حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده ZTE Axon 30 5G را ببینید: محو کامل چینش پیکسلی دوربین زیر نمایشگر

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE

کمپانی چینی ZTE قرار است گوشی Axon 30 5G خود را در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ در چین رونمایی کند. پیش از عرضه رسمی این دستگاه اما، چندین مورد از تصاویر زنده ZTE Axon 30 5G به اشتراک گذاشته شده است که تجربه نمایشگر تمام‌صفحه این گوشی را به‌دلیل از بین رفتن چینش پیکسلی نمایشگر در قسمت دوربین سلفی آن نمایش می‌دهد.

تصاویر زنده ZTE Axon 30 5G

این تصاویر توسط افشاگر معروف Digital Chat Station منتشر شده‌اند. وی ادعا می‌کند که پیاده‌سازی دوربین سلفی Axon 30 5G به گونه‌ای انجام شده است که درهنگام مشاهده مستقیم صفحه‌نمایش، متوجه حضور دوربین زیر نمایشگر آن نخواهید شد. گزارشات پیشین ادعا می‌کردند که این تلفن همراه با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر ارائه می‌شود. این شرکت پیش از این بیان کرده بود که Axon 30 5G دارای هفت لایه از موادی با انتقال‌پذیری بالا، سه لایه فناوری ویژه و دریافت نور قوی‌تر توسط دوربین سلفی آن می‌باشد.

تصاویر زنده ZTE Axon 30 5G

تصاویر زنده ZTE Axon 30 5G

افشاگر مذکور همچنین افزوده که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 870 قدرت خود را تامین می‌کند و به ترکیب دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز است. تلفن هوشمند جدید ZTE، نازک و سبک وزن بوده چراکه ضخامت آن تنها 7.8 میلی‌متر و وزن آن نیز 189 گرم می‌باشد. حدس‌زده می‌شود که دستگاه ZTE A2232 که اخیراً توسط TENAA تأیید شد، درنهایت همان Axon 30 5G باشد که به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد.

اکسون ۳۰ دارای یک پنل OLED 6.92 اینچی نمایشگر با رزولوشن ۲۴۶۰*۱۰۸۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می‌باشد. اصلی‌ترین قسمت آن یعنی دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز 16 مگاپیکسل بوده و به‌همراه یک دوربین عقب چهارگانه 64 مگاپیکسلی(اصلی) + 8 مگاپیکسل(اولتراواید) + 5 مگاپیکسل(ماکرو) + 2 مگاپیکسل(عمق‌سنج)، ترکیب دوربین‌های این دستگاه را تکمیل می‌کند. این گوشی همچنین با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به‌صورت پیش‌فرض ارائه می‌شود.

پنل پشتی گوشی ZTE Axon 30 5G

پنل پشتی گوشی ZTE Axon 30 5G

انتظار می‌رود این تلفن علاوه‌بر SD870، با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود. همچنین باتری آن نیز ۴۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می‌کند.

پنل نمایشگر ZTE Axon 30 در بخش دوربین سلفی زیر پنل، چگالی 400ppi خواهد داشت

نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات جدیدترین گوشی هوشمند زد تی ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

سلام
عالی ! ای کاش فیلم Hands-on رو هم به مطلب اضافه می کردید .

https://www.gsmarena.com/zte_axon_30_breaks_cover_in_handson_videos-news-50173.php

واقعا پیشرفت عالی داشته هم در کیفیت صفحه نمایش و هم در کیفیت دوربین سلفی

نسبت به نسل قبل دید پیکسلی بهتر شده.
ولی اصل کار همون کیفیت دوربینه که باید تو آینده ببینیم آیا پیشرفتی توش مشاهده شده یا نه.🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی