حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۴۴ درصد از کاربران اپل تمایل به خرید آیفون ۱۳ این شرکت دارند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به‌تازگی و بر اساس یک نظرسنجی جدید، مشخص شده است که ۴۴ درصد از کاربران اپل و دارندگان فعلی آیفون در ایالات متحده، قصد دارند یکی از مدل‌های آیفون ۱۳ امسال این شرکت را خریداری نمایند.

کاربران مشتاق آیفون ۱۳

وقتی صحبت از مدل‌های خاص این سری می‌شود، آیفون ۱۳ استاندارد محبوب‌ترین انتخاب خواهد بود و پس از آن نیز، آیفون 13 پرو مکس قرار می‌گیرد. این نظرسنجی همچنین مشخص می‌کند که کدام یک از ویژگی‌های جدید شایعه‌شده، بیشترین انگیزه خرید برای مصرف‌کنندگان اپل می‌باشد.

محبوب‌ترین ویژگی گزارش شده، نرخ نوسازی متفاوت نمایشگر این دستگاه‌ها می‌باشد. انتظار می‌رود که اپل از فناوری نمایشگر LTPO که پیش‌تر در Apple Watch بکارگرفته شده است نیز، در سری آیفون ۱۳ خود و حداقل مدل پرو آنها استفاده کند. این تکنولوژي صفحه‌نمایش به شما اجازه می‌دهد تا هر نرخ از تصویر را به‌صورت مجزا و از 1Hz تا 120Hz مشاهده کنید.

ویژگی مورد انتظار کاربران آیفون ۱۳

ویژگی مورد انتظار کاربران آیفون ۱۳

بالاترین نرخ صفحه، بهترین عملکرد را به‌ویژه هنگام انجام بازی‌ها به‌ارمغان می‌آورد؛ در‌حالی‌که نرخ 1 هرتز به‌طور بالقوه با به‌حداقل رساندن مصرف انرژي، علاوه‌بر صرفه‌جویی در باتری دستگاه، امکانات دیگر از جمله قابلیت نمایشگر همیشه روشن(AOD) را به این گوشی اضافه می‌کند. این همان حالت صرفه‌جویی انرژی است که اجازه می‌دهد ویژگی نمایشگر همیشه روشن در اپل واچ سری ۵ و ۶ مورد استفاده قرار بگیرد.

گزارش منتشر شده توسط SellCell بیان می‌کند که حداکثر رفرش ریت 120 هرتز، محبوب‌ترین ویژگی جدید بوده و 22 درصد از کاربران به اضافه شدن این قابلیت تمایل ویژه دارند، در‌حالی‌که ویژگی نمایشگر همیشه روشن با 16 درصد، در مکان سوم جای گرفته که در مجموع و با احتساب به نیاز هر دوی این موارد به فناوری LTPO، می‌توان دلیل اصلی ارتقاء ۳۸ درصد از ۳۰۰۰ مالک بررسی شده بر روی آنان را، تکنولوژي فوق دانست.

اولویت دوم خریداران اما ویژگی است که ما تا سال آینده انتظار ارائه آن را نداریم: Touch ID زیر نمایشگر.

آیفون ۱۳ مورد استقبال کاربران

آیفون ۱۳ مورد استقبال کاربران

از میان کسانی که تمایل به خرید مدل امسال را دارند، 38 درصد قصد خرید مدل استاندارد آیفون 13، 31 درصد آیفون 13 پرو مکس، 24 درصد آیفون 13 پرو و ​​تنها 7 درصد آیفون 13 مینی را دارند. این با محبوبیت پایین آیفون 12 مینی مطابقت داشته و انتظار می‌رود که اپل این مدل را سال آینده کنار بگذارد.

برای سایر محصولات آینده اپل نیز، حدود 27 درصد از دارندگان آیفون قصد خرید اپل واچ سری 7 را دارند، درحالی‌که 13 درصد انتظار خرید ایرپادز 3 را می‌کشند.

این گزارش براساس یک نظرسنجی آنلاین صورت گرفته که بین 28 جولای تا 6 آگوست از بیش از 3000 صاحب آیفون 18 سال یا بالاتر مستقر در ایالات متحده انجام شده است.

افزایش فروش سری آیفون ١٣ به لطف تحریم هواوی و مدل‌های جدید این کمپانی

درنهایت دیدگاه شما راجع‌به قصد کاربران به‌منظور خرید آیفون ۱۳ آینده اپل و اولویت آنها در ویژگی‌های آن چیست؟ خود شما ارائه‌ی کدام قابلیت را بیشتر از همه برای سری آیفون ۱۳ پسندیده و منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی