حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI Launcher با ویجت‌های MIUI 13 ارائه شد + آموزش نصب

شیائومی معمولاً هر ساله از نسل جدید رابط کاربری MIUI خود رونمایی می‌کند. با این وجود، شیائومی برای آشنایی بیشتر کاربران با ویژگی نسل‌های جدید، برخی از امکانات آن را به صورت یک آپدیت جداگانه به نسل‌های قبلی رابط کاربری MIUI اضافه می‌کند. این اتفاق، در مورد MIUI 13 نیز رخ داده است. آپدیت MIUI Launcher، به تازگی و با ویجت‌های مخصوص MIUI 13 ارائه شده است. در ادامه، نگاهی به این ویجت‌های جذاب و نحوه نصب آن‌ها خواهیم داشت.

آپدیت MIUI Launcher با امکانات ویجت MIUI 13 ارائه شد و هم اکنون قابل نصب است

چند روز پیش، از سبک طراحی جدید ویجت‌های موجود در MIUI صحبت کردیم. این سبک طراحی، بی شباهت به ویجت‌های iOS نیست. اما هر چه که باشد، حضور این ویجت‌ها در MIUI جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

 

سبک طراحی جدید ویجت شیائومی MIUI را با زبان طراحی iOS ببینید!

 

در خبر رسمی از سوی شیائومی، این ویجت‌ها همچنان در حال تست در رام چین است و تا مدتی می‌توان وارد پروژه شد. با توجه به این اظهارات شیائومی، ما تصور می‌کردیم که ارائه سیستم ویجت جدید MIUI برای گوشی‌های رام گلوبال، تا ماه‌ها به طول بیانجامد. اما به نظر می‌رسد که تنها چند روز پس از انتشار خبر ویجت‌های جدید MIUI، گوشی‌های این کمپانی در رام گلوبال می‌توانند آن را تجربه کنند. امروز، ما در کانال تلگرامی آپدیت MIUI Launcher، با نسخه جدیدی از MIUI Launcher مواجه شدیم. ورژن این نسخه از MIUI Launcher، ظاهراً V4.25.0.3427-08131947 می‌باشد. در حال حاضر، این نسخه آخرین آپدیت MIUI Launcher می‌باشد. گفتنی است که شما می‌توانید این به روزرسانی را به سادگی و با مراجعه به لینک زیر، نصب کنید. توجه داشته باشید که این لینک، در تلگرام است:

📥📥 دانلود به روزرسانی جدید MIUI Launcher با ویجت‌های جدید MIUI 13 📥📥

خب، ما تا این جا می‌دانیم که به روزرسانی جدید MIUI Launcher ارائه شده است. شایان ذکر است که اکثر گوشی‌های مجهز به رابط کاربری MIUI 12.5 می‌توانند این آپدیت را نصب کنند. اما از سازگاری به روزرسانی جدید MIUI Launcher با نسخه‌های قبل از MIUI 12.5 اطلاعی نداریم. با این وجود، پیش‌تر دیده بودیم که به روزرسانی‌های MIUI Launcher بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز به اجرا در می‌آید. در کل، این به روزرسانی به دستگاه شما جلوه جدیدی می‌بخشد. حال، اجازه دهید تا بیشتر در مورد جزئیات آپدیت MIUI Launcher با سیستم ویجت‌های جدید صحبت کنیم.

ما این به روزرسانی را در گوشی Mi 10T رام گلوبال نصب کردیم. گوشی مورد اشاره، مجهز به سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری MIUI 12.5 بود. همچنین این کار در رام چینی Mi 10T، یعنی گوشی Redmi K30S Ultra انجام گرفته است. بنابراین، اجازه دهید تا از جزئیات این به روزرسانی صحبت کنیم. در نگاه اول، تغییر قابل مشاهده‌ای در ظاهر رابط کاربری به چشم نمی‌خورد. اما در بخش ویرایشگر صفحات هوم اسکرین، می‌توان تغییراتی را مشاهده کرد. در این به روزرسانی، بخش ویجت‌ها اکنون ظاهر مرتب‌تری را به خود گرفته است و آیکون جدیدی دارد.

در ادامه، شما می‌تواند ویجت‌های جدید MIUI را در نسخه فعلی MIUI Launcher بیابید و استفاده کنید. توجه داشته باشید که این ویجت‌ها، محدود هستند و چندان زیاد نیستند. با این حال، انتظار می‌رود که تعداد آن‌ها در آینده بیشتر شوند. در حال حاضر، ما ویجت‌های جدید مربوط به گالری را در اختیار داریم. همچنین اپلیکیشن Plus (نسخه‌ای از تلگرام) نیز از این ویجت‌ها برخوردار شده است. واتس اپ نیز دارای چنین ویجت‌هایی است.

شما می‌توانید با این ویجت‌ها برای برنامه‌ای مانند Plus، جت‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و در این ویجت قرار دهید تا هنگامی که در هوم اسکرین قرار دارید نیز بتوانید پیام‌ها را مشاهده کنید. در ویجت واتس اپ می‌توانید پیام‌های خوانده نشده را به طور کامل‌تری مشاهده کنید. از طریق ویجت گالری نیز می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در دسترس قرار دهید. در یک ویجت اختصاصی، شما قابلیت قرار دادن برنامه‌های مورد علاقه خود را خواهید داشت.

ویجت‌های جدید MIUI در Redmi K30S Ultra

ویجت‌های جدید MIUI در Redmi K30S Ultra

نکته قابل توجه، این است که Redmi K30S Ultra از ویجت‌های اختصاصی بیشتری برخوردار شده است. به طور مثال، در این گوشی برنامه‌های ساعت و Security دارای ویجت مختص به خود هستند. این در حالی است که نسخه جهانی این گوشی، دارای چنین قابلیتی است. اما انتظار می‌رود که به زودی این امکان به رام جهانی MIUI نیز اضافه شود. گفتنی است که شما هم اکنون می‌توانید این به روزرسانی را از طریق لینکی که در اختیارتان قرار دادیم، تجربه کنید. بنابراین، اگر گوشی دارای رابط کاربری MIUI دارید، این آپدیت را امتحان کنید و بگویید که تجربه کاربری از آن داشته‌اید؟

آپدیت MIUI Launcher و ویجت‌های جدید MIUI 13

نظر شما در مورد این ویجت‌های جدید چیست؟ آیا این آپدیت را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که کدام ویژگی این ویجت‌ها جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

بشخصه رابط کاربری شسته و رفته رو بیشتر می پسندم

M.tvi

من نصب کردم هیچ چیزی اضافه نشد 😂😂

behr00znew1

دوستان مطمعن هستید که این نسخه استیبل هست ؟ چون در تمام کانالهای رسمی نوشته نشده و ممکنه ممکنه برای گوشی مشکلی پیش بیاد ؟

m.b

مدل گوشیت اگر قدیمیه (2019 و قبل‌تر) فایده‌ای نداره نصبش و تغییرات خاصی رو نشون نمیده… اقلاً من که رو mi 8 نصب کردم ویجت های جدید تعدادشون به اندازه مدل های جدیدتر نیست…
من خیلی لانچر رو عوض کردم و بارها به مشکل خوردم…
بله ممکنه با نصب به مشکل بخوری اما اگر بتونی به طریقی به تنظیمات برسی و داخل اپ های نصب شده لانچر رو نسخه های جدیدشو حذف کنی مشکل حل میشه… سعی کن موقع نصب قبلش تنظیمات رو تو ریسنت داشته باشی… چون اگر به مشکل بخوری مدام میپره صفحه اصلی… باید یا از ریسنت یا کشو بالا بری تو تنظیمات و نسخه بروز رو حذف کنی اگر مشکل پیدا کرد…

gharib2009

ممنون از دوست خوبم m.b گوشی من mi 10t هست همون گوشی که داخل این مطلب گفتن تست شده، ولی بعد از نصب هیچی که اضافه نشد گوشی هم ریخت بهم و مدادم آیکون نرم افزارهای روی صفحه می رفت و می یومد فقط که با ری استارت گوشی مشکل حل شد ولی هر تغییر داخل تنظیمات می دادم بازم همینجوری می شد که رفتم از مسیر زیر
Setting–> apps –> manage apps –> system launcher
گزینه uninstall updates رو زدم درست شد.
گفتم شاید دوستان هم نصب کرده باشن مشکل پیدا کرده باشن بتونن حذفش کنن

Amin B3DA

این در حالی است که نسخه جهانی این گوشی، دارای چنین قابلیتی است.
فک کنم اینجا باید نسخه چین مینوشتید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️