حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با Xiaomi TV A50 آشنا شوید: تلویزیون ۵۰ اینچ شیائومی با رزلوشن 4K و قیمت ۲۱۸ دلار

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، شیائومی

شیائومی در پورتفو گسترده محصولات خود، تلویزیون هوشمند هم دارد. به تازگی محصولی نسبتا جدید از این برند و با عرضه جهانی برنامه‌ریزی شده است. بیاید با Xiaomi TV A50 آشنا شویم، تلویزیون ۵۰ اینچ شیائومی با رزلوشن 4K که تنها ۲۱۸ دلار قیمت دارد.

تلویزیون Xiaomi TV A50

همانطور که از اسم آن مشخص است، تلویزیون A50 شیائومی با یک پنل ۵۰ اینچی عرضه می‌شود که رفرش‌ریت ۶۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر دارای رزلوشن 4K یا همان 3840 در 2160 پیکسل است و توانایی بازتولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق العاده 97.2 درصد را ارائه می‌دهد و به راحتی تا زاویه دید 178 درجه قابل مشاهده است.

همچنین Xiaomi TV A50 حالت کم نور خودکار را همراه با پشتیبانی از کاهش سوسو زدن ارائه می دهد.

این تلویزیون شیائومی یک تراشه ناشناخته دارد که در بخش CPU از چهار هسته Cortex A35 بهره می‌برد و در کنار حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. از نظر اتصال، دارای وای فای دو بانده 2.4 گیگاهرتز تا 5 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0 و ۲ پورت USB Type-A است. همچنین ۲ پورت HDMI را همراه با پورت 1AV، پورت ATV/DTMB، پورت اترنت و پورت S/PDIF برای صدا ارائه می‌کند.

این تلویزیون بر روی سیستم عامل MIUI TV اجرا می‌شود که حتی از کنترل صوتی Xiaoai نیز بهره می‌برد. قیما این تلویزیون در چین معادل ۲۱۸ دلار است و قیمت بازار جهانی آن مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی 4K با قیمت مذکور یعنی حدود ۱۱ میلیون تومان جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)