حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی در پی بازگرداندن وجه کامل گوشی Mi 1 خود به همه خریداران آن می‌باشد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | شیائومی

دیروز و طی کنفرانس رسمی، کمپانی شیائومی از Mi Mix 4 به‌عنوان اولین گوشی هوشمند خود با دوربین زیر نمایشگر و تبلت‌های سری Mi Pad 5 مجهز به دوربین دوگانه، باتری حجیم و نمایشگر بزرگ ۱۱ اینچی رونمایی کرد. در این رویداد، شیائومی همچنین اعلام کرد که قصد بازگرداندن وجه کامل اولین گوشی هوشمند عرضه شده توسط خود یعنی Mi 1 را به خریداران آن دارد. این اقدام شیائومی به پاس قدردانی از مشتریانی که به نام تجاری این شرکت اعتماد کرده‌اند، می‌باشد. اخیرا غول تولیدکننده چینی دهمین سالگرد عرضه Mi 1 خود را جشن گرفت.

بازگرداندن وجه Mi 1 شیائومی به پاس قدردانی از خریداران آن

به گزارش mysmartprice، شیائومی در رویداد معرفی Mi Mix 4 اعلام کرده که همه مشتریانی که گوشی هوشمند Mi M1 این شرکت را تهیه کرده‌اند، پول خود را پس می‌گیرند. این شرکت گوشی Mi 1 را در سال 2011 معرفی کرده و از آن زمان چندین گوشی تحت این سری را به‌عنوان پرچمدار اصلی خود عرضه کرده است. آخرین نمونه از پرچمداران شیائومی، سری Mi 11 است که شامل بهرین مدل آن یعنی Mi 11 Ultra نیز می‌باشد.

در طول این سال‌ها، شیائومی به بازارهای متعددی در خارج از چین ورود پیدا کرده. در ماه گذشته میلادی نیز، این شرکت موفق به کسب عنوان برترین عرضه کننده گوشی هوشمند در جهان شد و توانست از سامسونگ و اپل پیشی بگیرد.

بازگرداندن وجه Mi 1 شیائومی

بازگرداندن وجه Mi 1 شیائومی

به مناسبت دهمین سالگرد، شیائومی وجه کامل Mi 1 را به همه مشتریانی که این گوشی را خریداری کرده بودند، پس می‌دهد. کاربران برای این کار، باید شناسه Mi ID خود که برای خرید Mi 1 از فروشگاه آنلاین Mi.com شیائومی استفاده کرده‌اند، به‌همراه داشته باشند. گفته می‌شود که این اقدام، تقریبا 57 میلیون دلار برای شیائومی هزینه خواهد داشت.

Mi1 اصلی دارای نمایشگر 4 اینچی LCD با حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین، کلیدهای لمسی خازنی برای ناوبری، یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی در بدنه پشتی از جنس پلاستیک، یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته‌ای Qualcomm MSM8260، حافظه رم ۱ گیگابایت و باتری کوچک 930 میلی‌آمپرساعتی بود. این گوشی هوشمند در آن زمان و در چین با قیمت 1،999 CNY (حدود ۳۰۰ دلار) عرضه شد. طبق اطلاعات صفحه ویکی‌پدیا، این دستگاه موفق به ثبت بیش از 300000 پیش‌سفارش در 34 ساعت اولیه عرضه خود شده بود.

نظر شما درباره این اقدام شیائومی به‌مناسبت قدردانی از اعتماد اولین مشتریان خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خیلی عالیه… حرکت جالبیه که صمیمیت کاربرای تیفوسی رو با این برند بیشتر میکنه…

meiyou

کاش 4 سال دیگه هزینه ردمی نوت 4 ایکس رو هم برگردونه :))

UnderTaker

یکی اینطوری، یکی هم عین اَپل که با اون همه ثروت، آب از دستش نمی‌چکه!!!

Farcry

اینو خوب اومدی اگه می میکس ۴ توی بازار جهانی کمتر از ۱۱۰۰ دلار (هم قیمت گوشی های اپل و سامسونگ) بود من اسمم رو عوض میکنم!
در ضمن لازم نیست همیشه کم اطلاعاتی خود رو با این کامنت ها برسونی اپل همین الان توی اکثر بازار ها (به جز ایران) همه آیفون ها رو با شرکت های مخابراتی از دم قسط میفروشه اونم بدون سود (هیچ شرکت موبایل سازی با این وسعت با شرکت های مخابراتی همکاری نداره که بتونه همه گوشی های تولیدیش رو قسطی بفروشه) و یا سر خرید آیفون ها داره اشتراک یکساله اپل تی وی میده که همون اسراک قیمتش ۱۲۰ دلار میشه

Auroro

درسته تعصب اپل رو میکشی ولی خواهشا چرت و پرت نگو.

Farcry

کجاش چرت و پرته؟ قیمت بالای ۱۱۰۰ دلار می میکس ۴ توی بازار جهانی یا اون مواردی که در مورد فروش محصولات اپل گفتم؟!
یه حرف الکی نزن در برو……
منم نفهمیدن منظور از نظر Under taker درمورد چکیدن آب از دست اپل چیه !

Golden Manfioda

شیائومی خیلی عاقلانه داره این پروژه رو عملی می کنه و این باعث جذب کاربران بیشتری میشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی