حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی ۱۰ با مدیاتک Helio G88، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی

پس از مدت ها شایعه حالا Redmi 10 رسما معرفی شده است. شیائومی ردمی ۱۰ با مدیاتک Helio G88، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز ارایه خواهد شد و می توان گفت که یک ارتقا خوب نسبت به ردمی ۹ به شمار می رود.

شیائومی ردمی ۱۰

با دیدن مشخصات Redmi 10 به راحتی می توان گفت که این گوشی یک قدم بزرگ نسبت به نسخه قبلی خود است. صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتزی برای ارتقا تجربه بصری اینجاست. نوع پنل عنوان نشده اما احتمالا باید IPS LCD باشد. همچنین این نمایشگر دارای پشتیبانی از رفرش ریت تطبیقی ​​است، به این معنی که می تواند بر اساس محتوای نمایش داده شده بین 45 هرتز، 60 هرتز و 90 هرتز تغییر حالت دهد. این گوشی دارای تراشه Helio G88 مدیاتک به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

تراشه مدیاتک Helio G96 در کنار Helio G88 معرفی شدند

برای عکاسی، Redmi دارای یک دوربین چهارگانه در Redmi 10 قرار داده است. این شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، دستگاه دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که درون سوراخ نمایشگر مرکزی قرار دارد.

شیائومی ردمی ۱۰ دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که معمولاً در گوشی های Redmi مقرون به صرفه استفاده می شود. این دستگاه از شارژ سریع 18 واتی با شارژر همراه پشتیبانی می کند و حتی شارژ سیمی معکوس ۹ وات را هم ارایه می کند. از نظر پورت ها، این گوشی دارای پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده ها، به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون است. این دستگاه همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره و یک بلندگوی تکی در لبه پایین (در تصویر یکی در لبه بالا هم هست اما تایید نشده) است. در بخش نرم افزاری، Redmi 10 اندروید ۱۱ را به همراه MIUI 12.5 عرضه می کند.

شیائومی ردمی ۱۰

شیائومی ردمی ۱۰

قیمت و پیکربندی شیائومی Redmi 10

شیائومی Redmi 10 در سه پیکربرندی زیر ارایه می شود:

  1. ۱- ۴ گیگابایت حافظه رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
  2. ۲- ۴ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  3. ۳- ۶ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

همچنین در سه رنگ زیر موجود خواهد بود:

  1. ۱- خاکستری کربنی
  2. ۲- سفید
  3. ۳- آبی دریایی

در حال حاضر قیمت این محصول رسما مشخص نشده است. قیمت شایعه شده برای آن حدود ۱۸۵ دلار است. نظر شما درباره ردمی ۱۰ شیائومی چیست؟ نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی می تواند برای رده قیمتی زیر ۲۰۰ دلار واقعا جذاب باشد.

آپدیت: در حال حاضر پست معرفی حذف شده است. احتمالا شیائومی این دستگاه را در تاریخ دیگری به صورت رسمی رونمایی کند. به هر حال فکر نمی کنم تغییری در مشخصات رخ بدهد!

آپدیت: دستگاه با همین شرایط رسما به تاریخ ۱۸ آگست ۲۰۲۱ معرفی شد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

ظاهر که فوق العادست قیمت و مشخصات هم همینطور

ali karimi

سلام، دیگه ردمی هم شده مثل سامسونگ همه جور گوشی باهزار جور اسم داره میده بیرون اابته ممظورم شیائومی وردمیه، واسه همینم هست که شیائومی از نظر فروش الان اومده توصدرجدول، خب این گوشی هم مثل بقیه گوشیهای شیا و ردمی با مشخصات خوبه صدالبته قیمتدخوبه، بادلار الان زیر 5میلیونه که عالیم هستش، موفقذباشید

S AH

این دستگاه همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره و یک بلندگوی تکی در لبه پایین است.
: توی تصاویر که بالاش یک اسپیکر دیگه هم هست

Mahdi

جانشین برازنده ای واسه ردمی ۹ هست ، خیلی خوبه

Mr.A

همه چیش عالیه نایس

Mohammadr

تو این زمونه ی گوشی بگیری حدود 5 میلیون و شاید پایینتر… بعد همچین مشخصات و ظاهری داشته باشه… خیلی خوبه👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)