حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل نمایشگر ZTE Axon 30 در بخش دوربین سلفی زیر پنل، چگالی 400ppi خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE

یکی از بحث هایی که درباره دوربین سلفی زیر نمایشگر وجود دارد، چگالی پیکسل در بخشی است که دوربین زیر نمایشگر قرار گرفته است. با کم کردن تراکم پیکسل به پنل اجازه می دهند که نور با راحتی بیشتر به حسگر تصویر بتابد. پیش از این معمولا از نمایشگرهای با کیفیت پایین تر یا پنل هایی که در قسمت دوربین سلفی، رزلوشن پایین تری دارند استفاده می شد. امروز در تیزر رسمی می بینیم که پنل نمایشگر ZTE Axon 30 در بخش دوربین سلفی زیر پنل، چگالی 400ppi خواهد داشت.

چگالی پنل نمایشگر ZTE Axon 30 در بخش دوربین سلفی زیر نمایشگر

ما می دانیم که ۳۱ تیر ۱۴۰۰ یعنی آخر هفته آخر تیر ماه، شاهد رونمایی از ZTE Axon 30 خواهیم بود. این گوشی در تیزرهای مختلفی به صورت نه چندان واضح، دیده شده است. مثلا ما نمای جلوی اکسون ۳۰ زد تی ای را در یک تیزر رسمی دیدیم. دلیل هم این است که این دستگاه با ویژگی جذابی مانند دوربین سلفی زیرنمایشگر ارایه می شود. خب ZTE می خواهد خیلی واضح به این موضوع بپردازد.

در تیزر دیگر دوباره به همین موضوع اشاره می شود اما از سوی دیگر. اینجا به چکالی پیکسل پنل نمایشگر ZTE Axon 30 می توان توجه کرد. جایی که به وضوح عدد 400ppi دیده می شود. این یعنی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ مربع که یک چگالی تصویر خیلی خوب به شمار می رود. به احتمال زیادی باید انتظار یک پنل حدود ۶.۵ اینچ با رزلوشن FHD+ یا همینطور چیزهایی را داشته باشیم.

البته که چنین نمایشگری حالا روی گوشی های اقتصادی هم دیده می شود. اما نکته مهم این است که در قسمت دوربین سلفی زیر نمایشگر شاهد همین چگالی تصویر خواهیم بود که این مهم است.

ZTE Axon 30

ZTE Axon 30

ما امروز در ترنجی برای شما نوشتیم که دوربین زیرنمایشگر شیائومی Mi Mix 4 خوب پنهان می شود اما سلفی های دلچسبی نمی گیرد. البته این ها همه شایعات است و باید منتظر ماند و خروجی را دید. فعلا ZTE در مقیاس تجاری، پرتجربه ترین برندی است که دوربین سلفی زیر نمایشگر را ارایه کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی ZTE هستید؟ دوربین سلفی زیر نمایشگر چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

من اضافه کنم که تازه 120 هرتزی هم هست…

hamidtn

حفره سلفی واقعاً زجر آورترین مورد گوشی های امروزی هست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)