حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 30 از تراشه اختصاصی دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، پردازشگرها، دوربین

رئیس واحد تجاری ZTE، به‌تازگی چندین پوستر از مشخصات دوربین زیر نمایشگر گوشی ZTE Axon 30 را منتشر کرده است که در میان آنها، می‌توان به برخی از قابلیت‌ها ازجمله استفاده از آرایه ترکیب پیکسل ۴ به ۱ و درنتیجه افزایش سایز پیکسل حسگر تصویر از ۱.۲ به ۲.۴ میکرومتر و همچنین بهره بردن این گوشی از تراشه مستقل مخصوص صفحه‌نمایش UDC Pro برای دوربین زیر نمایشگر که می‌تواند پیکسل‌ها را به‌صورت هوشمند افزایش داده و صفحه‌نمایش را نیز بهینه کند، اشاره کرد.

UDC Pro display نام تراشه مخصوص دوربین زیر نمایشگر ZTE Axon 30 است

Ni Fei، پستی را در حساب Weibo خود منتشر کرده است که در مورد فناوری دوربین زیر نمایشگر گوشی درشرف معرفی ZTE توضیحاتی را ارائه می‌دهد. وی در این باره بیان می‌کند که هرچه تراکم پیکسل در ناحیه‌اي که دوربین زیر نمایشگر در آن قرار گرفته بیشتر باشد، صفحه‌نمایش کیفیت بهتری داشته و نور دریافتی در این بخش بیشتر است که بر کیفیت عکس ثبت شده توسط دوربین جلو تأثیر مثبت می‌گذارد.

تراشه اختصاصی دوربین زیر نمایشگر ZTE Axon 30

تراشه اختصاصی دوربین زیر نمایشگر ZTE Axon 30

گوشی ZTE Axon30 برای دوربین زیر نمایشگر خود از تراشه سفارشی و جدید مخصوص نمایشگر UDC Pro با هدف کنترل صفحه‌نمایش به‌صورت کامل استفاده می‌کند. کنترل هوشمند بهبود پیکسل و بهینه‌سازی صفحه‌نمایش، باعث هماهنگی و یکپارچگی نمایشگر می‌شود. در این گوشی همچنین، از آرایش مدار ACE با چندین درایو نیز استفاده شده است که بازده نمایشگر را در مقایسه با نسل قبلی تا 50 درصد افزایش می‌دهد.

در عین حال، این تلفن همچنین از پنل OLED ویژه با کاتدهای شفاف‌تر و آرایه‌هایی با قدرت انتقال‌پذیری بالا در منطقه دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد که نتیجه آن، صفحه‌نمایش واضح‌تر و به‌حداکثر رساندن میزان انتقال نور است.

تراشه اختصاصی دوربین زیر نمایشگر اکسون ۳۰

تراشه اختصاصی دوربین زیر نمایشگر اکسون ۳۰

این گوشی هوشمند همچنین از یک دوربین سلفی با پیکسل‌هایی در ابعاد بزرگ استفاده می‌کند. اندازه پیکسل‌ها به‌صورت واحد، 1.12um بوده که با تکنولوژی ترکیب پیکسل ۴ به ۱، می‌تواند ناحیه حساس به نور یک پیکسل را به چهار برابر اندازه اصلی خود برساند که درنهایت معادل اندازه پیکسل فوق‌العاده بزرگ 2.24um می‌شود.

تصاویر زنده ZTE Axon 30 5G را ببینید: محو کامل چینش پیکسلی دوربین زیر نمایشگر

نظر شما راجع‌به تراشه اختصاصی صفحه‌نمایش گوشی اکسون ۳۰ ZTE به‌منظور افزایش کیفیت دوربین زیر نمایشگر آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی