حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ویژه Thom Browne گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

همکاری سامسونگ با طراح مد آمریکایی Thom Browne همچنان تقریباً دو سال پس از ارایه اولین تلفن هوشمند تاشو Thom Browne Edition ادامه دارد. جالب است بدانید هر محصولی که در رویداد Galaxy Unpacked مرداد رونمایی شد، یک نسخه مخصوص Thom Browne دارد. این یعنی دقیقا Galaxy Buds 2 و Galaxy Watch 4 یا Watch 4 Classic تا Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 یک نسخه تام براون دارند. در ادامه با هم نسخه ویژه Thom Browne گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را می بینیم و باندل ویژه آن را بررسی می کنیم.

نسخه ویژه Thom Browne گوشی سامسونگ

سامسونگ تلفن های هوشمند تاشو Thom Browne Edition را همراه با لوازم جانبی مزین به همین نام و طراحی به فروش می رساند. Galaxy Z Flip Thom Browne Edition به سرعت در کره جنوبی فروخته شد، در حالی که Galaxy Z Fold 2 Edition در چین و تایلند بسیار مورد توجه قرار گرفت.

نسخه های جدید Galaxy Z Flip 3 و Z Fold 3 Thom Browne Edition نیز با قیمتی بالاتر از نسخه های استاندارد به فروش می رسند. اما این پکیج به چه صورت است؟ آماده اید؟ به این صورت:

باندل Thom Browne گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

باندل Thom Browne گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

باندل Thom Browne گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

باندل Thom Browne گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

همانطور که انتظار می رفت ، سامسونگ نسخه های جدید Thom Browne ادیشن Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3  را با لوازم جانبی مختلف و پوشیدنی های جدید این شرکت همراه کرده است. اما برخلاف سال گذشته که نسخه Thom Browne ادیشن Galaxy Z Flip و Z Fold 2 در رنگ خاکستری موجود بودند، امسال رنگ غالب در همه محصولات سفید است. تمام محصولات دارای نوارها یا عناصر آبی و قرمز است که طرح سه رنگ نمادین خانه مد را تکمیل می کند.

حتی S Pen Fold Edition و S Pen Pro در Galaxy Z Fold 3 Thom Browne Edition به همراه پد های شارژ بی سیم برای هر دو گوشی با این طراحی موجود است.

نظر شما درباره چنین کالکشن هایی چیست؟ اهل تجملات در موبایل و لوازم جانبی آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)