حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را به صورت رسمی تماشا کنید!

گوشی‌های منعطف گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 در تاریخ ٢٠ مرداد و طی مراسم Unpacked جدید رونمایی می‌شوند. خوشبختانه سامسونگ هرچه تلاش کرد، نتوانست مانع از افشا شدن مشخصات و تصاویر گوشی‌های منعطف جدید خود شود. در نهایت، ویدیوی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 به صورت رسمی منتشر شده است. این ویدیو، چشم انداز کامل و نهایی از دو گوشی منعطف جدید سامسونگ را به ما می‌دهد.

ویدیوی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 رسماً منتشر شد

مدتی پیش از مشخصات کامل Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 صحبت کردیم. به احتمال بسیار زیاد، این دو دستگاه، برترین گوشی‌های منعطف سال جاری میلادی خواهند بود. همچنین آن‌ها از مشخصات جذابی بهره برده‌اند.

 

مشخصات Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3: پرچمداران منعطف سامسونگ چه حرفی برای گفتن دارند؟

 

حال به گزارش EqualLeaks، ویدئوی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 این بار به صورت رسمی و نهایی منتشر شده است. این ویدیو، به ما همان سبک تبلیغات معروف سامسونگ را نشان می‌دهد. ویدئوی مورد اشاره، توسط یکی از نمایندگی‌های سامسونگ در جهان منتشر شده است. شما نیز می‌توانید این ویدئو از دو گوشی منعطف جدید سامسونگ را تماشا کنید:

حال که ویدئو را تماشا کرده‌اید، اجازه دهید تا کمی به جزئیات موجود در آن بپردازیم. اولین نکته این است که بسیاری از شایعات لو رفته این دو دستگاه حقیقت داشته‌اند. بنابراین، می‌توانیم با قاطعیت بیشتری در مورد مشخصات این دو گوشی نیز نظر بدهیم. در این ویدئو، ابتدا گلکسی Z Flip 3 و نمایشگر ثانویه بزرگ‌تر آن به نمایش در می‌آید. در ادامه طراحی نمایشگر اصلی آن قابل مشاهده است.

در ادامه سامسونگ در تیزر جدید خود به Galaxy Z Fold 3 می‌رسد. طبق این ویدیو از Galaxy Z Fold 3، پشتیبانی گوشی منعطف پرچمدار سامسونگ از قلم S-Pen تأیید می‌شود. درگاه Type-C، فریم فلزی و حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم برای هر دو گوشی تأیید می‌شود. نمایشگر اصلی بدون زائده Galaxy Z Fold 3، یکی دیگر از نکات کلیدی این ویدئو است. اما تمرکز تیزر جدید سامسونگ به همین بخش‌ها خلاصه نشده است.

در ادامه ویدئو، شاهد قطراتی از آب هستیم. این موضوع، به مقاومت Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در برابر آب اشاره دارد. بر اساس شایعات، این دو دستگاه برای اولین بار از استاندارد IPX8 برخوردار خواهند بود. در پایان تیزر، سامسونگ عبارت “مقاوم‌ترین گوشی‌های ما” را ذکر می‌کند. به همین صورت سامسونگ مقاومت گوشی‌های منعطف جدید خود را به بیش از پیش رسانده است. در انتها، این ویدیو به ما نشان می‌دهد که سامسونگ مانور زیادی بر روی مقاومت گوشی‌های منعطف جدید خود داده است.

مشخصات Galaxy Z Fold 3

نظر شما در مورد تیزر جدید سامسونگ از گوشی‌های منعطف Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 چیست؟ کدام دستگاه را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به نسبت نسل قبلی پیشرفت زیادی خواهد داشت…
ولی چیزی که تو ذوق آدم میزنه نبود سری نوت واسه مراسم آنپکد امساله.💔

meiyou

از بچگی از اسم فلیپ خوشم میومد؛ دلیلش فقط بخاطر آوای شنیداری هست که داره
اگه تجربه کار کردن با موبایل های تاشو رو داشته باشید، حتما دیدید وقتی موبایلو با ضربه می بندن یه صدای فیلیپ مانندی شنیده میشه
فیلیپ فیلیپ 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️