حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگوی هوشمند ال جی با نمایشگر ۸ اینچی و قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد: با LG XBOOM AI ThinQ WK9 آشنا شوید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

شاهد ظهور فرم فکتور جدید در دسته نوظهور بلندگوهای هوشمند هستیم. بلندگوی هوشمندی که شاید بهتر باشد به آن نمایشگر هوشمند بگوییم اما مگر نمایشگر هم هوشمند می شود؟! شما هر چه دوست دارید به آن بگویید اما ما با بلندگوی هوشمند راحت تریم. امشب بلندگوی هوشمند ال جی با نمایشگر ۸ اینچی و قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شده و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با ال جی XBOOM یا با نام طولانی عجیب و غیبش ال جی طورش، LG XBOOM AI ThinQ WK9 آشنا شویم.

یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم گوگل هوم هاب (Google Home Hub) رسما معرفی شد. در حقیقت این دسته جدید گجت های هوشمند بر مبنای طرح بلندگوی هوشمند است که نمایشگر دارد تا هوشمندتر و قابل تعامل تر شود. این بلندگوی هوشمند LG XBOOM AI ThinQ WK9 است که ما می خواهیم آن را ال جی XBOOM صدا کنیم، باقی نامش زائد است و نمی دانیم چرا ال جی تلاش دارد چنین نام گذاری هایی کند؟!

بلندگوی هوشمند ال جی XBOOM

بلندگوی هوشمند ال جی XBOOM

بلندگوی هوشمند ال جی XBOOM با نمایشگر ۸ اینچی تجهیز شده است و از نظر صوتی یک جفت بلندگوی استریو ۲۰ واتی دارد تا اساسا شما را از نظر صوتی نیز راضی کند. چرا می گوییم هوشمند؟! چون این بلندگو با گوگل اسیستنت یا دستیار هوشمند صوتی گوگل یکپارچه است. گوگل اسیتسنت تا ۳۰ زبان را به زودی پشتیبانی می کند که متاسفانه فارسی جز آن ها نیست.

بلندگوی هوشمند ال جی XBOOM با نمایشگر ۸ اینچی و بلندگوی ۲۰ واتی تجهیز شده است

حتما پسوند ThinQ را در نام LG XBOOM AI ThinQ WK9 می بینید. خوب این به آن معناست که با دستگاه دیگر ال جی که در اکوسیستم ThinQ هستند، از جمله یخچال و تلویزیون بچه ربات ها، ارتباط خواهد گرفت اما چطور، هنوز مشخص نیست.

قیمت ۳۰۰ دلاری برای بلندگوی هوشمند بلندگوی ال جی XBOOM آن را تبدیل به گران ترین بلندگوی هوشمند بازار می کند. نظر شما درباره LG XBOOM AI ThinQ WK9 چیست؟ فکر می کنید ال جی با آن موفق می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

قیمت گذاری ک..س شر
کار همیشگی الجی

Phanosesabz

بابا از سرتونم زیاده کیفیت داره بایدم گرون باشه برند کره ای هستش

CAPCOM

نسبت به بقیه محصولاته هم رده گرونه من نمیدونم چرا اینا که تو ایران نمایندگی دارن با زبان فارسی سر ناسازگاری دارن

siavash-t

به نظرتون این قیمت برای این محصول یه مقدار زیاد نیست؟

Pouya

گرونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)