاهش دهد. این موضوع همچنین می‌تواند یکی از دلایلی باشد که Touch ID ادغام شده در دکمه هوم نیز در این تبلت باقی خواهد ماند، به این معنی‌که مشتریان احتمالاً با همان حاشیه نمایشگر نسبتا عریض در آن روبرو شوند.

آیپد نسل ۹

آیپد نسل ۹

با این حال، به گفته گورمن، یک تغییر اساسی در iPad 9، فرم طراحی نازک‌تر آن خواهد بود، اگرچه مشخص نشده است که تا چه مقدار متفاوت از iPad 8 می‌باشد. آیپد نسل ۹ همچنین ممکن است از همان نمایشگر 10.2 اینچی از نوع IPS LCD نسل پشین بهره ببرد. مشخصات این دستگاه شامل نمایشگر آن و همچنین ۳ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X، با توجه به هدف اپل برای قیمت‌گذاری تبلت آینده خود، برای اکثر کاربران کافی و مناسب خواهد بود.

برای کسانی که به‌دنبال تبلت‌های دیگر این شرکت هستند، گفته می‌شود که اپل اواخر امسال، آیپد مینی 6 بازطراحی شده مجهز به تراشه A15 Bionic، همراه با درگاه USB-C و حاشیه نمایشگر باریک‌تر را معرفی خواهد کرد.

اپل آیپد ایر ۵ با دوربین دوگانه و آیپد مینی با نمایشگر بزرگتر معرفی خواهند شد

نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات احتمالی آیپد نسل ۹ اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی