حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی بلندگوی هوشمند شیائومی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

فردا ۱۹ مرداد است و شیائومی میزبان یک رویداد معرفی جدید خواهد بود. انتظار داریم که در این مراسم نسل جدیدی از تلفن های هوشمند سری Mi Mix را عرضه می کند. علاوه بر این، این شرکت تعدادی دستگاه دیگر هم برای معرفی دارد. از جمله این محصولات می توان به یک بلندگوی هوشمند اشاره کرد. امروز تیزر رسمی بلندگوی هوشمند شیائومی منتشر شده است. این تیزر ادعا می کند که محصول مورد نظر فقط یک بلندگوی هوشمند نیست بلکه “یک سالن کنسرت برای کامپیوتر” است.

بلندگوی هوشمند شیائومی

اکثر محصولاتی که در مراسم فردا معرفی خواهند شد، چه به صورت رسمی و چه به صورت غیررسمی دیده شده اند. با این حال خبری از بلندگوی هوشمند این شرکت نبود. امروز شاهد انتظار تیزر جدید برای این محصول Xiaomi هستیم. شیائومی در این تیزر می گوید که “بلندگوی هوشمند جدید” شیائومی از نظر اندازه کوچک است اما می تواند خروجی قدرتمندی را ارائه دهد.

بلندگوی هوشمند شیائومی

بلندگوی هوشمند شیائومی

شیائومی می افزاید که این فقط یک بلندگو نیست بلکه یک سالن کنسرت برای کامپیوتر است. همانطور که پوستر نشان می دهد، بلندگوی هوشمند جدید شیائومی از طراحی شبیه به دستگاه های برتر بازار مانند HomePod اپل استفاده می کند. این طراحی استوانه ای است که در اکثر بلندگوهای هوشمند جدید رده بالا دیدیم. همچنین انتظار می رود از جلوه های مختلف نورپردازی پشتیبانی کند.

به نظر می رسد بلندگوی هوشمند جدید بخشی از سری بلندگوهای شیائومی خواهد بود. این دستگاه از تراشه UWB پشتیبانی می کند و همچنین می تواند با تلفن هوشمند Mi MIX 4 برای راه اندازی خانه هوشمند در سطح سخت افزار همکاری کند تا تجربه IoT را ارائه دهد.

سمفونی تکنولوژی و هنر با نسل جدید Xiaomi Smart Speaker

پیش از این، در یک تیزر رسمی شیائومی اعلام کرده بود که اولین بلندگوی هوشمند سطح بالا با “سمفونی تکنولوژی و هنر” عرضه خواهد شد. ممکن است این اسپیکر هوشمند همان L16A باشد که در WiFi Alliance مشاهده شده است.

لیست دریافت گواهی وای فای اسپیکر هوشمند L16A هیچ ویژگی کلیدی را فاش نمی کند، اما نشان می دهد که محصول صوتی رده بالای Xiaomi نیز با پشتیبانی از Wi-Fi دو بانده عرضه می شود. این بدان معناست که می تواند با خانه های هوشمند کاربران ارتباط برقرار کند و احتمالاً می تواند به عنوان یک مرکز کنترل عمل کند که به کاربران اجازه می دهد از طریق دستورات صوتی سایر محصولات خانه هوشمند را کنترل کنند.

شما به فکر خرید بلندگوی هوشمند هستید؟ فکر می کنید به خرید چنین محصولاتی علاقه مند باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)