حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون شیائومی Mi TV OLED 77 رسما معرفی شد: قیمت حدود ۳۰۸۰ دلار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، شیائومی

اگر از ۱ ساعت صحبت اولیه مراسم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ شیائومی بگذریم، این شرکت بیشتر رویداد اصلی امروز خود را به دستگاه های Mi Mix 4 و Mi Pad 5 اختصاص داد. شیائومی همچنین در بازار تلویزیون ها هم محصولات جذابی دارد. امروز تلویزیون شیائومی Mi TV OLED 77 رسما معرفی شده است و قیمتی حدود ۳۰۸۰ دلار دارد.

تلویزیون شیائومی Mi TV OLED 77

جانشین تلویزیون های شیائومی Mi TV 5 در واقع به پنل OLED ارتقا پیدا می کنند. مدیرعامل شیائومی، لی جون ادعا کرد که تلویزیون های جدید با حاشیه های باریک ۴.۶ میلی متری احاطه شده اند و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 97 درصد است. آنها می توانند 98.5 از طیف رنگ DCI-P3 را با delta-E در حدود 2 و حداکثر روشنایی 800 نیت را پوشش دهند.

سری Mi TV 6 همچنین نسبت کنتراست 1،000،000:1، رنگ “True 10-bit” و DC Dimming را به زرادخانه خود اضافه می کند. شیائومی همچنین دارای درجه ایمنی چشم TUV و Dolby Vision به همراه گواهی رسمی IMAX enhancement است. از طرف دیگر Mi TV 77 جدید دارای اکثر ویژگی های برتر و بسیاری موارد دیگر است.

شیائومی ادعا می کند که پنل “OLED V21” جدیدی را برای این مدل درجه یک توسعه داده است، که دارای ویژگی های رنگی اضافی “Pro” مانند پوشش 95٪ و 100٪ اضافی به ترتیب از رنگ های sRGB و BT 709 و delta-Es حدود 1.5 در زیر هر یک از این موارد است.

علاوه بر این، پرچمدار جدید با صفحه نمایش بزرگ تا 1000 نیت روشنایی و نسبت کنتراست 1،500،000:1 دارد. این تنها مدل جدیدی است که امروز با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز معرفی شد، که در مورد قابلیت های MEMC آن نیز صدق می کند.

شیائومی همچنین با استفاده از NVIDIA G-SYNC و رتبه “بهینه سازی شده برای ایکس باکس” به توانایی های بالقوه برای بازی محصول خود افزوده است. Mi TV OLED 77 همچنین VRR به همراه ALLM و نرخ پاسخ دهی 1 میلی ثانیه (ms) را ارائه می دهد. این دستگاه HDMI 2.1 دوگانه دارد و همچنین تنها تلویزیون جدیدی است که از نظر عملکرد صوتی مورد توجه قرار می گیرد، چرا که همراه با قدرت صدای 70 وات و 3.1 کانال در بلندگوها با مارک Harman Kardon (مشابه Mi Mix 4 )است. همچنین پشتیبانی از DTS و Dolby Atmos اینجا حضور دارد.

همچنین Mi TV OLED 77 دارای تراشه UWB است و می خواهد به ارتباط بی عیب و نقص و گزینه های کنترل از راه دور بین ۲ دستگاه جدید دلالت داشته باشد. همانطور که از نامش مشخص است، تنها با 1 SKU با 8.5 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای تلویزیون 77 اینچی عرضه می شود. اکنون قیمت اولیه آن 16،999 یوان (معادل2،681 دلار آمریکا) است، اگرچه ممکن است پس از آن به 19،999 یوان (3،084 دلار آمریکا) افزایش یابد.

به طور مشابه، تلویزیون 55 اینچی Mi TV 6 OLED با قیمت 4999 یوان (771 دلار آمریکا) و 6999 یوان (1079 دلار آمریکا) به فروش می رسد. شیائومی هنوز به عرضه خارج از چین برای هر یک از این تلویزیون های جدید و مجلل اشاره نکرده است.

نظر شما چیست؟ تلویزیون های جدید شیائومی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)