حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه جهانی ZTE Axon 30 5G شهریورماه و با برچسب قیمتی ۵۰۰ دلار است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE

گوشی هوشمند ZTE Axon 30 5G دومین موبایل از طرف کمپانی چینی بوده که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد و قرار است در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) و با برچسب قیمتی ۵۰۰ دلار به‌صورت جهانی عرضه شود. این گوشی همچنین اولین تلفنیست که تراکم پیکسلی قسمت دوربین زیر نمایشگر آن مرز 400ppi را رد کرده تا هرگونه اثر دوربین بر روی صفحه به پایین‌ترین حد خود برسد.

عرضه جهانی ZTE Axon 30 5G

درست مانند گوشی‌های گیمینگ ایسوس ROG Phone 5S و 5S Pro که به‌تازگی رونمایی شدند، نمایشگر Axon 30 نیز دارای نرخ نمونه‌برداری لمسی(Touch Sampling Rate) تا 360 هرتز می‌باشد که برای پرداختن به بازی‌ها بسیار مفید است. از نظر عملکرد، ZTE Axon 30 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰G کوالکام بوده که دارای هشت هسته پردازشی و حداکثر فرکانس هسته 3.2 گیگاهرتز می‌باشد.

یکی دیگر از نقاط قوت فروش اکسون ۳۰، دوربین چهارگانه ارتقا یافته آن است که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 120 درجه اولتراواید با سنسور ۸ مگاپیکسل، لنز ماکرو 3 سانتی‌متری و لنز سنجش عمق میدان است که عکاسی از تقریبا تمام سناریو‌های مختلف(به‌غیر از فاصله دور) را برای کاربران مهیا می‌کند.

عرضه جهانی ZTE Axon 30 5G با دوربین زیر نمایشگر پیشرفته‌تر

عرضه جهانی ZTE Axon 30 5G با دوربین زیر نمایشگر پیشرفته‌تر

ZTE اعلام کرده که قیمت Axon 30 از 500 دلار/500 یورو/430 پوند برای حالت پایه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع شده و در مدل ارتقا یافته با 12 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت 600 دلار/600 یورو/520 پوند به‌فروش می‌رسد.

از تاریخ ۱۸ شهریور، این گوشی در ایالات‌متحده، کانادا، بسیاری از کشورهای اروپایی ازجمله اتریش، بلژیک، لتونی، بلغارستان، لیتوانی، کرواسی، لوکزامبورگ، قبرس، مالت، جمهوری چک، هلند، دانمارک، استونی، پرتغال، فنلاند، رومانی، اسلواکی، آلمان، اسلوونی، یونان، مجارستان، سوئد، ایرلند، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، فرانسه و انگلستان در دسترس خواهد بود.

گوشی ZTE Axon 30 از تراشه اختصاصی دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد

درنهایت نظر شما راجع‌به مشخصات اکسون ۳۰ و عرضه آن به‌صورت جهانی با قیمت ۵۰۰ دلار چیست؟ در صورت موجود شدن این گوشی در بازار کشورمان، آیا تمایلی به تهیه آن دارید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

گوشی خوبیه واقعا 👏

ali karimi

گوشی خوبی هستش و قیمت 500 دلار برای نسخه پایه ارزش داره، اسنپ 870 هم درسته 7نانومتریه ولی بازم واسه خودش یه غولیه بخصوص سرعت کلاک بزرگترش به 3.2 فکر کنم مبرسه،البته دوربین هاش نه اینکه بد باشه ولی خیلی خوب هم نیستش، مثلا لرزشگیر اپتیکال، زوم اپتیکال که فکر نکنم داشتهذباشه و تو این خبر هم که اشاره ای بهش نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی